Mayıs Ayında Bitirdiğim Ürünler ve Yorumlarım 2019


Merhabaaa~
 Ne kadar özlemişim yazmayı,sizleri..Öncelikle şöyle kocaman bir sarılalım.Nasılsınız görüşmeyeli?Neler yaptınız?Ramazan ve bayram nasıl geçti?Ben Ramazan'ı tamamen kendime ayırdım.Bayrama da tatil yaptım ve şimdi sizlerleyim.Uzun ara verince yazı yazmayı özlüyor insan.Ayın ilk yazısı genellikle bitenler olur ve bu ay da bundan şaşmıyoruz ve bitenler yazısı paylaşıyorum sizlerle.Çok ürün yok eski bitenler gibi ama olanları yorumlayacağım.Bu arada cruelty freeye geçiş yaptım yani hayvanlar üzerinde deney yapan markaları almamaya başladım.Blogda elimde olanların yazısını ve yorumlamasını yine yapacağım ama crelty free olup olmadığını belirteceğim.Ne zamandır bu konuda duyarlı olmak istiyordum ama ürünle daha cezbedici geliyordu.Son zamanlarda üzerinde deney yapılmış bir hayvanın videosunu izledim ve bizim zevkmiz yüzünden o halde olmasının çok üzücü olduğunu fark ettim.Ve artık deney yapan markalardan alışveriş yapmamaya gayret göstereceğim.Ürün yorumladığım yazılarımda da deney yapılan ve yapılmayan diye ayıracağım.



Yukarıda da belirttiğim gibi geçtiğimiz ay oldukça az ürün bitti.Yaz olduğu için bolca şampuan,saç kremi,deodorant,duş jeli bitenlerde olur.Bu yazımda da tam boy olarak şampuan ve saç kremimiz,favorilerime girmiş olan bir el kremi ve birkaç bakım ürünü var.



Schwarzkopf Gliss Ultimate Oil Elixir Şampuan- Çok işlem görmüş ve yıpranmış saçların ihtiyacı olan bir şampuan olduğunu söylüyor ambalajında.Saçlar dış etkenlerden dolayı yıpranır,çatlaklar ve kırılmalar oluşur.Saçlardaki çatlakları doldurarak kırılmaları önleyen besleyici bir bakım gerekir.Gliss Ultimate Oil Elixir saç yapısında besleme,saçlardaki çatlakları doldurma,saç kırılmalarında %95'e varan azalma vaat ediyor.Keratin serum ile güçlendirilmiş yeni formülü sayesinde saçlarda oluşmuş yıpranmaları onarırken,gelecekte oluşabilecek yıpranmalara karşı korur.Besleyici yağ iksiri içeriyor.Gelelim yorumuma.Gliss şampuanlarıyla çok iyi anlaşamıyoruz.Aslında çok güzel içeriğe ve vaatlere sahip ama benim saçlarımda işe yaramıyor bunlar.Bunu da indirimdeyken her zaman lazım oluyor diye almıştım.Aslında keratin saçlar için çok iyi bir içerik.Belki de derinlemesine bakım yapmıştır ama gözle görülür bir fark göremedim.Bundan önce kullandığım şampuanların çoğu dökülme karşıtıydı buna geçtikten sonra saçlarım tekrar dökülmeye başladı.Kremsi yumuşak bir yapısı var şampuanın,saça da mükemmel değil ama hafif nem veriyor.Bunların dışında kokusu çok hoş,parfümsü ağır bir kokuya sahip.

Dalan d'Olive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi Besleyici- Kuru ve yıpranmış saçlar için onarıcı bakım.%0 paraben,PEG,silikon.Buğday proteini içeriyormuş.Yıpranmış saçı beslerken güçlendirip onarmaya,kökten uca nemlendirerek temizlerken yumuşaklık,parlaklık kazanması ve kolay taranıp şekil almasına yardımcı olur.3 dakika bekletilip durulanıyor.Saç kremim bitmişti en uygunu bu iye bu ürünü aldım.Güzel bir üründü.Paraben vs içermemesi çok iyi.Buğday proteininin de saçlara çok iyi geldiğini duymuştum.Kokusu bildiğimiz dalan kremlerin kokusundan.Yapısı da daha önce yazısını yazmış olduğum Nemlendirici Kreminin yapısına benziyor.Saçı yumuşatıyor.Ama çoğu saç kremi sanki saçta kalıyormuş gibi aşırı yumuşak bir his bırakır ya o yok.Bu saç kremi tamamen durulanıyor.Güzel bir ürün.Fiyatı,ürün miktarı,içeriği açısından denenebilir.*


Oriflame Incredible Hand Cream- Silikon ve gliserin içeren nemlendirici el kremi.Gliserin el kremlerinin olmazsa olmazı.Nemlendirme konusunda yardımcı bir madde.Oriflame'ın el kremlerine bayılıyorum.Bu el kremini de severek kullandım.Hem nemlendirme konusunda çok iyiydi hem de kokusu acayip güzeldi.Parfümlü bir kokusu var ve oldukça kalıcı.Oriflame'ın sanırım en iyi el kremlerinden.

Farmasi Dr C Tuna Activated Charcoal Black Mask 20 ml- Kömür içerikli siyah maske.Cildi yormayan siyah maskelerden.İnce bir katman halinde sürdüğünüzde bile başarılı bir sonuç alabiliyorsunuz.Siyah noktaları derinlemesine temizlemese de cilt yüzeyindeki kir ve siyah noktaları temizliyor.Severek kullandığım bir ürün oldu.Bendekinin uç kısmı tıkandığı için yukarıdan kesip kullanmak zorunda kaldım ama bir müddet idare etti daha sonra da kurudu.*

Benri Stay Magical Islak Mendil- Cilt ile uyumlu pH.Alkol içermez.15'li.Bu ıslak mendiller üçlü satılıyordu.Cupcake ve unicorn temalıydı.Bu mendildeki resimler unicorn,renkli balonlar,donut vs çizim hali.Üzerindeki resimler çok şirindi fiyatı da uygun olunca bunu aldım.Mendilin yapısı güzel kolay dağılıp yırtılmıyor ve boyutu da büyük.Makyajı temizlemiyor ama eliniz falan kirlendiğinde güzel temizliyor.Kokusu da çok temiz.Biraz Dalin'in kokusunu anımsatıyor.*

Bioaqua Aloe Jelly Mask- Yıkanan el maske.Bildiğimiz aloe vera jellere benziyor.Bir müddet bekletip yıkadıktan sonra cilde yumuşaklık veriyor.Çok aşırı bir nemlendirmesi yok ama yağlı cilde sahipseniz veya yazın kullanmak isterseniz bu maske güzel olabilir.Ayrıca bir de buzdolabında bekletip uygularsanız cildi ferahlatır da.Bende çok az nemlendirme sağladı.Cildimin kuru olduğu dönemlerde cildimi kurtarmadı ama neme çok ihtiyaç duymadığı dönemde idare etti.Aloe'nin yatıştırıcı ve onarıcı etkisini göremedim.



English Home Happy El Temizleme Jeli- İçerisinde minik tanecikler olan antibakteriyel jel.O tanecikler sürdükçe ciltte eriyor.Eli dezenfekte ediyordur.Ama kokusu çok kötü.Sanırım içindeki dezenfekte eden maddeden kaynaklı.Bildiğiniz zehir gibi kokuyor.Dezenfekte konusunda memnun kalsam da kokusu yüzünden ürünü bitiremedim.


*Cruelty free markalar.Yani hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar.


Yorum Gönder

2 Yorumlar