Çekiliş ve Duyuru


Herkese kocaman merhaba😊Sizler için ufak bir çekiliş ve bir de duyurum olacak.Öncelikle duyurudan başlayayım.


Blogu takip ediyorsanız veya beni instagramdan takip ediyorsanız zaten haberiniz vardır.Nisan ayı boyunca hergün blog paylaşımı yapıyorum.Bunun sebebi ise Ramazan ayında bloga çok fazla uğrayamayacak olmam.O döneme bolca yazı kalmış olacak.Duyurum buydu.
Bir diğer bahsetmek istediğim şey; blogumu sıkça takip eden ve bolca yorum bırakan birçok okur var.Ben de sizlere bu yüzden bir teşekkür hediyesi olması açısından favorilerimden oluşan çekiliş paketi hazırladım.Bu pakette neler var;

Halley Karadutlu
Indomie Körili Noodle
Indomie Special Noodle
Bee Beauty Micellar Makyaj Temizleme Mendili
Cafe Crown Sıcak Çikolata
Ikıgai Uygulama Rehberi
Note Deep Black Mascara
Minisi Emoji Assorted Powder Puff

Bu güzel hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenler;

-Blogu GFC'den takip etmek.(Sağda izle yazan kısımdan)
-Nisan ayı blog paylaşımlarından herhangi birine istediğiniz bir yorumu bırakmak.Dilerseniz birden fazla paylaşıma birden fazla yorum bırakabilirsiniz.Her biri +1 hak olacak.Yorumla birlikte mail adresinizi bırakırsanız size ulaşmam kolay olur😊

Hepsi bu kadar😊

Çekiliş 30 Nisan 23:59'da sona erecek.1 Mayıs'ta bu paylaşımda açıklanacak ve 2 Mayıs'ta kargoya verilecek.Kargo bana aittir.

Bol şans✨

Blog hesapları ve yorum yapılan isimler farklı olduğu için kim takip ediyor etmiyor kontrol etmek zor oldu.Bu paylaşımdan sonra yapılan her yorumu çekilişe kattım.

KAZANAN: BİLGE AVANOĞLU!!! TEBRİKLER!

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Çekiliş için gerekli olan evraklardan birincisi blogunuzu izlemeye aldım ve yorum bıraktım bol şanslar

    YanıtlaSil
  2. karadutlu halley aşkına bu çekilişe katılmış olabilirim :) instagramdan takip ettim. kullanıcı adım: eosnecessitas

    YanıtlaSil
  3. çekiliş için biraz önce yorumda bulundum. mail adresim :nlydeniz@yahoo.com

    YanıtlaSil
  4. bende katılmak istiyorum :) banuay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende çekilişe katılmak istiyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. renkli tirtil olarak blogunu takip ediyorum. Bir postuna yorum bıraktım.
    mail: 0606tatli@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Blogunu takipteyim zaten :) Yorumları da bıraktım :) Mail adresim : aforizmikcevapversin@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Katılıyorum ben de ☺️💞 mrsbybernis@gmail.com

    YanıtlaSil