Pastel Nude Single Eyeshadow / Tekli Farlar


Bence Kore kozmetiğinden sonra en güzel kozmetik ürünlerini Türk markalar yapıyor.Belki paketleme açısından falan araya Japon kozmetiğini katmak isteyenler olabilir ama ürünlerin performansı açısından bence KBeauty'yi bile sollayabilir bizimkiler.Neredeyse tüm Türk kozmetik markalarının ürünlerini severek kullanıyorum ve Pastel de bu markalardan biri.Çıkardığı neredeyse her ürün kusursuz.Yabancı bloggerler bu ürünleri keşfetse bayılırlar diyeceğim ama çoktan keşfedenler var.İrlandalı güzellik youtuberlarını izlemeyi çok seviyorum.Genellikle öğretici makyaj yapanlar oluyor.Birkaçının birçok videosunda Türk markalara rastladım ve bu ürünler de favorileri arasındaydı.Gurur verici ve keşfedilmesi oldukça güzel.




Bugün inceleyeceğimiz ürün ise Pastel'in bir ara çıkardığı Nude serisindeki tekli farları.Yaptığı en iyi işlerden biri bence.Far paletlerini çok sevsem de tekli farları ayrı bir seviyorum.Bu Nude Single Eyeshadowlar da tipik siyah ve şeffaf plastik bir ambalaja sahip olsalar da bakıldığında sade şık bir görünüme sahip gibi duruyor.Adı üzerinde nude tonlara sahip bir seri ama renklerin içerisinde canlı renklere kaçan tonlar da mevcut.3 gramlık ürün var içerisinde,oldukça fazla.Farların üzerinde de serinin amblemi olan Nude yazısı var.Farların yapıları ipek gibi yumuşacık.Bu da dağıtılmasını,uygulanmasını kolaylaştırıyor ve dökülme riskini azaltıyor.Parmakla çok kolay uygulanabiliyor ve dağıtılabiliyor yalnız rengi tam almak için birkaç kez üst üste sürmek gerekiyor.Aynı şekilde fırçayla uygulamak ve dağıtmak da çok kolay.Renkler çok çok iyi olmasına rağmen pigmentasyonları biraz az.Birkaç kat uygulamak gerekiyor.Dökülme yapmıyor.Bu seriyi ben Missha'nın Modern Shadow Matt'larına benzettim,muadil olabilirler.Bende 2 rengi var ve bence serideki en iyi renklerden.Biri 74 Cashmere; mat,sıcak tona sahip bir sütlü kahverengi diyebiliriz.Tek başına da uygulanabilir.Kendiliğinden sanki içerisinde birkaç tona sahip ve gölgeli bir renk oluşturuyor sürüldüğünde.Tek başına da uygulanabilir ama katlanma bölgesinde çok başarılı.Diğeri 81 Bronze; adıyla çok ilgisi yok bence,capcanlı ışıltılı-simli şeftali tonlu bir turuncu.Hatta o canlılığı biraz portakal rengini de anımsatıyor.(Şu yiyecek-içecekler olmasa renkleri nasıl ifade edermişiz😁) Bu tekli farlar çok çok severek kullandığım farlarımdan.Bu tonlarda makyaj yapmak istediğimde elimin gittiği ürünlerden.

Pastel hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka ve birçok ürünü de helal ambleme sahip.




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Özellikle veya şeftali tonlu olana bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Pastel gerçekten kaliteli bir marka. Çocukluk yıllarımda ablam sağolsun az ojesini sürmedim bu markanın 😂
    Farları da çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle.Hem yerli üretim hem uygun fiyatlı hem de başarılı🧡Farları ayrı bir güzel✔

      Sil