Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Krem


Kış sezonu yazılarına devam😊 Bu mevsimde sıkça kullandığımız ürünlerden bir diğeri de el kremleri.Hatta en sık kullandığımız.Ellerimde çok fazla kuruma ve çatlama problemi yok ama havalardan dolayı tabi haliyle diğer mevsimlere nazaran biraz da kuruyor ve bakıma ihtiyacı oluyor.Bunun için de özel bir el kremi seçmiyorum.Hoşuma giden denemek istediğim değişik el kremlerini deniyorum.Bugünkü yazımda da Bebak markasının -sanırım kullandığım kinci ürünü- zeytinyağlı el kreminden bahsedeceğim sizlere.



Bileşiminde bulunan zeytinyağı özü çevresel faktörlerin etkisiyle yaşlanma eğiliminde olan cildinizi nemlendirir beslen ve cildin genç ve bakımlı görünümünün korunmasına yardımcı olur.Bebak deyince markadan sadece iki ürün kullandım ama o ağır koku geliyor.Aslında koku rahatsız edici değil ama ağır bir kokusu var.Sanırım acı badem içeriğinden kaynaklı.Bunda da ağır bir koku var ama rahatsız etmiyor ilaç gibi,temiz bir kokuya sahip.Bu el kreminin içeriğinde gördüğüm kadarıyla acı badem özü yok zaten zeytinyağı özlü bir ürün.Zeytinyağı içeren nemlendiricilerden özellikle de el kremlerinden genellikle memnun kalıyorum.Yapısı hafif ama ona rağmen çok güzel nemlendiriyor.Ciltteki kuruluğu alıyor ve hemen emiliyor.Kremin rengi yeşil fakat haliyle dağıtınca şeffaf bir renge dönüşüyor.Gün içerisinde elleri koruyor.Tam manasıyla koruyor diyemeyeceğim çünkü ellerimiz sık sık suya giriyor.Buna rağmen koruması iyi denebilir.Düzenli kullandım ve ellerimde bu sürede herhangi bir kuruluk çatlama olmadı.





Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bu kremi bende kullanıyorum. Bana biraz yağlı geliyor ama güzel nemlendiriyor .

    YanıtlaSil
  3. Allahım sonunda aradğımı buldum Tam olarak doğal yağlı krem teşekkürlerrr bilgi için

    YanıtlaSil