11 Temmuz 2018 Çarşamba

Eulachacha Waikiki / Welcome to Waikiki (2018)


Ülke: Güney Kore

Bölüm Sayısı: 20

Tür: Komedi

Oyuncular:

Kang Dong Goo- Kim Jung Hyun

Lee Joon Gi- Lee Yi Kyung

Bong Doo Shik- Son Seung Won

Han Yoon-A- Jung In Sun

Kang Seo Jin- Go Won Hee

Min Soo Ah- Lee Joo Woo



Konusu;

Bir konuk evi sahibi 4 kişinin aynı evde yaşanan maceralarını anlatıyor.Bunlara bir de bebeğiyle zor durumda kalan Yoon A katılır.Hatta ilerleyen bölümlerde bir kişi daha katılıyor ama onu söyleyemem spoiler olur.Neyse konusu bu 4 gencin farklı farklı hayallerinin aslında aynı sektörde olması ama yine de bir türlü dikiş tutturamamaları.Dizinin komik yanları daha ağır basıyor diyeceğim ama zaten baştan sona tamamen komedi.Başka yönü yok dizinin.

Yorumlarım ve replikler;


İlk bölümlerde her sahnesi güzel olduğu için replik çıkaramadım diye not almışım ama son 10 bölümü atlayarak izledim.Bir müddet sonra komik yerler de sıktı.

Yoon Ah bence sinir bozucu bir karakter.Hem sakar hem de yüzsüz :D Özellikle Donggushi deyişi baya gıcıktı.

Back To The Future müziği vardı bir bölümde o güzeldi.

Alex She Is çaldı bir iki yerde de nostalji oldu.

2. sezonu çıkacakmış izlemeyi düşünmüyorum.


Lee Jun Gi karakteri çok komikti.Jim Carrey'e benzzettim hareketlerini biraz.


Dizideki ilişkileri ilk bölümden anlayabiliyorsunuz.



Şu sahnede Kang Seo Jin'in giydiği ceketi çok beğendim.


Bir de turist kızın çantası da çok hoşuma gitti.


Rebecca dizinin en dram dolu karakteri :D


Yukarıdaki sahnedeki oda takımını da The Legendary Witch'te görmüştüm.


Şu sahnede sanırım en öndeki kız,Türk.


Seo Jin'n şu üstünü de çok beğendim.Tunik olarak süper olur :D


Yukarıdaki set de Switch'teki setti.


Moda diye garip şeylerin giyilmesini eleştirdikleri bölüm çok güzeldi :D



Şurada da Soo Ah'ın pantolonu çok hoşuma gitti.





Weighlifting Fairy Kim Bok Joo'daki doktorla Dong Gu'yu çok benzettim.





Soo Ah'ın Thai Restoranı işleten sevgilisi Assalamualaikum Beijing'deki oyuncu Morgan Oey'e benziyordu.


Spoilerlı yorumlar ve replikler;


Yukarıdaki sahne de çok komikti.


10 yorum:

  1. Diziyi izlerken sıkıldım aslında. Bu yüzden yarım kaldı. Yalnız olmadığımı bilmek bir yandan iyi hissettirdi. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komikti ama sıkıcı hale geldi.Ben de yalnız değilmişim :D Bu kadar sevildi acaba bir ben mi beğenmedim dedim :D Teşekkürler.

      Sil
  2. Dizi güzel ama biraz fazla uzatmışlar sakız halini almış sanki. Ama yine de gerçekten çok güzel bir dizi. Paylaşımlarınızın devamını merakla bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu olmayınca uzaması da biraz sıkmış diziyi

      Sil
  3. Bu dizi cok guzel ya ben bi turlu bitiremedim😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yapanların çoğu bitirememiş.Bloga yazmayacak olsam ben de yarım bırakırdım :D

      Sil
  4. bunlar dizi yapmasını iyi biliyor gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı diziler gerçekten güzel oluyor ama her bölümde o başarıyı sağlayamıyorlar :/

      Sil
  5. herkes bu dizinin ne kadar komik ve güzel olduğundan bahsediyor, ben de ki jung hyun'a bayılıyorum. ama başroldeki bön kız yüzünden üçüncü bölümde bıraktım devam edemedim -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman iki haberim bu konuda haberim var Jung Hyun Time diye bir diziye başlıyor başrol kız da SNSD'deki maknae.Diğer haber ise Waikiki'deki başrol kız So Ji Sub'la bir diziye başlıyor.Yorumu sana bırakıyorum :)

      Sil

Tasarım : Merve Canbaz