La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel Yorumlarım



Bir önceki yazımda şuan sivilcelerimle mücadele ettiğimden bahsetmiştim.Doktorum sağolsun,gerçekten işinde çok iyi bir insan,aslında şu ağır olan ilaç var ya hap şeklinde ondan verecekti ama istemedim kendisi de zorla vermem zaten dedi ve onun yerine hafif az kullanımlık bir antibiyotik verdi.Bunların dışında sabah sürülen bir krem ve akşam sivilce üzerine uygulanan bir krem verdi.Cildim kuruyacağı için ve temizleyici de kullanmam gerektiği için bir de La Roche Posay Effaclar Duo serisinden Purifying Foaming Gel'i temizleyici olarak önerdi.Nemlendiriciyi yarın yazacağım.Bu yazımda temizleyicisinin özelliklerini, hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.




Jel formda bir temizleyici ama köpürtebiliyorsunuz.Bu işlemi yüzümde değil elimde yapıyorum çünkü izlediğim bir videoda o köpürme esnasındaki kimyasal işlemi yüzünüzde yapmazsanız daha iyi olur demişti izlediğim youtuber.Elimde köpürttükten sonra yüzümün her yerine güzelce masaj yaparak cildimi güzelce temizliyorum ve ardından güzelce duruluyorum.Aslında kullanım talimatında jeli yüzde köpürtün diyor ama ben elimde köpürtmeyi tercih ediyorum.Duruladıktan sonra ürün yağlı ciltler için olmasına rağmen böyle tabiri caizse gıcır gıcır kuru bir his bırakmıyor aksine yumuşacık ve sanki cildiniz hafif yapılı nemlendirme özelliği olan bir ürünle toniklenmiş gibi oluyor.Yağlı ve hassas ciltlere özel bir temizleyici.Sivilcelenme sebebimin yağlı ciltten kaynaklandığını zannetmiyorum.Son zamanlarda değişik ve yoğun miktarda ten ürünü kullandığım için sanırım cilt altında birikme yapıp kustu.Ama yine de cildi kurutmadan fazla yağı alıyor.Cildim hassas.Özellikle de sivilce kremlerini kullanmaya başladığımdan beri sanki daha da hassaslaştı ve bu temizleyiciyle yıkadığımda herhangi bir tahriş veya sorun yaşamıyorum aksine yatıştırıyor.Zaten cildi nazikçe temizlediğini belirtiyor.İritasyona karşı ve yatıştırıcı etkileri bulunan şu meşhur La Roche Posay Termal Suyu içerdiğini de belirtiyor.Alkol içermiyor ki bu sivilce tedavisi sırasında uzak durulması gereken en önemli içeriklerden.Temizlik ve tazelik hissi verir diyor.Etkileri çok güzel.Günlük yüz temizleyicisi olarak mükemmel.Hep hafif yapıda,hem cildi yormuyor hem de güzel temizliyor.Bu tip akneye eğilimli ciltler için yapılmış temizleme ürünleri cildi kusturma özelliğine sahip olabiliyor ama bunda bir gram sivilcelenme olmadı.Aksine sivilcelerin kurumasına yardımcı oldu ve yatıştırdı.Makyaj kalıntısını da çok güzel temizliyor.Şeffaf,renksiz bir ürün,kokusu da temiz,sabun gibi.400 mllik olanını aldım çünkü uzun bir süre cildimi sivilceden arındırmak istiyorum.Normalde fiyatı 100 lira ama Dermokozmetika'dan 80 liraya aldım.








Yorum Gönder

0 Yorumlar