GOLDEN ROSE CONCEALER CREAM PALETTE | KREM KAPATICI PALETİ İNCELEME YAZISI


Daha önce Camouflage paletini yazdığım,Golden Rose'un krem kapatıcı serisinden Concealer paletini inceleyeceğim bu yazımda.Aslında bu paleti kontür paleti olarak aldım ama kontürden daha çok ismi üzerinde renk eşitleme ve kapatma özelliği fazla olunca ve kontür işlemi için sadece bir renk olunca kapatıcı olarak kullandım genellikle.





Çoklu kullanım krem paleti, renk eşitsizliğini düzenlemek,koyu göz altlarını ve izleri kapatmak,aydınlatmak ve kontür yapmak için ideal.SPF 20 güneş koruması içeren sabitleme pudrası kapatıcının ve renk eşitleyicinin uzun süre kalmasını sağlıyor.Bunlar ürün üzerinde yazanlar.

İçerisinde 6 adet kapatıcı olan palette; sabitleme pudrası,kapatıcı ve renk eşitleyiciler var.Yapıları yumuşak,kremsi.Parmağınızı sürdüğünüzde yağ gibi yumuşuyor.Öyle olunca da yapısı yağlı gibi duruyor ama uygulandığında baya kuru görünüyor.Hatta kuruluk,çizgi vs varsa belli ediyor.Bu yüzden uygulama öncesinde bolca nemlendirmek gerek.Göz altında uygulandığında gün içinde çizgilerde birikme yapıyor.Hatta sabitleme pudrasını üzerine uygulasam bile yapıyor.Yapısından dolayı süngerle hiç dağılmıyor,en iyi ve en kolay parmakla dağılıyor ve tam kapatıcılık elde ediyorsunuz.Kalıcılığı orta.Çizgilerde birikme yapmasa iyi diyebilirdim.Sivilce,kızarıklık üzerinde kalıcılığı iyi.



Kapatıcılıkları gerçekten çok iyi ve yüksek.Hatta tam kapatıyor diyebilirim.Ben renk eşitleyicileri fondötenden önce uyguluyorum sonra üzerine kapatıcı uyguluyorum.Aslında sonradan kapatıcı uygulamaya bile gerek kalmıyor.Hem renk eşitlemede hem de kapatmada oldukça başarılı.Özellikle renk eşitleyicileri; göz altındaki koyu görünümü,sivilce izlerini kapatmada çok başarılı.Ayrıca kızarıklıkları kapatmada da başarılı.


Bendeki reni 01 Light to Medium.Renklerin hepsi mat.Sabitleme pudrası beyaz renk,yapısı yumuşak ama biraz kalın.Anlık güzel sabitliyor,bir tık daha kalıcılık veriyor ama uzun süre kalıcılığını artırmıyor.Ivory ve Light Beige renkleri favorim.Renkleri bana uyduğu için renk eşitleyici kullanmadan fondötenimin üzerine rahatça uygulayabiliyorum.Özellikle Light Beige rengi sarı alttonlu olduğu için göz altlarını tam benim istediğim gibi çok güzel aydınlatıyor.Neutral rengi ise sivilce izlerini çok güzel kamufle ediyor.Light Bisque yani somon rengi göz altlarındaki koyuluğu çok güzel nötrlüyor.Sondaki Medium rengini kontür olarak kullanmayı denedim ama sıcak tonlu olduğu için leke gibi durdu ve hatları keskinleştirmedi.Bronzer olarak daha iyi.

Palet gerçekten çok başarılı.Tek eksisi kuru ciltteki duruşu.Bunun dışında kapatıcılığı harika.

Golden Rose hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.




Renkler sırasıyla;

Setting Powder (SPF 20)

Ivory (Concealer)

Neutral (Concealer)



Light Beige (Corrector)

Light Bisque (Corrector)

Medium (Corrector)


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Flormarınkini kullandıysan karşılaştırabilir misin hangisini alsam daha iyi olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef kullanmadım ve elimde mevcut değil.Ben bunu çok beğendim özellikle kapatıcılığı çok başarılı😊

      Sil
  2. Aslında oldukça güzel ve kullanışlı bir palet

    YanıtlaSil