I Heart Revolution Sprinkles Palette


Tüm çikolata temalı paletler harika durmuyor mu😍Too Faced bu trende öncülük eden bir marka ama yüksek fiyatlı ürün kategorisinde yer aldığı için daha sonra birçok marka bu paletlerin muadillerini oluşturdu.Ama muadil yapan markalardan en başarılısı da kesinlikle I Heart Revolution.Sadece Too Faced değil Huda Beauty gibi paletleri efsane olmuş daha birçok markanın da renklerine muadil birçok palet çıkarıyor.Ama ambalaj açısından hep çikolata,tatlı tarzı temayı tercih ediyor ki bu da paleti daha dikkat çekici yapıyor.Aslında hem Too Faced'de hem de I Heart Revolution'da denemek istediğim bir sürü palet var ama hem elimde baya bir palet var.İçlerinden hangi tonlar yoksa onları tercih etmeye çalışıyorum.Gerçi ne kadar çok paletim olsa da Too Faced'den bir koleksiyon yapmayı düşünüyorum😄Neyse konumuz; I Heart Revolution'ın son zamanlarda art arda çıkardığı muhteşem paletlerinden Sprinkles Paleti.




I Heart Revolution paletleri genellikle karton bir ambalajda geliyor ve onu bile özenerek hazırlıyorlar.Bu paletin teması da sanırım bu pasta süsleri varya ince ince,onlar.Hem karton ambalajında var hem de kendi ambalajında bu süslerden var.Ambalaj rengi de çok sevimli pastel tonlarda bir krem rengi.Bu Sprinkles serisinin aydınlatıcısı falan da var sanırım.Koleksiyonun ürünleri de ışıltılı olduğu için bundan geliyor sanırım adı.Renklerin içine ışıltılar serpiştirilmiş gibi.Paleti açtığınızda çok güzel bir tatlı kokusu geliyor.Uygun fiyatlı bir palette bu detayın bile düşünülmesi çok güzel.Yapıları yumuşak,göz altlarına dökülme yapmıyor.Her paletlerinde olduğu gibi bunda da devasa ve çok güzel bir ayna var.18 renkten oluşan paletin renklerinin hepsi ışıltılı ve metalik.Mat hiçbir ton yok.Renklerin çoğu neredeyse canlı renkler.Canlı renk olmayanlar ise farklı tonlarda diğer günlük kullandıklarımıza göre.Yani günlük kullanım için biraz zor bir palet ama pastel ve sıcak birkaç ton da mevcut.Bu renkleri tek yada kombinleyerek kullanınca hoş göz makyajları çıkıyor ortaya.Ben renkleri çok beğendim.Canlı renklere sahip olsa bile çok değişik tonlara sahipler.Bu tarz canlı renklere sahip bir palet almayı düşünüyordum zaten ama genellikle mat oldukları için ben de mat alacaktım.Bu paleti görünce ışıltılı daha hoş durduklarını fark edip bunu tercih ettim.Simli olanların simleri günlük makyajda biraz sırıtıyor.Parmakla ve fırçayla uygulama denedim.Parmakla uygulamada; pigmentasyonu iyi,güzel dağılıyor.Fırçayla uygulamada; güzel dağılıyor ama ışıltılı renklerden renk alabilmek için birkaç kat üst üste uygulamak gerekiyor.Bazla uygulamada  da pigmentasyonu aynı.Tüm renklerin swatchlarına aşağıdaki resimlerden bakabilirsiniz.Benim paletteki favorilerim; Sugar Violets,Chocolate Lime,Gumball,Jazzie,Candy Apple,Sugared Almond,Mallow ve Shrimps renkleri.

I Heart Revolution hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.




Renkler sırasıyla;

Sugar Violet,Peppermint,Toffee,Chocolate Lime,Fizzy,Funfetti


Gumball,Jazzie,Jelly Bean,Turkish Delight,Sherbet,candy Apple


Barley Sugar,Raisin,Sugared Almond,Malloe,Sprinkles,Shrimps.



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Makyaj yapmasam da alasım geldi, öyle güzel anlatmışsınız ki :)
    Tatlı kokuları, çikolata görünümlü kapak , cıvıl cıvıl renkler... Tam hediye alıp mutlu etmelik bir palet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊🧡Kesinlikle😄Kozmetik seven bir arkadaşınız varsa en iyi hediye seçeneklerinden I Heart Revolution paletleri😄

      Sil
  2. Farklı renk seçenekleri olması güzel
    Teşekkürler editor

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim gerçekten ama paletten çok sizin anlatımınızı 😊😊

    YanıtlaSil