Nisan Favoriler 2019 (Spor,Kozmetik,Atıştırmalık,Belgesel)


Ayın ilk yazılarından olan favoriler yazıma hoşgeldiniz.Ayın ilk yazılarından ve son yazısı.Bir müddet dinleneceğim ama sizlere nisan ayının her günü yazı paylaşarak bir sürü post bıraktım.Umarım keyifle okursunuz.Nisan ayında birkaç kozmetik ürünü denedim,bolca belgesel izledim,spor yaptım ve birkaç atıştırmalık da favorilerime girdi.Bakalım bunlar nelermiş.





Kozmetik Favorilerim;

La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel- Akne tedavisi döneminde cildime çok yararı dokunana bir temizleyici oldu.Kullandığım sivilce kremleri yüzünden cildim kuruyup baya hassaslaştı ve diğer temizleme jellerine nazaran bu ürün cildimin hassasiyetini biraz da olsa azalttı,sivilcelenme yapmadı ve rahatlattı.Kuruluk için de yararı olmuştur ama mükemmel sonuç veren bir nemlendirme olmadı.Favorilerime girme sebebi cildimi tahriş etmeden hassasiyetini yatıştırarak temizlemesi ve sivilcelenme yani cildin altındaki sivilceleri cilt yüzeyine çıkarmadan akneden cildimi arındırması oldu.

La Roche Posay Effaclar Duo(+) Cilt Bakım Kremi- Bu ürün de aynı şekilde cildimin hassasiyetini azaltarak nem ihtiyacını az da olsa karşıladı.Akne kremlerini kullandıktan sonra cildin yapısı inceliyor mu bilmiyorum cildime birşey değdiği zaman acayip yanıyor ve bu krem o hassasiyeti ve yanmayı alıyor.Hafif de ferah  bir yapısı var ve yatıştırıyor.Cilde nem verme konusunda fena değil.Yine kuruluk ve pul pul dökülme kalıyor ama bu ürünü kullanmasam cildim daha kuru olacak.Cildi yormadan günlük nem ihtiyacını karşılıyor.

Oriflame Incredible El Kremi- Yoğun yapılı bir el kremi.Geçtiğimiz ay bolca temizlik yaptığım için ellerim baya yıprandı.Bu krem hem nemlendirdi hem onardı hem de korudu.O kuruluğu,deterjanların tahriş ettiği cildi onardı ve güzelce nemlendirip bu nemin uzun süre kalmasını sağladı.Ayrıca kokusu çok güzel ve parfüm gibi uzun süre kalıyor.


Wet n Wild Photo Focus Stick Foundation Shell Ivory- Ciltte bütün duran fondötenleri çok seviyorum.Bunu da genellikle stick fondötenler yapıyor.Wet n Wild'ın bu Photo Focus serisindeki stick fondöteni çok kolay ve eşit dağılıyor ve tam anlamıyla ciltte bütün ve kusursuz duruyor.Ciltteki renk eşitsizliğini,izleri,göz altını güzel kapatıyor.Ama en güzel özelliği dediğim gibi ciltte tok ve bütün duruşu.Shell Ivory rengi de tam benim cilt rengime uydu.Yalnız cildimde bir sivilcelenme oldu ama bununla birlikte birkaç ürün daha kullandım hangisinden kaynaklı şimdilik bilemiyorum.

Koton Beauty Eyeshadow Quad 801 Dark Taupe- Özellikle kadifemsi yapısıyla ve kolay dağılmasıyla oldukça güzel bir far paleti.Renkleri de günlük kullanım için muhteşem.Bir bakır ton var ve onu da fırçayla uyguladığınızda günlük makyajınıza çok hoş uyum sağlıyor ve hafif de canlılık katıyor.Renklerin uyumu müthiş.

Naturalove Açılı Eyeliner Fırçası- Aslında eyeliner uygulamak için kalın bir fırça ama kalın eyeliner seviyorsanız tek hamle de açılı bir şekilde anında kusursuz eyeliner çekmek için müthiş bir fırça.Uzun kısmı dışarıda kalacak şekilde önce açısını ayarlayıp sonra içeri doğru sürdüğümde kusursuz bir eyeliner görüntüsü yakaladım bu fırçayla ve bayıldım.


