Daiso Sweet Rose Hand Cream


Daiso ürünlerini ne kadar sevdiğimden uzun zamandır blogda bahsediyorum.İlk yazdığım zamanlar Miniso,Mumuso,Yoyoso gibi mağazalar da yoktu.Onlar gelince bir nebze de olsa onun yerini alsa da Daiso ürünleri ayrı benim için.Japonya mağazası olan Daiso birçok farklı ülkede de satış yapıyor.Bizde henüz yok ve sanırım buraya en yakın Katar'da var.Neyse daha önce Daiso hakkında şurada bir yazı paylaşmıştım bir de Daiso ürünlerimle ilgili de ayrı bir yazıyı şurada paylaştım.Bugünkü yazımda da meşhur kozmetik ürünlerinden Sweet Rose El Kremini sizler için inceleyeceğim.




Gül suyu içeren Daiso Sweet Rose el kreminin kokusu da aynı gül suyu gibi.Baymayan,ağır olmayan ambalajında da dediği gibi soluk bir gül kokusuna sahip.Oldukça hoş bir koku.Elleri parmak uçlarına kadar nemlendirmeyi vaat ediyor.100 gramlık devasa bir ambalaja sahip.Kolay kolay bitmiyor yani.Tasarımı acayip hoş.Bu tarza ne deniyor bilmiyorum ama bana Cath Kidston ürünlerini anımsattığı için İngiliz tarzı diyeceğim sanırım.Soluk açık mavi renge sahip.Belki farklı içerikler daha değişik renklere sahip olabilir.Puantiyeli.Üzerinde çok tatlı gül çizimleri var.Bu bile cezbediyor insanı.Büyük olmasının tek kötü yanı bu şirin şeyin çantada taşınamıyor olması.Cilt bakım ürünlerinizin yanında yada masanızın üzerinde yanı başınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz.Ürün bildiğimiz yoğun el kremleri kıvamında değil,losyon yapıda.Ürünün rengi beyaz ambalajındaki renkte değil.İncecik,hani makyaj temizleme sütleri var ya onlar gibi bir yapıya sahip.Bazı kremler ince yapıda olsa bile yoğun nemlendirmeye sahiptir ama bu kremde o yok maalesef.Nemlendiriyor fakat anlık yani birkaç saat idare edecek kadar nemlendiriyor.Çok neme ihtiyaç duymayan,çatlak vs olmayan eller için uygun olabilir.Bir de hafif yapılı nemlendirici sevenler için güzel bir ürün.Çok hızlı emilmese de emildiği zaman cilt üzerinde yapış yapış yada ıslaklık kalmıyor.Onarma ve derinlemesine nemlendirme özelliği yok maalesef.Denemek için hoş bir ürün ama çok fazla etkisi yok.Günlük hafif nemlendirme için tercih edilebilir.(Ürün hediye gelmişti)

Daiso çoğu yerde hayvanlar üzerinde deney yapmayan marka olarak geçiyor ama emin değilim.







Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Aşırı el terleme sorunum oldugundan el kremlerini ancak gece yatmadan önce kullanabiliyorum. Aksi halde ellerim asla emmiyor kremi, devamlı terlediginden:(
    Bu krem de çok minnoşmuş, böyle sevimli ürünleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şeker duruyor😊Etkileri çok fazla olmasa da az nemlendirme sevenler için güzel😊

      Sil