Temmuz Ayı Favoriler 2019 (Kozmetik,Film)


Merhaba😊

Siz yazı sevenlerden misiniz yoksa soğuk hava sevenlerden misiniz?Yazı neredeyse bitiriyoruz.Yazın son ayı😭 Ben yaz mevsimini çok severim hatta favori mevsimimdir.Her gün güneş olsun hava sıcak olsun herhalde kapalı havalar kadar mırın kırın etmem.Her ayın başında olduğu gibi bu ayın başında da sizlere geçtiğimiz ayın favorilerinden bahsedeceğim.Bolca kozmetik bir iki de film içeriyor.


Kozmetik Favorilerim;

Lure Sunshine Deodorant- A101'den aldığım ve şurada yazısını paylaştığım bu deodorantı çok beğendim.Açıkçası bu kadar uygun fiyata böyle güzel bir koku  ve kalıcılık beklemiyordum.Kokusu acayip güzel çiçekli bir koku ve aynı parfüm gibi ağır duruyor koku.Oldukça da kalıcı ve gün boyu olmasa da uzun süre idare ediyor.Koku yayıldıkça kokusu daha da güzelleşiyor.


Wet n Wild Photofocus Stick Foundation Shell Ivory ve Ebay Beyaz Fondöten Fırçası- Bu ikiliye bayılıyorum.Ciltte o kadar güzel güzel tok,bütün ve kusursuz görünüm sağlıyor ki.Fondötenin bu fırçayla uyumu harika.Fondöten ve fırçanın ciltte sağladığı tok,bütün,kusursuz duruşu çok beğendim.


Flormar Juicy Lacquer Lipstick 02 Beauty-* Yapısını da rengini de çok beğendiğim bir ruj oldu.Parlak bitişli ama yapısı kadife gibi yumuşacık.Parlak bitişli olmasına rağmen oldukça pigmentli.Bu renk ise çok çok hoş duruyor.MAC'in Velvet Teddy'sine benzettim biraz.

Rival de Loop Mat Ruj 06-* Rujun yapısı çok güzel ve dudakta ağırlık yapmadan çok güzel renk veriyor.Bu renk ise tam benim rengim ve sanki ruj sürmemişim gibi ama hafif de rengi varmış gibi duruyor.Yani oldukça doğal duruyor.


Maybelline The Colossal Big Shot Mascara- Bu tarz karışık ve kıl fırçalı rimelleri çok seviyorum ve kirpiklerimle baya uyuşuyor.Bu rimel kirpiklerimi acayip belirginleştirdi,sık ve dolgun görünmesini sağladı.Bir de her kirpiğe ulaşıp her kirpiği belirgin hale getirdi.

Oriflame The One Featherlight Mascara- Bu da yukarıda bahsettiğim gibi kıl ve karışık fırçaya sahip.Kirpiklerimi acayip dolgun ve uzun gösteriyor bu rimel.Alalı baya oldu ama sanki yeni almışım gibi hala ıslak.


Wet n Wild Proline Felt Tip Eyeliner-* Hem kalın hem ince çekebileceğiniz çok güzel bir eyeliner.Ben ince ve hafif kuyruklu çekmeyi seviyorum ve bu şekilde uygulamak için çok güzel bir eyeliner.Ayrıca rengi de simsiyah.


Wet n Wild Coloricon Bronzer Sunset Striptease- Yapısı incecik ve kolay dağılıyor,rengi de tam yaz bronzluğu gibi bir renge sahip muhteşem bir bronzer.Yüzdeki görünümü ısıtmak için oldukça başarılı bir ürün.


Wet n Wild I'm Getting Sunburned Paletindeki Browbone Rengi- Bu palet zaten oldukça güzel ama Browbone rengi harika.Buz mavisi rengi var ama eğer buz pembesi diye bir renk varsa o kesinlikle bu.Lila yansımaları olan muhteşem bir açık-soğuk pembe.

Film Favorilerim;


Snoopy- Acayip güzel bir animasyon filmdi.Charlie Brown arkadaşları arasında oldukça yeteneksiz olarak bilinen bir karakter ve Snoopy de onun her zaman yanında olan köpeğidir.Charlie'nin yeteneğini bulma ve dostu Snoopy'nin de ona yardım ettiği macera dolu hikayelerle dolu bir film.


The Pirates- Son zamanlarda çıkan Kore filmleri niye bu kadar güzel ya.Özellikle bu tarz tarihi-savaş filmleri oldukça güzel oluyor.Bu film de bir haydut ve korsanın yollarının kesişmesini ve ülke için verilen bir mührün denizde kaybolmasıyla bunun için verilen savaşı anlatıyor.

Benim temmuz ayındaki favorilerim bunlardı.Çoğu Wet n Wild ürünü ama bu markayı gerçekten çok beğeniyorum.Sizin bu ürünler ve filmler arasında beğendikleriniz var mı?

*Cruelty free markalar.

Yorum Gönder

2 Yorumlar