The Face Shop Lovely Me:Ex You & Face Blusher / Allık


Mat allık bulmak genellikle kolay olmuyor.Kore kozmetiğinde de bu şekilde.Işıltılı da oluyor allıklar ama gerçi ayrıca mat allıklar da satılıyor.Mesela doğal makyaj çok yaygın olduğu için mat allık da bulmak özellikle bilinen markalarda kolay.Şimdi var mı bilmiyorum ama eski Kore kozmetiği serilerinde mat allıklar oluyordu.Bu yazımda da The Face Shop'un bu minicik allığını sizlerle anlatacağım.



Doğal makyaj açısından mat allıklar çok iyi oluyor.Eskiden Kore makyajları da doğal olurdu ve bu tip allıklar bulmak kolaydı.Bir de sanırım gençler de road store mu deniyor hani Kore'de bildiğimiz mükemmel ürünleri olan ama bir o kadar da uygun fiyatlara sahip markalardan alışveriş yaptıkları için daha doğal ve silik tonlar yapılmış.The Face Shop'un ürünlerini çok severek kullanıyorum.Eskisi kadar popüler değil yada bir sürü yeni marka çıkınca biraz geri planda mı kaldı bilmiyorum ama The Face Shop benim sevdiğim markalar arasında her zaman yerini korur.Bu allığını da uygun fiyatlı ve şirin duruyor diye merak etmiştim.Bu böyle dikdörtgen kapta,minik ama ürünü bolca koymuşlar.Birçok tonu var bunu aldığım zamanlar 06 Fuzzy Peach rengin tercih etmişim.Ayrıca önünde de ayrı yazıları oluyor renklerin bu rengin yazısı "I Make You Sweeter"Şimdi bi mor tonlarını da almak isterdim.Bu renk tamamen mat,minik bir ışıltı bile yok içerisinde.Renk tam bir şeftali rengi ama hani bir şeftali var ya emojilerde 🍑 heh bu renk işte.Açık ten rengine kaçan bir şeftali.Bunlardan dolayı acayip doğal duruyor.Hafif renkveriyor ama sanki doğalmış gibi.Bol allık kullanmayı sevenlerden olduğum için bu üründen bolca pigment almak için Ecotools'un Tapered Blush fırçasını kullanıyorum.Ürünün yapısı toz,uygularken de yumuşacık ipek gibi bir his veriyor.Kolay dağılıyor.Çantaya atmalık güzel bir ürün.






Yorum Gönder

8 Yorumlar