Mayıs Favoriler 2019 (Atıştırmalık,Kozmetik,Dizi,Instagram,Youtube,Kitap,Belgesel)



Bir önceki yazımda blogdan uzak kaldığım sürede kendime bolca vakit ayırdığımdan bahsetmiştim.Cilt bakımım normal her zamanki kullandıklarımdı ama farklı teknik denedim.Makyaj çok yapmadım.Bolca belgesel izledim.Birkaç makyaj videosu buldum.Kitap okudum.Bunlardan favorilerimi seçip sizlere bu yazımda bahsedeceğim.





Kozmetik Favorilerim;

Maybelline Baby Lips Anti-Oxidant Berry- Ramazan'da cildimde çok fazla problem olmaz aksine orucun vesile olduğu sağlıktan mı bilmiyorum cildim toparlanıyor ve ne sorunu varsa kendine geliyor.Bir tek dudaklarım çok kurur.Hatta iftara yakın bazen gülemiyorum bile çatlayıp kanamasın diye.Ramazan'da cilt bakımımı gece ve sahurun bitmesine yakın yaptım bu sene.Dudak koruyucumu da gece uyguladım.Bu sene bu dudak koruyucusunu kullandım ve o kadar güzel nemlendirdi ve korudu ki nemi hapsetti ve tüm gün idare etti.İlk defa çok çok az çatlakla idare ettim bu sene.Çok başarılı bir ürün.

XP Lip Liner 402- Dudak kalemine çok eli giden biri değilim ama arada çok güzel renkler bulursam kullanırım.XP'nin dudak kalemlerinden baya var bende ama nude tonlar birkaç tane.Bu 402 numara da o nude tonlardan.Yapı olarak hem dudaklarımı çok kurutmadı hem de bu sıcak nude ton çok hoş durdu.Favorilerime girme sebebinin çoğunluğunu rengi kaplıyor.

La Roche Posay Effaclar Duo(+) Corrective Unclogging Care- Son yazılarımda sürekli cildimin sivilce tedavisi yüzünden çok kuruduğundan bahsetmiştim.Hatta bir ara öyle bir kurudu ki tabiri caizsse güllaç yufkası gibi oldu🤣Bir de sadece kurumuyor hassaslaşıyor,cildimi nereye değsem yanıyordu.Hatta yastığa değdiğinde bile yanıyor öyle düşünün.Bir müddet böyle gitti.Yukarıda da bahsettiğim gibi Ramazan'da cildim toparlandı ve bu sorunlar neredeyse tamamen geçti.Bir de La Roche Posay'in bu kremini değişik bir teknikle uyguladım.Yayarak değil de daha çok katman halinde bıraktım cildimde.Yani bir nevi gece maskesi gibi uyguladım.Bir de sahurdan sonra uyuyunca sanırım gerçekten maske gibi oldu ve daha güzel etki etti.Kuruluk kalmadığı gibi cildim hem neme doydu hem de özlediğim o yağlı görünüme kavuştu.Cildimin hassasiyeti de geçti.

Bee Beauty Moon Body Spray- Bu çok çok eski bir ürün.Bir arkadaşımın hediyesiydi.Masamda mutlaka bu tarz sprey ürünler bulundururum.Hem koku hem kolonya niyetine kullanırım.Bu da mini bir ürün.Kokusu çok farklı ve aşırı güzel.Böyle hem berry meyveler gibi kokuyor hem de hafif çiçek kokusu var içerisinde.Kokusu yüzünden favorilerime girdi.Çok kalıcı değil bir de üstündeki boyası döküldü.Yenilenmiş hali var mı bilmiyorum ama varsa bir denemenizi  tavsiye ederim.*




Instagram ve Youtuber Favorilerim;

Daniylemakyaj- Çok çok tatlı bir kız.Instagram'da bolca makyaj videosu izleyebiliyoruz ama hepsi hem güzel hem de izlenilesi olmuyor.Daniela hem izlettiriyor hem de kullandığı ürünler hakkında makyajı üzerinde fikir sahibi olabiliyorsunuz.Bir de genellikle yeni ve merak edilen ürünlerle makyaj yapıyor.İzledikçe izleyesi geliyor insanın.Yeni videolarını hemen izlerim.Bunların dışında ürünler hakkında da post paylaşıyor.

Brenda Couture/bwitch7- Bu ablamızı ilk instagramda gördüm.Değişik değişik birçok paleti var ve bunların postunu paylaşıyordu.Youtube'u olduğunu da görünce bir bakayım dedim.Kendisi 49 yaşında,mavi saçlı,değişik renklerde makyaj yapan çılgın bir ablamız.Makyajları,ürün tanıtım videoları çok güzel ama konuşurken kendini dinlettiriyor.Biraz değişik bir İngilizce aksanı var.Vahşi batı filmlerindeki konuşma tarzına benziyor.Dinleyince göreceksiniz baya izleniyor videoları,çok keyifli.Palet seviyor ve değişik palet yorumlarını dinlemeyi seviyorsanız bir bakın derim.



