W7 CONTOUR STICK | ÇİFT TARAFLI KONTÜR KALEMİ İNCELEME


Merhaba😊

Dünkü W7 Lip Oil yazımdan sonra denediğim bir diğer W7 ürünü olan Contour Stick'i bugün sizlere anlatacağım.Bu tarz bir kontür kalemi denemeyi istiyordum.Bu tarz ürüne sahip en bilindik ürünler NYX VE Wet n Wild'a ait ama W7'den alışveriş yaparken bu tarz bir kontür kaleminin olduğunu görünce bu markadan denemek istedim.Aynı bu şekilde kontür kalemi bu üç markada var.




Ürün uygun fiyatlı ürünler arasında olsa da oldukça güzel paketlenmiş.Direkt paketsiz satılmasındansa hem naylon gibi bir şeye sarılmış hem de ayrıca karton bir paketin içine koymuşlar.Bu oldukça güzel.Ayrıca paketin üzerinde açıklama,içindekiler ve kontür-aydınlatma makyajının nasıl yapılacağına dair bilgilendirme de var.Ürüne baktığımızda çift taraflı asansörlü tipik kontür kalemleri gibi.Çevirdikçe kremsi kontür ve aydınlatma ürünü çıkıyor.


İki taraf da mat ve yukarıda da bahsettiğim gibi krem formda.Oldukça pigmentli ve rengini hemen veriyor.Uygulaması,dağıtması kolay.Özellikle sık kıllı fırçayla uygulamada daha başarılı sonuç alınıyor.


Farklı ton seçeneklerine sahip ve bendeki tonu Medium.Açıkçası ben aydınlatıcı rengine bakarak aldım.Daha koyusunu alırsam aydınlatıcı olarak kullanamam diye ama aydınlatıcıdan çok kontür rengine bakmak daha mantıklı bu tarz bir kontür ürünü alırken.Çünkü kontür rengi açık kaldığında leke gibi duruyor.Bu tarz kalemlerin aydınlatıcı kısımları çok fazla kullanılmıyor zaten.Ama bu kalemin aydınlatıcı tarafı oldukça şaşırttı beni.Pembe alt tonlu ve oldukça açık bir krem rengi.Simleri olmasa da çok güzel aydınlattı.Sürdüğüm kısımları daha belirgin hale getirdi.Özellikle kontür rengiyle birlikte kullanınca çok hoş bir ten makyajı ortaya çıkıyor.Kontür rengi de tam bir sütlü çikolata rengi.Sıcak tonlu açık kahverengi de diyebiliriz.Kontür ürünlerinde sıcak tonları sevmiyorum çünkü hem keskin görünüm sağlamıyorlar hem de leke,çamur gibi duruyorlar bende.Bu ürün de iyi dağıtılmayınca böyle duruyor ama güzel dağıtıldığında ve özellikle de aydınlatıcı kısmıyla kombinlenince güzel bir gölge efekti veriyor.Bunun dışında bronzer ve allık olarak da tercih edilebilir ama güzel dağıtmak gerek.Kontür-aydınlatma makyajı için ikisi bir arada çok hoş bir ürün ama en koyu rengini tercih etseymişim daha iyi olurmuş.

W7 hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.








Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Öneri ve ipuçları için teşekkürler editör

    YanıtlaSil
  2. Ben bu tarz stick ürünleri dağıtamıyorum maalesef çamur gibi duruyor genellikle o sebeple de sevmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi dağıtılması lazım dediğiniz gibi

      Sil