Temmuz Ayı Favorilerim 2018 (Kozmetik,Atıştırmalık,Kore Dizisi)



Merhabalar~

Yazıyı sabah saatlerinde yazmayı planlasam da sıcaktan dolayı tüm gün boş boş oturdum ve bu saate anca bilgisayar başına geçip yazabiliyorum.Yine çeşitli içeriğe sahip favoriler yazımla karşınızdayım :)


Kozmetik favorilerimle başlayalım;

I Heart Makeup Chocolate and Peach Palette- Too Faced Sweet Peach palete muadil bir palet.Too Faced'in o paletini denemedim ama başka paletlerini denedim ve yapısı bu paletle hemen hemen aynı.I Heart Makeup'ın favorilerime girme sebebi de yapı olarak sanki orijinal yani high end kadar iyi olması.Pigmentli,çok kolay dağıldı.Renkler müthiş duruyor ve birbiriyle çok iyi karışıp kombinlenebiliyor.


Watsons Facial Mask- Cildime çok iyi gelen bu maskeleri şurada anlatmıştım.Cildimin hem güzelce nemlendiğini hem de yenilendiğini fark ettim.Özellikle gözenek ve sivilce izleri onarımı konusunda başarılı buldum.


Si Lolita Perfumed Body Lotion- Bunu da bitenler de anlatmıştım.Testerını Koreli bir arkadaşım hediye etmişti.Kokusu acayip güzel.Hem ağır hem de günlük kullanılabilir bir koku.Çok beğendim ve tam boyunu da alacağım.


Flormar Reborn Double Radience Primer- Geçtiğimiz ay da favorilerime girmişti ama bu ay aydınlatıcı olarak favorilerime eklemek istedim.Çok güzel bir aydınlatıcı görünüm bırakıyor ciltte.Sanki ayna gibi yansımalı duruyor.


Atıştırmalık favorilerim;

Golf Matrax Dondurma- Yukarıdaki şekildeki gibi çoklu aldım.Aslında Algida'dan başka dondurma yiyemiyordum ama Golf'ü denemek istedim ve denediğim her dondurmasını çok beğendim.Bu Matrax buzlu dondurma istediğinizde çok iyi oluyor.Vişneli-muzlu ve elmalı var içerisinde ve çok lezzetliler.



Golf Bravo Brownie Vişne Sorbe- Müthiş bir dondurma.Hem vişneden dolayı dondurmada daha serin bir tat oluyor hem de çikolata ihtiyacını gideriyor.Çok lezzetli gerçekten.Baya iyi olmuş.




Kore dizisi favorim;

Scarlet Heart Ryeo (Moon Lovers)- İzleme listemde olan ama o sıralar Moonlight Drawn By Cloudsla denk geldiği için kaçırıp sonraya attığım diziyi Kanal 7 verince hiç ayriyeten izlemeyeyim tvden izleyeyim dedim ve çok beğendim.Dizinin konusu güzel.Kızın zamanda yolculuk yapması olayı farklı bir senaryo.Ama ilerleyen bölümlerde işin eğlencesi kaçıyor ve daha çok drama dönüşüyor.Sonu da pek izleyiciyi tatmin edecek şekilde bitmese de dizi genel anlamda güzeldi.Tarihi dizi sevenlerin çok beğeneceği bir dizi.

Ortak favorilerimiz varsa yorumda belirtmeyi unutmayın ;)


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Merhaba :) Favorilerinize bayıldım. Dondurmayı çok severim ama bravonun bu ürününü denemedim inşaAllah en kısa zamanda ben de denerim. Bir de maalesef hala tarihi kore dizilerine bir ön yargım var bilmiyorum bi türlü izlemek nasip olmadı. :/ Kendi sayfama da beklerim. Kısa zamanda çekiliş ve sayfalar tanıtımı yapmayı düşünüyorum. Sizi de aramızda görmek isterim iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Algida'dan başka yiyemiyordum ama şimdi hep Golf'e gidiyor elim.Aslında genellikle tarihi dizilerden sonra hayranlık başlar.Teşekkürler:)

      Sil
  2. Benimde nem maskesi almam lazım. Deneyebilirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bu far paletini ben de çok merak ediyordum, elimdekilerden fırsat bulup satın alamadım ama aklımda da kaldı. Kağıt maskeleri de severek kullanıyorum ben de. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palet çok güzel bahar ve yaz makyajları için çok uygun.Beğenmenize sevindim:)Teşekkürler:)

      Sil