A la Çiftçi Gurme Fit Greçkalı Bulgur



Bulgur pilavını sebzeli vb çeşitlerde yapıyoruz ama kolayı çıkmış.Artık sebzesi içinde hazır bulgurlar mevcut.Çeşitli markaların değişik bulgurlarını bulabilirsiniz.Bu yazımda A101'de bulduğum A la Çiftçi markasının Gurme Fit serisinden Greçkalı Bulgur'u denedim ve sizlerle de paylaşmak istedim.



Biraz içeriğine,özelliklerine bakalım;

25 dakikada hazır olduğunu söylüyor bu yüzden pratik bir ürün olabilir.6-7 porsiyonlukmuş.Durum buğdayından üretilmiş.Protein kaynağı.Likopen,yüksek lif,esansiyel amino asit,B grubu vitaminleri içeriyormuş.Glisemik indeksi düşükmüş.Greçkanın lif oranı yüksekmiş ve bu tok tutmaya yardımcı oluyormuş.Diyet için uygundur diyor.Folik asit içeriyormuş.

Yorumlarımı da burada paylaşayım yapılışını aşağıya yazarım;

Ben zaten pilav,bulgur tarzı şeyleri severim ana yemek gibi yerim yani şesu gibi😁 Bu yüzden rahatlıkla alıp denemedim.Greçkanın daha önce sosunu yemiştim ama ne yaptım ne de meze yada yemek olarak yedim.Sosken güzeldi ama bulgurun içerisinde tadı çok alınmıyordu.Zaten kuru şekilde bulgurun içerisinde ama sanırım domatesten kaynaklı bir ekşilik geliyor greçka ağza gelince.Bunun dışında çok lezzetliydi.Bulgurun tadı gayet güzeldi.









Yapılışı;

Tencereye 3 yemek kaşığı sıvı yağ ve 1 yemek kaşığı eteryağı koyunuz ve eritiniz.Tüm paketi tencereye boşaltınız 2 dakika orta ateşte kavurup 1,5 tatlı kaşığıtuz ekleyiniz.Kavurduktan sonra 4 du bardağı sıcak su ekleyip 20 dakika suyunu çekene kadar orta-kısık ateşte pişiriniz.

Ben yarı ölçü kullandım 5 porsiyon çıktı.



Yorum Gönder

0 Yorumlar