Eklips Professional Bold Metal Pudra Fırçası


Real Techniques bir ara Bold Metals serisi çıkarmıştı.Altın-gümüş renklerde,değişik şekillerde muhteşem fırçalardı.Ama fiyatlar yüksek olunca çoğu marka muadil çıkardı ve hemen hemen benzer fırçalar satışa çıktı.Açıkçası Real Techniques'in o fırça seti çok güzel görünüyordu ama o fiyatı da bir fırçaya vermek biraz tuhaf geliyordu.Gratis'in fırça-sünger markası Eklips'in de Bold Metal serisi çıkınca ve fiyatlar da gayet makul olunca kaptım kapabildiklerimi.Bu yazımda da sizlere bu serinin pudra fırçasını anlatacağım.



Ürüne baktığımızda dış görünümü altın rengi,ayna-metal gibi dursa da materyali plastik ve aşırı hafif.Sap kısmı konik ama köşeleri de var.Benim fırçanın üst kısmı geçtiğimiz haftalarda koptu ama yapıştırdım,şuan gayet iyi idare ediyor.Üst sap kısmından hafif bastırılmış ve bu da fırçasının kıllarının biraz daha elips şeklinde durmasını sağlamış.Kılları sık,yumuşak ve geniş.Gerçekten kılları aşırı yumuşak ve cilde zarar vermiyor.Fırça oldukça büyük.Bu tarz büyük fırçalarla pudra uygulamak çok zevkli oluyor😁Yüzün her yerin kaplıyor. Bu fırçayla adı üzerinde pudra uygulanabilir,bronzer ve allık da uygulanabilir.Pudra konusunda,ben özellikle etkisini görebilmek için pudra fondöten uygulaması yaptım.Yani renk veren bir pudrayla uygulama yaptım.Uygularken pudranın pigmentasyonunu zayıflatıyor yani rengi tamamen cilde vermiyor.Daha çok cildi matlaştırmak veya ten makyajını sabitlemek için uygulanan pudra işlemi için tercih edilebilir.Bronzerı çok güzel dağıtıyor.Elips şeklinde olduğu için uygulaması ve dağıtması çok kolay oluyor ve sonuç da genişçe,hemen hemen eşit yayılmış bir bronzer görünümü oluyor.Allık da çok güzel uygulanıyor.Özellikle benim gibi genişçe allık uygulamayı seviyorsanız bu fırçayla çok güzel oluyor.Ürünü kolay ve oldukça geniş yayarak dağıtıyor.Bronzerı ve allığı bu fırçayla uygulayınca ciltte doğal duruyor.

Eklips hayvan deneyi yapmayan bir markadır.

Aşağıda birkaç swatch resmi var.Işıktan çok belli olmasa da yine de sizlerle paylaşmak istedim.


Pudra uygulaması.







Bronzer uygulaması.



Allık uygulaması.

Yorum Gönder

2 Yorumlar