Günlük Makyaj Rutinim


Bahar,doyasıya renkli makyaj deneyebileceğimiz dönem geldi .Her dönemde makyaj yapmayı,değişik makyajları denemeyi sevsem de şu sıralar sivilce tedavisi görüyorum ve kullandığım ürünler azaldı.Özellikle ten makyajım için kullandığım ürünler neredeyse sıfır.Aslında bu tip makyaj yani doğal makyaj yapmayı da özlemedim değil.



Sivilce tedavisinde 2 ilaç,temizleyici ve nemlendirici kullanıyorum.Sabah akşam sürdüğüm krem yani ilacım var.Sabah kullandığım krem biraz renkli nemlendiricilere benziyor ama nemlendirici değil bildiğiniz kurutucu😂Bu kremle bir nevi cilt tonum eşitleniyor,kapatıcılığı çok yüksek değil ama cilt tonunu eşitlediği için en azından ekstra bir ten ürünü kullanmamak için bahane olmuş oluyor.Makyajım ise şöyle; sadece göz altlarımı kapatmak için kapatıcı kullanıyorum ve bunu da küçük süngerle uyguluyorum.Allık kullanmayı sevdiğim için bunu makyajımdan çıkarmak istemedim ve biraz bahar makyajı tarzı olduğu için daha pembe tonlarda krem allık tercih ediyorum bunu da silikon süngerle uygulamak çok kolay oluyor.

Kullandığım ürünler;

Beauty For You Mini Makyaj Süngeri
Bonica Silikon Sünger


Göz ve dudak makyajım ise; öncelikle kaş makyajımla başlıyor.Genellikle kaş farı uyguluyorum daha kolay oluyor ve bunu da hem açılı hem de tarak şeklinde fırçası olan bir aplikatörle uyguluyorum.Göz makyajımda tek renk far kullanmayı seviyorum ve bunu da arada sırada değiştiriyorum.Bu sefer metalik ve mor-mürdüm tonlarda farları kullanıyorum.Bu ürünlerin yazısını yazacağım için de denemiş oluyorum.Bu farları da genellikle parmağımla uygulayıp bir dağıtma fırçasıyla dağıtıyorum.Rimelde yoğun görüntüyü sevdiğim için baz ve yoğun etkili iki rimeli birleştiriyorum ve böyle çok güzel bir görüntü oluyor.Kullandığım bazın renginin kapanabilmesi için yoğun bir rimele,yoğun rimelin de topaklanmayan bir görüntüye sahip olması için bu baza yani birbirlerine ihtiyaçları var😁Rujumsa nude pembe tonlarda mat bir ruj oluyor.Ve bu kadar.Günlük makyajım hem doğal hem de şık duruyor.Umarım keyifle okumuşsunuzdur😊

Kullandığım ürünler;

Ali Express Çift Taraflı Kaş Fırçası
Flormar Dazzling Eyeshdaow 04 Boom Shock ve 05 Action!

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Oriflame in brow kit i nasıl acaba toz mu?

    YanıtlaSil
  2. Bu tedavi süreci boyunca hiç yan etki gördün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çok şükür çok az miktar cildimin kusmasıyla atlattım😊

      Sil