Ali Express 12'li Far Fırça Seti


Makyaj koleksiyonunun olmazsa olmaz parçaları makyaj fırçaları.Makyaja ilk başlandığında ihtiyaçtan alınsa da daha sonra emin olun değişik ve güzel geldiği için fırça koleksiyonuna tonla ürün alınıyor 😂Bazı fırçalar oldukça pahalı ama bir o kadar da kullanışlı olunca muadilleri aranıyor.Gerçi artık sağolsun Gratis uygun ve başarılı fırça üretme konusunda baya iyi.Ama bu kadar çeşitli fırçalar çıkarmadan önce uygun fırça almak için adres Ali Express'ti.Fırça cenneti olan Ali Express'te ayrıca fiyatlar da aşırı ucuzdu.




Ali Express'te fırçaların uygun olduğu dönemlerde ben de bir fırça seti aldım.O zamanlar hem her işe yarayacak hem de şık ve başarılı fırçalar arıyordum.Bu seti görünce çok beğendim ve kaptım bir tane.İyi ki almışım dediğim parçalarda.Aslında biraz tereddüt de ediyorsunuz iyi çıkar mı diye ama bu fırçalar gerçekten çok iyi çıktı.Fırçalar dıştan da çok şık görünüyor.Pudra rengi bir sapı ve rose-gold rengi metal bağlanma yeri var.Fırçaların çoğu beyaz renk.12 fırçadan oluşan bu setin içinde bolca karıştırma fırçası var ki göz makyajında en çok ihtiyaç duyulan fırçadır.Hatta değişik şekillerde ve kiminin fırçası seyrek kiminin sık.Gözleri küçük yada göz kapakları düşük olanlar için çok kullanışlı olan ince,uzun karıştırma fırçalarından da çeşit çeşit var.Karıştırma fırçaları farları eşit ve çok güzel tam gölge gibi dağıtıyor.Bunların dışında düz far fırçası,küçük,kirpik diplerine uygulama yapmak için kullanılan fırçalardan ve ince bir eyeliner fırçası da var.Düz far fırçaları farı güzelce sürmek için oldukça iyi.Eyeliner fırçası da iyi,biraz ürünün tam rengini almak için uğraştırıyor ama uygulama konusunda iyi.Bir de açılı bir fırçası var onu kaş fırçası olarak kullanıyorum ve küçük olduğu için detaylı makyaj yapılabiliyor onunla da.Küçük fırçaları detaylı göz makyajlarında oldukça güzel uygulama yapıyor.Hepsi kendi uygulamalarında ayrı ayrı çok başarılı.Her türlü göz makyajı,her uygulama için fırça içeriyor.Ben özellikle o düşük göz kapakları için dediğim uzun karıştırma fırçasını çok beğeniyorum.Fırçaların kılları yumuşacık,cildi yormuyor.Dayanıklılar da;benim hunharca fırça yıkamama rağmen kıllarında dökülme olmadı.Uygun fiyata alınabilecek çok başarılı bir fırça seti.

Ali Express çok büyük ihtimalle hayvanlar üzerinde deney yapan ürünlerin satışını yapıyor.

(Not: benimki fotoğrafta çıkmak istedi😁)


Fırçalarla farın uygulanmış halleri.



Eyeliner fırçası denemesi.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Kapsamlı bir fırça deneme yazısı olmuş , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ben teşekkür ederim🧡

      Sil