WATCHER KORE DİZİSİ OYUNCULARI,KONUSU,REPLİKLER VE YORUMLARIM


Tür: Polisiye/Aksiyon

Yıl: 2019

Bölüm Sayısı: 16


Oyuncular:

Kim Young Goon- Seo Kang Joon

Do Chi Gwang- Han Suk Kyu

Han Tae Joo- Kim Hyun Joo

Jo Soo Yeon- Park Joo Hee

Jang Hae Ryeong- Heo Sung Tae

Hong Jae Shik- Jung Do Won

Park in Woo- Joo in Mo

Kim Jae Myung- Ahn Kil Kang


Konusu:

Seyang polis teşkilatının içinde,Jang Topluluğu'na bulaşanların icabına bakan hatta artık kendilerini,baş parmakları keserek tanıtmış kötü bir polis grubu vardır.Kim Young Goon'un babası eski polistir ve annesi bir cinayete kurban gitmiştir.Kendisi de polis olur ve teşkilattaki kötü polisleri temizlemeyi hedefler.Polisliğinin başlarında trafik polisidir ve istemeden bu Jang Topluluğu'nun yaptığı işlere farkında olmasa da şahit olur.Bir adam trafik kuralı ihlali yaptığı için peşine düşer ama işler çok farklıdır,Jang Topluluğu'na kadar gider.Adamı ortadan kaldırmak isteyeceklerini anlayan Young Goon bu işin peşini bırakmaz ve başına bela alarak sorguya çekilir.Bu sırada,yine Young Goon'la aynı hedefe,yani kötü polisleri yakalama hedefine sahip Do Chi Kwang bu sorgudan Young Goon'u kurtarır ve onu,yeni kurduğu ve Young Goon'un ait olduğunu düşündüğü Yolsuzluk Teftiş Ekibi'ne dahil eder.Ekipte eski Adli Tıp çalışanı Jo Soo Yeon ve eski Savcı Han Tae Joo da vardır.Young Goon annesini,babasının öldürdüğünü düşünür ve hafızasının ona yaptığı oyunla da o anı o şekilde hatırlar.Aslında hatırlamak istemediği için uzun süre gerçek  katili bulması zor olur.Hem annesinin katilini bulmak hem neden öldürüldüğünü anlamak hem de Jang Topluluğu'nda olanları ifşa etmek için bu teklifi kabul eder ve işe koyulur.Ekipteki Han Tae Joo da bu işten dili yananlardan biridir.Eskiden Jang Topluluğu'nu araştırırken parmağından olmuş ve bunun intikamını almak isteyen bir avukattır.Chi Kwang,Tae Joo,Young Goon ve Soo Yeon oldukça iyi bir ekip olur ve adım adım bu olayı çözmeye çalışırlar.(Olay,yer,kişiler tamamen hayal ürünüdür diye açıklama yapılıyordu başlarken.)




Yorumlarım:

Watcher'ın bir yerde sanki beklendiği kadar reyting almadığına dair yorum okumuştum ama emin değilim.Ben de sırf Seo Kang Joon var diye izledim.Genç bir aktör olarak oyunculuğu efsane.İlk dizilerinde bile fark ediliyordu.Harika oynuyor her rolü.Polisiye dizisini daha önce izlemedim sanırım ama Are You Human Too'da sinirli bir karakteri oynamıştı ve acayip yakışmıştı.Bu dizide ise intikam peşinde olan bir polisi canlandırdığı için ciddi roldeydi.Aşırı yakışmış ve rolünün hakkını çok iyi vermiş.Dizide tanıdığım çok karakter yoktu.Biri Seo Kang Joon diğeri de Kim Hyun Joo'ydu.Bir de yine oyunculuğu çok iyi olan,birçok dizide çokça gördüğümüz Ahn Kil Kang vardı.Tanımadığım aktörler de dahil hepsinin oyunculuğu efsaneydi.Dizinin senaryosu da güzeldi.Bazı polisiyelerde her bölümde ayrı konu işlenir ama bunda tek konu,tek hedef vardı.Böyle olunca senaryo iyi değilse sıkar biraz ama bu çok iyiydi.Aslında başı biraz karışıktı çünkü direkt olayın ortasına dalarak başlatmışlar.Ama izledikçe acayip heyecanlı hale geldi.Her saniyesini heyecanla izledim.Her bölümü film gibiydi.Baya aksiyon sahnesi vardı ve dövüş sahnelerine bayıldım.Sonu sanki 2. sezonu da olur mu acaba dedirtti.Aynı kadro olursa izlerim 😄Gerçekten son anına kadar heyecan dolu bir diziydi. Diziyi izlerken ben 4-5 tane katil tahmini yaptım😂O derece anlaşılmıyor ve şüphelendiriyor.Biraz bu tarz dizileri de sevmek lazım belki de izleyebilmek için.Ben bayılıyorum 😂Aşk falan da yoktu dizide yeni fark ettim😂Direkt olay odaklı,vurdulu kırdılı dizileri seviyorum bu ara.Hatırlar mısınız bilmiyorum bir ara da tarihi dizi hayranıydım ama bıktım o tarz izlemekten de.Bakalım bu türden ne zaman sıkılacağım. Bunların dışında müzikleri de çok güzeldi.Birkaçını listeme ekledim.







REPLİKLER:












Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. "konusu farklı kore dizisi" tanıtımı için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Seo Kang Joon'u görünce listeye atmıştım ben de, yorumunla merakım daha da arttı. :)

    YanıtlaSil