Tatilde İzlenebilecek 6 Kore Dizisi Tavsiyesi



Tatilde yapılacak en güzel şeylerden biri de bolca dizi izlemek.Kolay kolay her diziyi izleyemiyorum.Hatta bir dönem çıkan dizileri hiç izleyememiştim ama sonra Kdrama sektörü öyle güzel senaryolarla ve öyle güzel kadrolarla piyasa bir sürü dizi çıkardı ki yetişemedim hepsine😂Sizlere de son yıllarda izleyip çok çok beğendiğim ve sizin de severek izleyeceğiniz dizileri bu yazıda toplamak istedim.6 kategoriden birer dizi seçmeye çalıştım.Aslında bundan çok daha fazla önerim olacaktı ama kategoriye ayırarak bu şekilde yapmak daha iyi olur diye düşündüm.Umarım siz de beğenirsiniz.Az önce de bahsettiğim gibi zor dizi beğenen biriyimdir.Sıkı bir dizi izleyicisiyseniz artık dizinin gidişatı ve sonunu da tahmin edebiliyorsunuz.Bu tavsiye edeceğim dizilerin çoğunda senaryoyu tahmin etmeniz imkansıza yakın.Bu yüzden baya merak uyandıran ve eğlenceli diziler.


Are You Human Too (Bilim Kurgu/2018)

Robotlu dizi senaryoları çıkınca listeye ekledim iki tanesini.İlk önce Are You Human Too'yu izledim.Bu nedir?!Bu nasıl bir senaryodur?!Bunlar nasıl oyuncular!!Bayıldım.Neyse bir dakika diziyi anlatayım😂Nam Sin,ünlü bir profesörün ve iş adamının oğludur.Babasının ölümünden sonra dedesi zorla onu annesinden alır ve görüşmelerine asla izin vermez.Annesi de oğlunu özlediği için onu takip ettirip resimlerini alarak her büyüme evresinde oğluna benzer bir robot yapar.En son büyümüş hali de Nam Sin III'dir.Nam Sin de annesinin peşindedir ve onu bulmaya çalışırken robot haliyle karşılaşır.Karakterleri tamamen zıt olan insan-robot ikizler bir görev için birbirlerine yardımcı olmak zorundadır.Nam Sin pürüz çıkarsa da,Nam Sin III ona öğretilenlerle bunların üstesinden gelmeye çalışır.Bunların dışında asistanı olan Kang So Bong'la da oldukça değişik olaylar yaşarlar.Tahmin edilemeyen senaryoya sahip olan dizilerden biri bu.Çok çok keyifli bir dizi.Seo Kang Joon rolünün hatta rollerinin hakkını vermiş.


Black(Fantastik/2017)

Goblin çıktığında,hatta hala acayip beğenilen bir dizi.Açıkçası birden böyle abartılan dizileri hemen izlemeyi sevmiyorum.Konusunu az çok okumuştum ve izlemek için çok uygun bulmamıştım.Instagram'da da Black dizisinin bir videosunu gördüm.Goblin'e benzer bir senaryosu var ama bu biraz daha izlenebilir.Go Ara sevdiğim bir oyuncudur,onu görünce diziyi merak ettim ve listeye ekledim.Kang Ha Ram,onların tabiriyle ölüm meleklerini,ölecek insanların çevresinde siyah bir gölge olarak gören ve bunun yüzünden de çok sıkıntı çeken hatta görmemek için güneş gözlüğü takan dizinin ana karakteri.Ölüm meleklerinden biri olan Black,sorumlu olduğu ruhun kaçmasıyla insan kılığına girip onu aramak için dünyaya gider.Burada Ha Ram'ın yeteneğini fark eder ve o ruhu yakalamak için Ha Ram'ı kullanır.Ama bu esnada birçok olayla karşılaşırlar.Çok karışık ve bir sürü olay içeren bir dizi.Bu da senaryosunun asla tahmin edilemeyeceği türden dizilerden.


Cinderella and Four Knights (Romantik/Dram/Gençlik /2016)

Fakir kız ve zengin oğlan hikayesi.3 laf dinlemez ve haylaz  genç torunlarını adam etmek isteyen bir iş adamı tesadüfen karşılaştığı ve sözünü dinleten bir karaktere sahip olan Eun Ha Won'a bu görev için para teklif eder.Evde oldukça zor zamanlar geçiren ve paraya da ihtiyacı olan Ha Won bunu kabul eder ama işler sandığı kadar kolay değildir.Four Knights demesinin sebebi de bir tane de yardımcılarının bulunması.Sürükleyici bir hikayesi var ve sıkmadan izletiyor.Kadrosu çok iyi.


Life On Mars(Fantastik/Polisiye/2018)

Bu kategoride diziler var listede ama bunu mutlaka eklemem gerekti.Harika,muhteşem,mükemmel bir dizi.İzleyin,bu tarz bir dizi izlemediğinizi anlayacaksınız.Senaryo muhteşem yazılmış.Hiçbir anını tahmin etmek mümkün değil.Konusuna gelelim.Han Tae Joo koma gibi birşeyde ve 1988 ve 2018 arasında gidip geliyor.Aradığı bir suçlu var ve bunun iki tarihte de peşinde.Ama hangisinin gerçek olduğunu anlaması çok zor.Hem o fantastik olayı çözmeye çalışırken hem de bolca aksiyon izlettiriyor.Her saniyesini heyecanla izleyeceğiniz muhteşem bir dizi.



Aslında bu kategoride Muhteşem Kraliçe'yi tek geçerim ama yaş ortalamamız genç olduğu için biraz daha gençlere hitap eden tarihi bir dizi tercih etmek istedim.Aslında hikayesi tipik erkek kılığında saraya giren bir kız ve prens/kralı anlatıyor ama senaryosu ve oyuncuları iyi olduğu ve dizi de kısa olduğu için izlettiriyor.Moon Lovers da güzel ama güzelim tatil günlerinde bunalıma sokmasın diye bu yazıya eklemiyorum😂



Jang Geun Suk bir dizide oynar da o dizi güzel olmaz mı😍 Uzunca bir aranın ardından muheteşem bir diziyle dönmesi çok iyi oldu.Bildiğimiz tipik asi gitarist rollerinden çıkıp polisiye bir senaryonun ortasına düşmüş ve çok da yakışmış.Konusu;Baek Joon Su kurallara bağlı bir savcıdır.Sa Do Chan ise Baek Joon Su'ya olan benzerliğini kullanarak milleti oyuna getiren bir dolandırıcıdır.Baek Joon Su bir dava yüzünden suikaste uğrar ve komaya girer.Ofis arkadaşı Oh Ha Ra,Sa Do Chan'ı bilmektedir ve ondan sanki Baek Joon Su kazadan kurtulmuş gibi onun yerine geçmesini ister.Çözmek istedikleri bir olay vardır ve bunun için de bir dolandırıcının cesareti ve zeki bir savcının bilgisine ihtiyaçları vardır.Baek Joon Su uyandıktan sonra ekibe yardım eder ve bu olayı çözmek için güçlerini birleştirirler.Bolca aksiyon var dizide.Bu da çok tahmin edilemeyen senaryoya sahip bir dizi.

Umarım tavsiyelerimi beğenmişsinizdir 😊İzleyip beğenirseniz yorum bırakmayı unutmayın✨

Yorum Gönder

2 Yorumlar