Han Ji Hye



DoÄŸum Tarihi: 29 Haziran 1984

Doğum Yeri: Gwangju Güney Kore

Filmler:

Saving My Hubby
Singles
My Boyfriend Is Type-B
Humming
Blades Of Blood
Drama Special:Pianist
The Great Gift

Diziler:

Scent Of Summer
Little Bride
What Happened On Island?
A Man And A Woman
Cloud Staircase
Likable Or Not
East Of Eden
The Duo
I Summon You, Gold!
Beyond The Clouds
The Legendary Witch
Marry Me Now?


Han Ji Hye,1984 Gwangju doğumlu Koreli aktris.Kendisini May Queen dizisiyle tanıdım.Aslında dizinin afişindeki tipini çok beğendim ve oyunculuğunu da merak ettim.Dizide gerçekten harikaydı oyunculuğu.Ondan önce başka bir film yada dizide izlemedim kendisini ama birçok başarılı film ve dizide de rol almış.Genellikle dram türünde olan ve uzun süren dizilerde oynuyor ve bu dizilere de çok yakışıyor hatta o senaryoları kaldırabilen nadir aktrislerden.May Queen'den sonra The Legendary Witch'te de izledim kendisini ve burada da çok beğendim.Rolünün hakkını veren özellikle de bir yerlere tırnaklarıyla kazıya kazıya gelen güçlü kadın karakterini çok güzel oynuyor.Oyunculuğunun dışında şeker mi şeker bir unni.Bir ara 2 seneliğine Avrupa'ya sanırım Avusturya'ya gitti.Orada dil öğrendi,bolca spor yaptı ve birçok sanat etkinliğine katıldı.Buraya The Legendary Witch çekimlerinden sonra gidip döndüğünde de Marry Me Now?'ı çekti.Şu sıralar da yemek yapmaya merak salmış ve Instagram'da bolca yemek resim ve videoarı paylaşıyor.Şuanki profil resminde arkada cami var sanırım Türkiye'den bir resim.Kendisini izlemediyseniz ve daha önce duymadıysanız, uzun dizi seviyorsanız May Queen,East Of Eden yada The Legendary Witch'te izlemenizi tavsiye ederim.






Yorum Gönder

0 Yorumlar