Etude House Give Me Chocolate Cacao Fudge Far Paleti



Şu farın şirinliğine bakar mısınız😍Teması çikolata olduğu için ambalajı da çikolata ambalajı gibi ama içi de soslu çikolata gibi.Çok iştah açıcı duruyor.Hatta bu yazının fotoğrafını çekerken canım acayip çikolata çekti ve bir tane alıverdim😁Baştan aşağı herşeyin düşünülerek ambalaja yansıması çok hoş.Çikolata temalı ne sevilmez ki.Özellikle de paletlere bayılıyorum.





Her zaman olduğu gibi paketten başlayalım ürünü yorumlamaya.Serinin adı Give Me Chocolte.Bendeki rengi ise 33 Cacao Fudge.2 farklı rengi daha var.Şuan arkasındaki mottoyu yeni gördüm bayılacaksınız; Hayat size ne fırlatırsa fırlatsın unutmayın ki her zaman çikolata vardı."Mükemmel değil mi😃Bayıldım ben buna.Acı tatlı hayatları için tatlı bir konfora ihtiyacı olan kızlar için çikolata paleti diyor.Yoğun iştah açıcı tattaki çikolata rengi ve göz kamaştırıcı folyo sim şirin göz kapakları için iki göz kapağında nazikçe erir.Tatlı kakao kokusu veren gerçek çikolata dizaynına sahip olması size sadece çikolata kutusunu açmanızda bile lezzetli bir deneyim sağlar diyor.Ürünün içeriği aşağıdaki resimde.Görünen ambalajının içini çekmece gibi çekerek açıyorsunuz ve onun arkasında da birkaç birşey yazıyor;"Bana çikolata ver çünkü;-tatlı damak zevkine sahibim,-aşık oluyorum,-beni mutlu ediyor,-çikolataya bağımlıyım,-beni seviyorsun,-hayat bir kutu çikolatadır,-kötü bir gün geçirdim,-herşeye iyi gelir,-iyiydim,-ben bir çokoholiğim.""Ahaha süper olmuş.Çikolata bağımlıları bu durumu rahat anladılar.Daha sonra bu çekmece gibi açılan ambalajın içerisinden palet çıkıyor.Plastik şeffaf bir kapta.Çok küçük ama içinde iki far olduğu için farların gramajı fazla.İlk renk yani yukarıdaki renk içerisinde hafif mürdüm tonu barındıran,ışıltılı bildiğimiz kakao rengi sadece biraz daha açık.Katlanma bölgesi,derinlik vermek için göz kapağının dış kısmı yada kirpik hizasının üst kısmına uygulanabilir.Bütün olarak da kullanılabilir çünkü renk çok güzel ve farklı.Bu rengin deseni bar bar çikolatalar olur ya o şekilde.İkinci renk yani alttaki renk açık sarı hatta bu renge muz rengi diyebiliriz.Işıltıları da sarı.Bu da daha çok ya baz rengi ya aydınlatmak istediğimiz kısımlar  göz pınarı,göz altı gibi için kullanılabilir.Bu renkte erimiş bir beyaz çikolata gibi.İki renk birarada çok hoş duruyor.Yapıları acayip yumuşak sanki krem far gibi.Pigmentasyonları da yüksek renk neyse onu veriyorlar.Genellikle simli renkler çok renk vermez ama bunlar iyi.Kokusu da hafif çikolata kokusu gibi.Çok gelmiyor o koku.


















Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ne kadar minnoş ve tatlı bir palet bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle😊Yorum için teşekkür ederim😊

      Sil