HM EYE COLOUR PALETTE FAR PALETİ İNCELEME YAZISI


HM'in kozmetik ürünlerini çok beğeniyorum.Şuan olmasa da bir zamanlar fiyatları acayip uygundu.Ürünleri o kadar güzel ve dışları da o kadar şık tasarlanıyor ki hayranım.Özellikle bugün bahsedeceğim Eye Colour Palette'i gibi ambalaja sahip olan ürünlerine bayılıyorum.Bu bir seri mi bilmiyorum ama hani dış kısmı siyah yada beyaz ve ince oluyor ya o ürünlerden bahsediyorum.Çok şıklar.Bakalım ürünün özellikleri de dışı kadar güzel mi 😊




Biraz yapısından bahsedeyim.Farların yapısı aşırı yumuşak.Fırçaya,parmağa alırken palet üzerinde tozutma yapsa da pigment rengi hariç diğer renkler uygulama sırasında göz altına dökülme yapmıyor.Pigment gibi olan aşırı dökülüyor.Neredeyse aldığınız farın yarısı göz altlarınızda kalıyor.Farları parmakla uygulamak pigmentasyonunu artırıyor ama dağıtmak biraz zor.Fırçayla ise çok daha rahat ve eşit bir şekilde dağılıyor.Keskin bir görünümden ziyade daha yumuşak gölge gibi bir görünüm oluşuyor.O görüntü gerçekten çok hoş duruyor göz kapaklarında.Ayrıca kalıcı da.Ama simli,ışıltılı renklerin ışıltıları kalıcı değil ve o simli görünüm göz kapağına uygulama yapıldığında paletteki gibi ışıl ışıl durmuyor.Daha çok simler tane tane belli oluyor.


Bendeki rengi Aubergine Dream.Soğuk,mor ve mürdüm tonları içeren bir palet.Aslında bu renkler benlik değil.Eskiden bu tonlarda far paleti çok alırdım ama zamanla çok tercih ettiğim tonlar olmadı.Ama bu paletteki renkler göz makyajında harika duruyor.Soğuk,gölgeli,muhteşem koyu göz makyajları yapılabiliyor.Ayrıca koyu olmasına rağmen günlük olarak bile kullanabilecek renkler.İçerisinde 5 mat,2 metalik,2 de pigment gibi yoğun sime sahip renkler var.Mat renklerin genelde pigmentasyonu zayıf olur ama bu palettekilerin renk yoğunluğu oldukça yüksek ve uygulandığında belli oluyor.Renkler yüzünden elim çok gitmiyordu palete ama detaylı inceleyince bayıldım.Özellikle kış makyajlarına çok yakışır.

HM hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Swatchlar soldan sağa sırayla;

1.renk

2.renk

3.renk

4.renk


5.renk

6.renk

7.renk

8.renk


9.renk.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Farklı renkte tonajlı renkler harika
    Tanıtım için editöre teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Pigmentasyonu iyi ama çok tozutuyor ya 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bir de uygularken göz altına dökülme de yapıyor😕

      Sil