Şubat Favoriler 2019 (Kozmetik,Abur Cubur,TV Show,Kore Dizisi,Kitap,Müzik,Youtuber)


Şubat ayını da geride bıraktık.Oldukça verimsiz ve tembel geçen bir aydı.Buna rağmen oldukça favorim var geçtiğimiz ayda.E bolca tembellik yapıldığı için baya tv programı ve izlenilecek şey bulacaksınız bu yazıda😁Onların dışında birkaç kozmetik birkaç abur cubur da olacak.Dilerseniz kozmetik kısmından başlayalım.
Çokça makyaj ve bakım yapmama rağmen favorilerime giren ürünler az.Bu arada o kadar çok makyaj yapmamın bedelini bir sürü sivilceyle ödedim şuan tedavi dönemindeyim🙄 Cildim kupkuru ve ilk fırsatta doktorun önerdiği nemlendiriciyi almak istiyorum.Neyse favorilere gelelim;

Essence Glow Tint Lip Balm- Tint yani mürekkep formülünde ama lip balm yapıda olan bir ürün.Yapısı balmdan biraz daha yumuşak.hani yabancı Youtuberların dediği buttery kıvamı yani tereyağımsı diye mi çevrilir o kıvamda.Benim ürün hakkında en beğendiğim şey dudakta bütün durması,o kadar şık ve hoş duruyor ki sanki o görüntüyü vermek için saatlerce uğraşmışsınız gibi.Rengin,yapının bir bütün olarak durması hem de bunu bir lip balmın yapması oldukça iyi ve acayip pratik.

Innisfree Olive Real Moisture Nail and Cuticle Cream- Kullandığım tek kütikül kremi bu sanırım yani bildiğim kadarıyla daha önce kullanmadım.Bu üründen de çok memnun kaldım.Tırnaklarınız kısa özellikle de et kısımları biraz yukarıda ve kesmek de istemiyorsanız bu ürün tam o durum için.Sürüp masaj yaparak tırnak etlerinizi ittiriyorsunuz ve bir iki güne sanki o tırnak etleri yani  kütiküller geri çekiliyor.Bildiğiniz kütikül kısmını daha aşağı çektiğini fark ettim.

Makeup Revolution Fast Base Stick Foundation- Stick fondötenleri çok severim ama çok az bu tarzda fondöten denedim.Revolution'ın bu fondötenini gördüğümde merak etmiştim ve indirimde aldım bir tane.Daha önce de belirttiğim gibi ben beyaz ten görüntüsünü çok severim bunu da açık renk aldığım için tam istediğim tonda durdu cildimde.Bunun dışında ciltte ne varsa kapatıyor ve bütün duruyor.Tek kötü yanı cildiniz kuruysa o kuruluklar belli olabiliyor.



İzlenecek kategorisindeki favorilerime bakalım;

Zuhal Topalla Sofrada- Yemek programlarını izlemeyi seviyorum yeni ve değişik tarifler olduğu sürece.Bu tip programlara açıkçası önyargılıydım gereksiz tartışmalar olduğu için ama izlerken o kısımlarını göz ardı ettiğiniz zaman izleniyor.Yarışan kişilerin çok farklı ve kendi yörelerine özgü güzel tarifler yaptığını görüyorsunuz.Bu açıdan izlemesi oldukça zevkli.Bazen çok uygun puanlar verilmese de yarışma anı,yapılan yemekler,Zuhal Topal'ın yarışma esnasındaki muhabbetini izlemek sarıyor.



Born Without Limbs (Sınırları Aşmak)- Bu bir belgesel.Nick Vujicic dünyaya kolları ve bacakları olmadan gelmiş ama kendini harika yetiştirmiş bir insan.Hatta öyle ki birçok insana kişisel gelişim konusunda seminerler veriyor ve artık bu seminerler yurt dışına kadar ulaşmaya başlamış.Yapamayacağını düşündüğümüz çoğu günlük aktivitesini kendi yapıyor zor olanları yapmak için gayret gösteriyor.Yaptığı konuşmalar o kadar güzel ki.Birkaç tanesi çok hoşuma gitti.Kendisi birçok insana ilham kaynağı olup kişisel gelişimlerine yardımcı olmuş.Yine böyle doğup birçok insana yararınız olsun mu istersiniz yoksa kol ve bacaklarınız olsun mu istersiniz diye sorarsanız kesinlikle yine böyle olmayı tercih ederim dedi.Hepsini yazmayacağım fırsatınız olursa izlemenizi tavsiye ederim.TLC Türkiye'de yayınlanıyor.



