Ali Express Kaş Fırçaları




Buradaki mağazalarda ve ülkemizden satış yapan sitelerde kaş fırçası ararken genelde plastik uçlu,şurada bahsettiğim gibi fırçalar oluyordu.O tarz fırçalarla hem kaş makyajı yapmak hem de taramak biraz zor oluyor.Aradığım bu yazımda bahsedeceğim tarz bir fırçaydı.Yani bir tarafı fırça ve diğer tarafı da tarak şeklinde olan.



Burada da bu tarz fırçalar genelde çok pahalı oluyordu ve şimdiki kadar çok markada bulamıyordum.Fırça için alternatif olarak her zaman başvurduğum yere Ali Express'e girip orada baktım.Çok çok uygun fiyata tam istediğim gibi fırça buldum.İlk önce denemek için bir tane aldım ama daha sonra o kadar beğendim ki 2 tane daha aldım.İlk aldığım fırça çakma Tarte fırça😁 Üzerinde tarte yazıyor ama 2 dolara Tarte fırça almak pek mümkün değil.Fırçayı kullandığımda çok beğendim.Fırçası açılı ve ince,diğer tarafında ise sentetik,konik şeklinde bir tarak var.Sapı ahşap ve tutturulduğu yerler altın rengi metal.Şık duruyor.Daha sonra sipariş verdiğim fırçalar da buna çok benziyor ama tarte yazısı yok ve diğerine göre daha uzun,metal kısımları biraz daha koyu.Fırçası da daha sık ve kalın.Tarak kısımları aynı.Sürüşünden bahsedeyim.Fırça kısmıyla uygulaması çok rahat.Açılı olduğu için tam kaşa göre bir fırça.Güzel de sonuç veriyor.Vaktinizi almıyor ama sanki uğraşmış gibi hoş bir görüntü sağlıyor.Bu tarz açılı fırçalar kaş ürünü uygulamak için çok iyi.Farı veya pomadı fırçaya alıp dilerseniz dolduruyor dilerseniz sadece seyrek yerlere uygulayabiliyorsunuz.Özellikle farı çok güzel uyguluyor.Seyrek yerleri doldurmak ve doğal bir görünüm için detaylı kaş makyajı yapmak için tarte olanı daha iyi.Fırçayla ister yoğun bir görünüm isterseniz de doğal bir görünüm verebiliyorsunuz.Tarak kısmıyla ise kaş güzelce taranıyor.Ayrıca eğer kaş ürününü yoğun sürdüyseniz tarakla dağıtıp hafifletebilirsiniz.Tek kötü yanları çok kısa sürede fırçaların iki kısımlarının da hemen çıkması.Japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım şimdilik idare ediyor.

Ali Express bir Çin markası olduğu için büyük ihtimalle bu tarz ürünlerde de hayvan deneyi yapılıyordur.Bir daha alacağım bir ürün değil bu yüzden.











Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Kargo ücretlerinin ürünlerin 2-3 katı olduğu doğru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo ücreti olmayan ürünleri tercih edebilirsiniz.Bazı ürünlerde dediğiniz gibi kargo ücreti üründen fazla olabiliyor.

      Sil