Dalan d'Olive Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi ve Nemlendirici Krem


Merhaba~

Mutlu haftasonları☺ Hazır kışa doğru hızlı adımlarla gidiyorken bir el kremi yazısı gelsin☺ Uygun fiyata her yerde bulabileceğimiz Dalan d'Olive'in iki tane el kremini inceleyeceğiz.Bu el kremlerini ben aynı zannediyordum ama farklı etkilere sahiplermiş.Hem aralarındaki farklara bakacağız hem de etkilerini inceleyeceğiz.


Öncelikle Nemlendirici Kremini inceleyelim;

-Her Dalan ürünü gibi bu ürün de zeytinyağlı.
-El ve vücut için
-20 mllik ürün.
-Yapısı losyon gibi hafif yapıda
-Kokusu hafif zeytinyağı ve temiz.
-Hemen emiliyor.
-Yapısına nazaran güzel nemlendiriyor.

Çantaya atmalık güzel bir ürün.Çok ağır nemlendirmeye ihtiyaç duymuyorsanız bunu tercih edebilirsiniz.




Yoğun Bakım Kremi ise;

-Kolay yayılan,Yoğunlaştırılmış formülü ile kuru ciltlere anında yumuşaklık ve esneklik kazandırır.
-İçeriğinde bulunan zeytinyağı ile cildi besler,nemlendirir ve canlandırır.
-El ve vücut için.
-Bu da Zeytinyağlı.
-Kokusu diğeriyle aynı.
-Yapısı daha yoğun
-Daha geç emiliyor
-Diğerine nazaran daha iyi nemlendiriyor.
-Bu da 20 mllik.
-Bu daha çok aşırı kuruyan ve çatlayan ciltler için.

İkisi de çok güzel.Benim ellerim çok kurumadığı için sanırım daha Nemlendirici olanı tercih ederim.







Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Böyle minnak boy ürünler hem çanta hem seyahat için bulundurmalık iyi oluyor. Ben nemlendirici olanı kullanmıştım. kokusu güzeldi ama nemlendirmesi kış aylarında çok yeterli gelmemişti. Sevgiler, İlke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çantaya atmalık çok iyi oluyor☺ Belki yoğun olanı işe yarar.

      Sil