Oriflame The One Featherlight Mascara


Bir ara kirpiklerim hacimsizdi.Hem kısa hem de seyrekti.Çoğu rimel çok fazla belirginleştirmediği için elim pek gitmiyordu çoğuna ama bu yazımda bahsedeceğim rimel bu zamanlarda elimin sıkça gittiği ürün oldu.Katalogda gördüğümde şık durduğu için denemek istediğim bir seriydi, tekli far ve rimelini aldım.Farı şurada anlatmıştım.Bugün de rimelini inceleyelim.




Sanırım koleksiyonun amacı adından da anlaşıldığı gibi tüy gibi hafif ürünler çıkarmak.Farı bu şekilde hafifti,ağır yapısı yoktu.Rimeli de hafif yapıda.Çok fazla dolgunluk,hacim verse de bu etkiyi veren diğer rimellere göre kirpiklerde o kadar ağırlık yapmıyor.Biraz ambalajından bahsedeyim; pudra rengi ve gümüş detaylar var,renkler çok uyumlu durmuş.Ürünün özellik ve etkilerine bakalım.Kılları plastik ve dağınık.Aslında sert plastik kıllı ürünler kısa kirpiklerde biraz daha iyi oluyor gibi geliyordu bana ama bu tarz dağınık fırçaların da kirpikleri belirginleştirdiğini fark ettim.Daha önce bu tarz birkaç rimel denedim,beğenmiştim ama bu rimeli ayrı bir sevdim.Kirpikleri ince ince ayırıyor.Yapış yapış ağır bir yapısı yok.Yapısı oldukça ıslak ve kuruması biraz zaman alıyor.Bu rimeli sürdükten sonra bir hapşırık göz makyajını mahvedebilir yani😄Şaka bir yana geç kuruduğu için biraz dikkatli olmak lazım.Özellikle kirpikleriniz uzunsa sürerken göz kapağına da hafif bulaşma yapabiliyor.Uzun süreli kullanımda yani tüm gün kullandığınızda maalesef  göz altlarına akma da yapıyor.Bunlar olumsuz yönleri ama etkileri o kadar iyi ki bunların çok da önemi olmuyor.Kirpikleri çok iyi belirginleştiriyor,yoğunluk veriyor.Zayıf kirpikleri bile çok iyi belirginleştiriyor.Aslında kirpiklerim zayıfken de severek kullanıyordum ama şimdi yoğun olduğu halde yine de bu rimeli tercih etmeyi seviyorum.Yoğunluk vermenin dışında kirpikleri çok az kıvırıyor ve uzunluk da sağlıyor.Hatta ben rimel uygularken kirpiklerimin göz kapağına değme ihtimali düşüktür.Bu rimel uzattığı için göz kapağıma rimel bulaşıyor.Alt kirpikleri de çok güzel belirginleştiriyor.Günlük kullanımda ve çok uzun süre makyaj yüzümde kalmayacaksa bu rimeli tercih ediyorum.

Oriflame hayvanlar üzerinde deney yapan  bir marka.




Yorum Gönder

0 Yorumlar