Oriflame The One Gel Eye Liner Pencil


Akmayan,bulaşmayan göz kalemi arayışım devam ediyor.Aslında bulmuştum ama Kore ürünü ve ülkemizde satışı olmadığı için tekrar almam mümkün olmadı.Yapısı jeldi ve Oriflame'da da jel formda benzer bir kalem bulunca denemek istedim.Bu yazımda sizlere bu kalemi yani Oriflame The One Gel Eye Liner Pencil'ı anlatacağım.




The One serisinin mor ambalajda ürün çıkardığı dönemde almıştım bunu.Bu kalemin de dışı çok şık bir mor.Kalem asansörlü,çevirdiğinizde ürün çıkıyor.Bu şekilde olmasına rağmen o ince kalemi açmak için bile arkasına küçük kalemtraş koymuşlar.Ürün baştan aşağı o beğendiğim ve kesinlikle akma yapmayan kaleme benziyor.Yapıları da aynı olunca yüksek ihtimalle bu da akmaz diye aldım.Öncelikle yapısı gerçekten jel gibi yumuşacık.Sürerken kayıyor kalem ve uygulaması çok rahat.Pigmentasyonu çok yüksek.Bendeki rengi Black.Simsiyah rengi var ve ilk sürüşte,tek uygulamada simsiyah duruyor.Bu siyahlık uzun süre kalmasa da kalıcılığına orta diyebiliriz.Göz kalemi olarak tam renk isteyenler için çok iyi.Kalem olarak performansı iyi.Eyeliner olarak uygulaması çok kolay,hem kalem kayıyor,düz bir çizgi halinde sürebiliyorsunuz hem de simsiyah duruyor.Maalesef beklediğimin aksine akma yapıyor.Hatta baya akıyor göz kenarlarına,göz altlarına.Gün sonunda panda gibi oluyorsunuz.Ben bu tarz siyah kalemleri üst göz kapağı içine uygulamayı seviyorum.Doğal bir hat gibi duruyor ve kirpik diplerini yoğun gösteriyor.Bu uygulamada da hemen hemen her kalem göz altına yada alt kirpik diplerine akma yapıyor.Bu kalem de maalesef akıyor.Kalem,eyeliner olarak sadece akma yaptığı için başarılı olmasa da sürüp dağıtınca buğulu bir görünüm sağladığı için kalem far olarak kullanılabilir.Akmıyor olsaydı muhteşem bir ürün olabilirdi.

Oriflame hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.









Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ortaokuldayken asansörlü bir dudak kalemi bulmuştum annemin makyaj çantasından, çok güzel bir tarçın rengiydi. Süreyim dedim, sonuna kadar açtım kalemi , sonra çatt...

    Bundandır ki, ne zaman bir yerlerde "asansörlü kalem" lafını işitsem, bu trajik anım gelir aklıma, hüzün cokuverir dört bir yanima 😂😂😂 Son kısım niye kafiyeli oldu anlamadım ama 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya😨İlk asansörlü kalem ürün denemelerinde oluyor öyle😄Ama tarçın rengi dudak kalemi🧡😄

      Sil