200 POUNDS BEAUTY KORE FİLMİ KONUSU VE OYUNCULARI


Yıl: 2006

Tür: Romantik-Komedi

Süre: 120 dakika


Oyuncular:

Han Na/Jenny- Kim A Joong

Sang Joon- Joo Jin Mo

Amy- Ji Seo Yun


Konusu:

Han Na, şarkı söylemeyi çok seven ve bu konuda da oldukça yetenekli bir kadındır.Kiloları  yüzünden özgüveni biraz az olduğu için sahneye çıkmaktansa arkada vokal olarak şarkı söylemeyi tercih eder.Bir gün vokalliğini yaptığı Amy'yle beraber müzik yapımcısı Sang Joon ile tanışır.Sang Joon'a karşı hisleri vardır ama adamın ilgisini o haliyle çekmediğini düşünür.O gün Amy ve Hana aynı kırmızı elbiseyi giyer.Fakat elbise Han Na'da,Amy'de durduğu gibi durmaz ve o gün bir karar verir.Artık hayallerinin peşinden koşmaya ve bunun için ne gerekirse yapmaya ve estetik ameliyatı olmaya karar verir.Artık çok farklı biri olmuştur ve fiziğiyle beraber kimliğini de değiştirerek Jenny olur.Artık kendine göre,özgürce sahneye çıkabilir,şarkı söyleyebilir.Bu değişimiyle beraber insanların davranışları da olumlu yönde değişmiştir.


Yorumlarım:

Sevgili Koreli'nin Cadı Kazanı Instagram'da eski filmleri paylaşıyor bazen.Geçtiğimiz günlerde 200 Pound Beauty'yi görünce izlediğimi hatırladım ve ben de yorumlarımı paylaşayım dedim.Ben de 'wow' etkisi olmamış ki paylaşmayı unutmuşum😄 Açıkçası izlenmesi gereken,çok iyi diyebileceğim bir dizi değil.İzlenmezse bir şey kaybedilmez yani.O ara popüler olduğu için izlemiştim ve o zaman da çok beğenmemiştim.Şimdi konusu gerçekten komik geliyor.Dış görünüşe göre yargılama,muamele görme,kendine güvenme oldukça basit bir konu.Estetik popüler olduğu için sanırım,bu yüzden bu tarz bir konu işlenmiş.Bu kadar işkence çekmesine gerek yoktu Han Na'nın ve gördüğü muamele de oldukça sahte.Komik sahneleri var ama çok eğlenceli bir film değil bence.Bunun 2010'da 2.sini de çıkarmaya çalışmışlar ama olmamış herhalde.Biraz Birth Of A Beauty'ye benziyor.Benim çok severek izlediğim bir film olmadı.


Yorum Gönder

2 Yorumlar