KASIM FAVORİLER 2019 (KORE DİZİSİ,KOZMETİK,BELGESEL,MÜZİK,FİLM,YİYECEK)


Merhaba~

Geçtiğimiz ay aslında,birazdan okuyacağınız favorilerimden de anlayacağınız üzere çok fazla yeni şeyler denemedim.Birkaç şey izledim ama resmen dünyanın en güzel film ve dizisiydi benim için.İyi ki vakit ayırıp onları izlemişim.Bunların dışında bir de değişik bir tat denedim.Biraz farklı gibi ama yediğinizde çok da alışık olmadığınız birşey gibi gelmiyor.Neyse detaylı anlatıma geçeyim😄




Kozmetik Favorilerim;

Pastel Moonlight Highlighter-* Likit formda ve pembe tonlu bu aydınlatıcıya Benefit High Beam muadili denilebilir ama arada bence ton farkı var.Bu biraz daha soğuk tonluyken High Beam daha sıcak tonlu.İkisi arasında ben bunu tercih ederim çünkü uygulaması kolay,dağıtınca muhteşem metalik bir yansımaya sahip oluyor.Aydınlatıcı olarak verdiği o yansımalı etki muhteşem.Ben ayrıca bu ürünü bazen makyaj bazı olarak da kullanıyorum ve fondöteni daha canlı,hoş gösteriyor.Muhteşem bir ürün.

Beverly Hills Formula Perfect White Black Sensitive Diş Macunu-* Yanlışlıkla aldığım bir ürün ama iyi ki almışım dedirtti.Kömür içerikli siyah bir diş macunu.Dişlerimi çok fazla yıpratmadı ve anlık çok güzel bir beyazlık sağladı.Favorilerime girme nedeni de sağladığı beyazlık.Çok kalıcı değil bu beyazlık ama fırçalandığı an gözle görülür şekilde fark ediyorsunuz.Kokusu bana biraz İpana diş macunlarının kokusunu anımsattı.Neden yanlışlıkla aldığımı bitenlerde anlatmıştım kısaca bahsedeyim.Hayvan deneyi yapmayan bir diş macunu markası vardı.İndirim döneminde de o hengamede,bunu o marka zannedip sepete atmışım.Bilin bakalım ne oldu; bu marka da deney yapmıyormuş.Öğrenince çok sevindim😻Bu markayı da ihtiyacım olduğu zaman alınabilecekler arasına kattım.

Dediğim gibi baya az şey denemişim ve kozmetik favorilerim bu kadarcık😄


Yiyecek Favorim;

Olinesa Lütenitsa Balkan Sosu- Daha önce greçka balkan sosu denemiştim ve çok beğenmiştim.Markette böyle bir kahvaltılık sos gördüm ve diğer sosu beğendiğim için bunu da bir deneyeyim dedim.Adamlar işi biliyor.Böyle bir lezzet yok.Köz kapya biber ve köz patlıcan içeren bir sos.Köz kapya bibere bayılırım ama köz patlıcanla aram yoktur.Ama sosta biber tadı daha ağır ve patlıcan tadını almıyorsunuz.Tatlı bir tada sahip ama baymıyor,şekerli gibi değil de kapya biberden gelen tatlılık gibi.Ekmeğin üzerine sürüp yiyince harika oluyor.Makarnada sos olarak bile kullanılabilir bence.Çok lezzetli.Zaten aldığım gün kavanozun yarısını bitirdik😄


Film Favorim;

Naim Cep Herkülü- Naim Süleymanoğlu'nun hayatının anlatıldığı muhteşem bir film.Çocukluğundan gençliğine,Türkiye'ye gelişine kadarki dönemlerinden bahsedilmiş.Halterle nasıl tanıştığı,nasıl başarılı olduğu,nasıl rekorlar kırdığı anlatılmış.Bunlar insanı gururlandıran sahnelerdi ama duygusal ve daha çok gururlandıran sahneler de vardı.Yaşadığı ülkede yaşanan baskılardan dolayı Türkiye'ye kaçıp,asıl amacının rekorlarla kendini duyurup tüm dünya onu dinlerken bu baskıları tüm dünyaya anlatmak istemesi olduğu anlatılmış filmde.O kısımlar gerçekten çok duygusaldı.Türkiye'ye gelişi,toprağı öpüşü gerçekten çok duygusal ve heyecanlıydı.Muhteşem bir film olmuş.Yapan,yazan,araştıran,oynayan herkesin emeğine sağlık.


Kore Dizisi Favorim;

Watcher- Instagram'dan beni takip ediyorsanız zaten bu diziyi ne kadar sevdiğimi çoktan öğrenmişsinizdir ve bıkkınlık gelmiş olabilir😄Bloggerınız yaşlanıyor mu nedir artık polisiye izlemeye başladı.Watcher'ın da konusu; çocukken annesinin öldürülmesine tanık olmuş polis memuru Young Goon'un intikam için yaptıkları anlatılıyor.Aslında olay intikam almak kadar basit değildir çünkü bu ölümün arkasında bir polis çetesi vardır.Suçlarını ört bas etmeye çalışan Seyang Polis Merkezi'ndeki Jang Topluluğu önüne çıkanları ya öldürür yada baş parmaklarını keser.Bu ipuçlarını izleyerek olayı çözmeye çalışan bir ekip oluşturmak isteyen,içlerindeki kötü polisleri yakalamaya çalışan Chi Gwang ekibe bu olaydan dili yanan Young Goon,Tae Joo ve eski adli tıp çalışanı Soo Yeon'u katar.Çok güzel bir diziydi.Macera,aksiyon bol olunca ve merak uyandıran sahneleri de olunca sıkılmadan izledim.Ama oyuncuların başarısı da diziyi izlenir yaptı bence.Hepsi kendi rolünün çok güzel hakkını vermiş.Başarılı bir dizi olmuş.



Müzik Favorim;

Watcher OST Hajin/Horizon- Dizisini beğendiğim gibi müziklerini de çok beğendim Watcher dizisinin.Hemen hemen hepsi güzeldi ama Hajin'in söylediği Horizon ayrı bir güzeldi.Slow ve oldukça hoş,sakin bir müzik.


Belgesel Favorim;

TLC Temizlik Avcıları 2.Sezon- Belgesel kanalında olduğu için belgesel kategorisine aldım bunu.İlk sezonu da izlemiştim ama 2. sezon efsane.Ekip harika olmuş.Fulya,Okan ve Burak harika bir üçlü olmuş.Birbirleriyle çok uyumlular ve yaptıkları temizlik gerçekten izleyenleri tatmin ediyor.Ev sahipleriyle diyalogları,onları da ara sıra temizliğe katmaları çok eğlenceli görüntüler çıkarıyor ortaya.Üçünün de temizlik hastası olduğu belli oluyor.Bazı kirlere verdikleri tepkiler bize komik geliyor ama orada kendilerinin zorlandığı anlaşılıyor.Hepsi çok şeker ve gerçekten üstesinden gelinemeyecek zannedilen evleri pırıl pırıl yapıyorlar.İzlemesi oldukça keyifli.

Benim kasım ayı favorilerim bunlardı.Sizlerin aralarında beğendikleriniz yada merak ettikleriniz varsa umarım fikir olmuştur😊 Mutlu haftasonları🧡


*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar