Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream


Merhaba😊
Kuru ciltlerin her zaman karma ciltlerin ise genellikle bu soğuk günlerde ihtiyacı olan yoğun bir nemlendiricidir.Aslında yoğundan ziyade etkili bir nemlendirici olduğunu bu kremi kullandıktan sonra anladım.Neden mi dilerseniz hemen ürünün özellik ve yorum kısmına geçelim.



Çok kuru,kuru-karma ciltler için.Parfümsüz bir ürün.Yüksek nem içeren yapısıyla cildin nem dengesinin sağlanmasına yardımcı olur.Ürünle birlikte prospektüs geliyor.Bu ürünün reklamının yapıldığı bir ambalajı var belki bilirsiniz.Kare bir kapta pompalı bir şişesi var.Ürün gerçekten uzaktan şık duruyor o şekilde almak istedim ama çok kuru ciltler için olduğunu görünce bu sefer ambalaja kanıp almayacağım dedim.Neyse seneler sonra bu ürünün bu minik versiyonunu baya indirimde görünce bir deneyeyim dedim.Yapısı butter denilen o tereyağı kıvamı gibi.Krem formda ama yayılınca sanki eriyor ve hemen dağılıyor.Emilmesi çok uzun sürmüyor ama cildinize bu ürünü uyguladığınızda gerçekten yoğun nem verdiğini farkediyorsunuz.Ciltte kuru hiçbir yer kalmıyor acayip yoğun nem veriyor ve cilt neme doyuyor.Ama anlamadığım bir sebepten bu ürün bende çok sivilcelenme yaptı.Öyle böyle değil yüzümde sivilcelenmeyen yerler bile sivilcelendi ve sivilceler de ağrılıydı.Belki farklı birşeydendir diye bekledim ama ürünü bırakınca cildim yatıştı.Nemlendirme konusunda çok başarılı ama sivilcelenme yaptığı için devam edemedim.Zaten testerını kullanıp yine aynı etkileri görmüştüm ve bitenlerde de bahsetmiştim.Sanırım benim cildimin karmalığı yağlıya yakın ve bu yüzden sivilcelenme yaptı.Aslında sivilcelenme yapmasaydı makya altına bile o kadar güzel duruyordu ki güzel bir üründü.İçeriğindeki bir içerikten mi kaynaklı diyeceğim ama alerjik olarak da test edilmiş.Ürünü ya satacağım cilt tipi uygun birine yada el kremi olarak kullanacağım.














Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kuru cildim için ne alsam diyordum ..
    İpuçlarını okudum ..
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde işe yarar😊 Rica ederim😊

      Sil
  2. Bilgilendirici bir içerik olmuş başarılar.. :)

    YanıtlaSil