La Roche Posay Effaclar Duo(+) Cilt Bakım Kremi Yorumlarım


La Roche Posay'le sanırım bu ürünlerle birlikte ilk tanışmam o da doktorumun tavsiyesiyle oldu.Bir önceki yazımda aynı serinin yüz temizleme jelini anlatmıştım.Bu yazımda ise sivilce tedavisi döneminde karşılaştığımız problem olan kuruluğa karşı bir nebze önlem olması açısından nemlendirmeye yarayan bu ürünü anlatacağım.




Aslında bu kremi doktorum nemlendirici olarak önerdi ama üzerinde yağlı ciltler için cilt kusurlarının görünümüne karşı cilt bakım kremi diyor.Yani bakım yapma özelliği biraz daha ağır basan bir krem.Güçlendirilmiş formülü sayesinde tamamlanmış bir bakım; cilt kusurlarına karşı savaşır,yeniden oluşmalarını engellemeye yardımcı olur.Kullandığım ilaç kremle birlikte kullanıyorum bu kremi ve kendi etkisini net göremesem de anladığım kadarıyla ikisi birlikte sivilce izlerine,siyah noktalara ve lekelere daha hızlı etki ediyor.İzlerim baya bir küçüldü.Ufak tefek çıkan sivilcelerin izleri hemen geçiyor.Procerad; içerikli formülü kırmızı ve kahverengi lekelerin görünümüne karşı savaşır.Sivilce sonrası oluşan kırmızı ve daha sonra da kahverengiye dönen o lekelerin onarılmasında yavaş etki etse de iyi geliyor.Mannose; içerikli formülü cilt görünümünün yenilenmesine yardımcı olur.Cildimin altında pütürcükler vardı onda biraz azalma oldu.Bu yenileme nasıl oluyor bilmiyorum ama hafif bir iyileşme var cildimde.APF; içerikli formülü cildin dengesini sağlamasına yardımcı olur.Anında nemlendirir.Bu konuda başarılı.Yapısı hafif olmasına rağmen cilde uygulandığı anda hemen emiliyor ve cildi içerden nemlendiriyor.İlacın kuruttuğu bölgelerde çok başarılı olmasa da genel anlamda cildi nemlendirme konusunda başarılı.Cilt kusurlarının görünümünün düzeltilmesinde yardımcı olur (kızarıklık ve rahatlama).Bu konuda da çok iyi.Hassas cildim bu krem ve yıkama jeliyle birlikte biraz daha toparlandı.Birşey sürdüğümde hemen kızaran cildim artık o kadar tepki vermiyor ürünlere.Cilt kusurlarının görünümlerini azaltır.Cilt kusurlarının tekrarlanmasını önlemeye yardımcı olur.Nemlendirici jel-krem doku.Yağlı his bırakmaz.Kesinlikle doğru, hiç ağır his bırakmadan cildi içerden nemlendiriyor.Makyaj bazı için mükemmel bir seçenektir.Makyajın daha tok güzel bütün durmasını sağlıyor ve uzun süre dayanıklılığını artırıyor.Benim cildimdeki en belirgin etkileri cildimi içerden nemlendirmesi,hassasiyeti ve tahrişi alması,cildi pürüzsüz ve yumuşacık yapması,sivilce izlerimin görüntüsünü azaltması.Kokusu temiz ve sabun gibi.Jel temizleyiciye benziyor biraz.Bunun fiyatı eczanede 100 liraydı ama Dermokozmetika'dan 85 liraya aldım.





Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.











Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Tavsiye VE DEĞERLENDİRME için EDİTÖRE teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim😊Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim😊

      Sil
  2. heeey sayende bi diziyi keşfettim yaa. the phineas and the ferb :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süper😁İzlemesi acayip zevkli😁Güzel bir çizgi film👌

      Sil
  3. La-Roche'un ürünlerini seviyorum. Öğrencim yıllar önce hediye getirmişti. Dibini sıyıra sıyıra bitirdim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorun tavsiye ettiği kadar varmış dedim ben de.Pek olumlu sonuç beklemiyordum ama mükemmel bir ürün💖

      Sil