Cerenlerdeyiz- Kore,Japon,Çin hayranlığınız varsa Mukbang videolarına da illa ki denk gelmişsinizdir ve piyasadaki en iyi mukbang videoarı buralardan çıkar.Mukbang bir nevi yeme showu gibi birşey.Mukbang videoları popüler olduktan sonra yabancı birçok youtuber tarafından denendi ve ülkemizde de yapıldı.Ama bence çoğu mukbangin yanından bile geçmiyor.Geçen ay Ceren Yılmaz diye bir youtubera denk geldim.Bilmem kaç bin kalorilik yiyecek yedi.Aslında Ceren daha önce yediği kilolarca çöp şiş yüzünden haberlere konu olmuştu ama aynı kız olduğunu daha sonra fark ettim.Birkaç videosunu izledim ve ülkede gerçek mukbangi yapan youtuberı buldum.Kesinlikle mukbang videolarına en yakını hatta hemen hemen aynısı yapan tek youtuber diyebilirim.İzlemesi çok zevki ama kilo aldırabilir😊


Black- Dünyanın en harika Kore dizini mi buldum bilmiyorum.Goblin çıktığı sıralarda çıkmış bu da ve Goblin baya tutarken Black o kadar duyulmadı.Goblin'i tamamen izlemedim ve izlemeyeceğim de ama Black harikaydı.Konusu,oyunculuk mükemmeldi.Song Seung Hyun ve Go Ara muheteşem partnerler olmuşlar.Biraz bahsedeyim uzun yazısı ayrıca gelecek.Ölüm anları yaklaşan insanların ölüm meleklerini gören bir kızla bir ölüm meleğinin insan kılığına girmiş hali karşılaşıyor ve ikisinin geçmişine uzanan bir yolculuk başlıyor.Tek kelime 'izleyin'.Yalnız kana vs bakamıyorsanız tedbirli izleyin😁



Müzik dinlemeyi çok sevmesem de geçtiğimiz ay favorilerime bir müzik ekledim;

Cenk Çelebioğlu Huawei Reklam Müziği- Sanırım farklı olmasından dolayı ilgimi çekti bir de reklamın ülkemizin güzelliklerine vurgu yapması müzikle bütünleşmiş.Hem otantik hem de modern tarzda nasıl denir melodilerin olması kulağa oldukça hoş geliyor.Çok başarılı olmuş.


Kitap favorim de;

Yasin Yayınevi  Hak Dini Kuran Dili Kuran-ı Kerim Yüce Meali Elmalılı Muhammed Hamdi Yazır- Meal okumayı alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum.Değişik mealler de okumaya çalıştım ama Elmalılı dışındaki mealleri pek rahat okuyamıyorum içerine yorum girmiştir diye.Bu mealde herhangi bir yorum vs yok direkt ayetin meali neyse o.Arapçası da iyi gelse de meal okumak da insanı çok rahatlatıyor.




Abur cubur favorilerimde de iki çikolata var;

Ülker Çikolatalı Gofret Bitter- Çikolatalı gofret zaten seviliyor ama bir de bitterini denedim ve bayıldı hatta bir müddet sütlü çikolatalı olanının yerini aldı.Çikolatanın zaten kokusu acayip güzel tam o çikolata ihtiyacını karşılayacak derecede koku ve tadı var.Genellikle sütlü çikolataları daha çok sevsem de bu bitteri çok beğendim.

Nestle Kitkat- Japonya'daki Kitkatlar kadar olmasa da buradaki Kitkatlar da güzel.Daha önce pek sevmiyordum ama şu Bim'de 10'lu paket şeklinde satılıyor ya ondan denedim.Sanırım tadı değişmiş.Buram buram kakao kokuyor ve çikolatası daha güzel,gofreti de daha taze olmuş.Bu tarz gofretlerde Dido çok iyi ama Kitkat yerini alabilir benim için😊

Şubat ayı favorilerim bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur.Mutlu bir ay diliyorum herkese😊

Yorum Gönder

0 Yorumlar