Wet n Wild Coloricon Bronzer


Cilt tonuna göre doğru bronzer bulmak biraz zor.Birçok denemeden sonra tam rengi bulabiliyorsunuz.Diğer tonlarda olanlar genellikle ciltte leke gibi duruyor.Benim de cilt tonuma genellikle koyu ve soğuk tonlar yakışıyor.Wet n Wild'ın bu Coloricon serisinin bronzerları baya konuşuldu.Alanlar çok memnundu ve resimlere baktığımda gerçekten tonları da hoş duruyordu.Ama bazı resimlerde o tonlar beni yanılttı.Resimde tam istediğim soğuk tonlarda gibi dursa da Gratis'e gidip baktığımda tonların farklı olduğunu fark ettim.



Hemen hemen her rengine baktığımda sıcak tonlardaydı ve istediğim o kuyu ve soğuk tonu bulamadım.Acaba o mağazada mı yok dedim ama her rengi de vardı.Uzunca inceledikten sonra aradığım rengin E7442B Sunset Striptease olduğunu fark ettim.Diğerlerine göre bir tık daha koyu.Daha soğuk dursa da uygulandığında şeftali tonu içeren,sıcak bir bronz rengi çıkıyor ortaya.İçerisinde yansımalar var ama sim değil daha çok ışıkla birlikte yansıyan bir ışıltı.


Bildiğimiz plastik,tipik Wet n Wild ambalajında ama ürünün içerisine yaprak şekli ekleyerek ürünün şık durmasını sağlamışlar.Yaz teması içeriyor yani.Kokusuz.Yapısı yumuşacık,incecik.Tozutma yapmıyor.Çok pigmentli ama sürdüğünüzde yapışıp kalmıyor kolay dağılıyor.Seyrek kıllı fırçayla biraz daha uzun sürüyor dağıtması ama leke gibi durmuyor.Sık kıllı ve düz fırçayla çok güzel yayılıyor.Hem bol bol duruyor hem leke gibi durmadan bronz bir görünüm sağlıyor.Ben bol bol ve genişçe yayıyorum ve çok şık duruyor gerçekten.Cilde çok güzel canlı bir görünüm sağlıyor.Kontür işlemi için denedim ama sıcak tonlarda olduğu için hem keskin bir hat oluşmadı hem de hafif leke gibi durdu.Yukarıda da bahsettiğim gibi bronzerda doğru tonu yakalamak biraz zor oluyor.Bu ürünü sevdim.Favori bronzerlarımdan oldu ve sanırım bir müddet elim buna gidecek.


Wet n Wild bildiğiniz gibi hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.Ayrıca bu ürünü de vegan.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Yorum Gönder

0 Yorumlar