Eva Rose Mascara


Daha önce Eva Rose'un bir rujundan bahsetmiştim.Genellikle 1 Milyoncularda bulabileceğimiz bu markanın rimelinin üzerindeki deseni görünce dayanamadım ve aldım.Fiyatı da o zaman 8 lira gibi birşeydi herhalde.Oldukça şaşırttı etkileri sizlerle de paylaşmak istedim.



Ürünün ambalajından bahsedeyim önce.Çok ağır bir materyalden yapılmış.Ne olduğunu bilemiyorum ama metal gibi.Uzun süre elimde olmasına rağmen boyasında dökülme olmadı.Deseni ise çok şeker.Siyah üzerine altın daire şekilleri var ve içlerinde de çok şeker siyah kedi çizimleri var,birkaç tane de altın rengi çember çizilmiş.Ambalajı hem şık hem de şirin.8 mllik bir ürün.Aslında çok ürün var ama çok fazla kullanamadan hemen kurudu.Tavsiyem, bu rimeli kullanmak istediğinizde ürünü açın ve full bunu kullanın bitene kadar.Fırçası değişik şekillere sahip bir fırça.Bu da aynı anda birçok etki sağlayabiliyor kirpikte.Eğimli bir şekle sahip,ucu biraz daha kalın ve iç kısımları ince.Böyle olunca her bir kirpiği daha belirgin hale getirebiliyor özellikle de iç kısımda kalan kirpikleri.Plastik,sık ve kısa kıllara sahip.Kirpikleri çok güzel tarıyor.Her bir kirpiğe ulaşıyor.Kirpikleri daha sık,belirgin ve yoğun gösteriyor.Bu görünüm doğallığı çok bozmadan yoğun duruyor.Uzatma konusunda çok iyi değil ama günlük kullanım için kirpiğe verdiği yoğunluk ve sık görünüm muhteşem.Oldukça da yoğun bir siyahlık sağlıyor.Çok severek kullandığım bir rimeldi.Bir de oldukça kalıcı ve akma yapmıyor.

Eva Rose'un cruelty free olup olmadığını bilmiyorum.Bendeki eski bir ürün ve deney yapmadığından emin olana kadar yeni ürününü almayacağım.





Yorum Gönder

0 Yorumlar