Belgesel Favorilerim;

First In Human- Belgesel izleyeceksem genellikle tercihim TLC'den yana oluyor.Geçtiğimiz ay birkaç belgesel daha keşfettim.Son Çare Tedaviler diye bir program keşfettim.Kanseri çok ilerlemiş ve tedavisine yanıt veremeyecek hastalar üzerinde yeni keşfedilen tedavi yöntemleri deneniyor.Tabi ki bunları kendilerinin isteğiyle yapıyorlar.Adı üzerinde son çare.Hem hastalıklar hem de deneyler hakkında birçok şey öğreniyorsunuz.Sağlığa ilginiz varsa izleyebilirsiniz.

Jo Frost'un Aile Yardımı- Bu kadın çok çılgın ya🤣Biz de dadılı bir program vardı onun yabancı versiyonunu yapmış Jo Frost.Bu programı da aile içindeki problemleri çözmek.Sadece çocuk veya ebeveynler değil bütün ailenin her bireyin problemlerini çözüyor.Sert tekniklere sahip ama sonunda adam ediyor.Bazı bölümlerinde kendinizi bulabilirsiniz.Bunu çözemez ya diyorsunuz ama uzman olduğunu ispat ediyor.


Dizi Favorilerim;

Leyla ile Mecnun 21 ve 22. Bölümler- Ramazan'da izlenecek birşeyler ararken Leyla ile Mecnun'un Ramazan bölümlerine denk geldim.Özellikle 21 ve 22. bölümler aşırı komik ve gerçekten Ramazanla ilgili çok sık rastladığımız şeylere değinmişler.Bir de o bölümlerdeki kadro da çok iyi ve bölümlerin çoğu komedi ağırlıklı.Bir yaviz eksik o da olsaymış süper olurmuş😁


Kitap Favorim;

Lemalar/ Bediüzzaman Said Nursi- Risaleleri yeni yeni okumaya daha doğrusu hepsini yeni yeni bitirmeye başladım.Şuan Lemalardayım,geçtiğimiz ay da bunu okudum.Çok güzel gerçekten.Her derdin devası zaten var ve bunlardan bahsetmiş Bediüzzaman.Ne sıkıntınız varsa herşeye derman bulabileceğiniz bir kitap.Hastalık,yaşlılık,ölüm...Bir de üslubu da çok güzel olduğu için okuması daha keyifli oluyor.




Atıştırmalık Favorilerim;

Milka Üzümlü-Fındıklı Çikolata- Bir ara üzümlü çikolata aradığımı söylemiştim Instagram'da sanırım.O ara çok zor buldum ama geçtiğimiz aylarda A101'e içinde hem üzüm hem de fındık olan Milka'nın çikolatası geldi.Görür görmez depoladım😁Milka'nın çikolatası zaten çok güzel,üzüm ve fındık daha güzel tat vermiş.Üzüm biraz ekşimsi,fındıksa kıtır kıtır tat sağlamış.Oldukça lezzetliydi.

Magnum Yakut- Magnum dondurmalarını severim,özellikle çikolatası baya güzel oluyor.Yakut da yeni bir tattı ve deneyeyim dedim.Sanırım Ruby çikolatasından yapılan bir dondurma.Görüntüsü pembe olduğu için zaten çok güzel.Ben tadını da çok beğendim.Ekşimsi bir tadı var.Yazın baya yenir bu dondurma.Çikolatası da varmış arada Trendyol'a geliyor.

Juss Üzüm Nektarı- Bu da A101'e gelen ürünlerden.Benim aldığım ince teneke kutudaydı.Görüntüsü çok hoştu.Üzüm sularının markadan markaya değişecek şekilde iyisi kötüsü oluyor.Juss'un üzüm nektarı çok iyi çıktı.Üzüm tadını alıyorsunuz,hem ekşimsi hem de şekerli tadı var.Baya ekşimsi şeyler varmış bu favorilerimde😁


Saray Helvası- Bunu sanırım ilk defa deniyorum.Acayip güzelmiş.Un helvasının biraz daha kuru hali.Kavrulmuş un kurabiyesi gibi tadı var.Ağızda dağılıyor.Sanırım yapımı da kolay.Fırınlanarak yapılan bir tatlı.

Benim mayıs favorilerim bunlardı.Sizlerin de bunların içinde beğendikleriniz var mı?

*Cruelty free yani hayvanlar üzerinde deney yapmayan marka.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Nice to know more things about you, my husband also has that face cream, it is very good.

    YanıtlaSil