Atıştırmalık Favorilerim;

Ülker Çikolatalı Gofret- Her zaman yediğimiz bir gofret ama bazen satın aldığım yerlerde ya çikolatasında yada gofretinde bozulma olduğu için bir ara yiyemiyordum.Geçenlerde tekrar deneyeyim dedim ve bayıldım.Tadı küçükken yediğimiz mükemmel tadında.Bu sefer aldığım yerden aldım hep.Çikolatayı zaten çok severim ama gofret içeren çikolataları daha da çok severim.Çikolatalı Gofret de tadıyla,çıtır çıtır gofretiyle ve çikolatasıyla favorilerime girdi.Zaten çikolata olarak da en sevdiğim tat genellikle Ülker'in çikolatalarında oluyor.


Nescafe Sensation- A101'e kocaman teşekkür ediyorum buradan.Bu kahve bu zamana kadar neredeydi.A101'e gittiğimde bu kahveyi indirimli ürünler kısmında gördüm.Tozunun rengi biraz değişikti acaba kremayla mı birleştirdiler diye düşündüm.Fiyatı da 10 liraydı,şu kocaman şey 10 liraydı ve şu sıralar 10 liraya böyle kahve bulmak pek mümkün değil.Aldım ve denedim.Sade içebildiğim tek kahve oldu.Kendiliğinden köpüğü var yani ayrıca makineyle yapmaya gerek olmadan muhteşem bir köpüğü oluyor.Tadı kafelerde içtiğimiz o acı ama bir yandan da yumuşak kahve tadına benziyor ve bu tadı yakaladığım için çok mutlu oldum.Aldığım günden beri severek içiyorum.



Belgesel Favorilerim;

Diana Trajedi Mi İhanet Mi?- TLC'nin bir Kraliyet Gecesi oldu.Art arda Kraliyet ile alakalı iki belgesel yayınladılar ikisine de bayıldım.Diana ile ilgili belgesel izlemiştim daha önce acaba o  mu dedim ama bu farklıydı.Daha detaylı ve Diana'nın yakınında olan insanlarla röportaj yapılarak yapılmış belgeseldi.Geçmiş ve gelecek tarih arasında gidip gelip karşılaştırılma yapılarak hazırlanmış ve bu da olaylara biraz daha tam olmasa da açıklık getirdi.Biraz üzücü bir belgesel ama.Duygulanabilirsiniz.Genel olarak hayatından da bahsetmişler ama özellikle kazayı daha detaylı anlatmışlar.


Kraliyette Eltiler Savaşı- TLC'nin Kraliyet Gecesindeki bir diğer belgesel de Kate ve Meghan arasında tahmin edilen eltiler savaşıyla ilgiliydi.İki tarafı da savunan insanlarla röportaj yapılarak mümkün olduğunca tarafsız hazırlanmaya çalışılan bir belgesel olmuş ama gönlümüz her zaman Kate'ten yana.Ne kadar Meghan'ı da güzelce savunsalar da bu savaşta haklı Kate gibi görünüyor.Belgeselde de tarafsız bakılsa da merhamet duygusu genellikle Kate'ten yana oluyor ve sanki çabalayan da Kate'miş gibi görünüyor.Bilmiyorum ben Kate'ten yanayım sanırım😂

İki belgeselde de bilinmeyen birçok şey anlatılmış.Bu yüzden Kraliyetle alakalı diğer belgesellere ve magazin haberlerine göre çok çok daha iyiydi.


Spor Favorim;

Leslie 5 Boosted Miles- Benim gibi üşengeç bir insan için diyeti destekleyecek spor bulmak biraz zor.Leslie her zaman bu konuda kurtarıcı oluyor.Diyetim kalori hesaplı olduğu için attığım adımları da sayıyordu ve yürüyüşle alakalı bir spor yapmak istiyordum.Uzun süre yürümeye vakit ayıramadım ve Leslie'nin bu 20 dakikalık temposu yükseltilmiş 5 millik sporunu yaptım.Gözle görülür bir şekilde incelme ve sıkılaşma fark ediyorsunuz.İçerisinde minik minik koşu,squad,kolları çalıştıran hareketler var.Azar azar ama oradaki kaslarınızın çalıştığını hissediyorsunuz.20 dakika içinde muhteşem sonuçlar veren güzel bir spor.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. My husband is using a Roche Posay face cream and he also likes it very much. I never got to try any of those products but they look very interesting from your presentation.

    YanıtlaSil
  2. La Roche ürünlerine bayılıyorum yahu.

    YanıtlaSil