EKKA KOZMETİK BETTY BOOP BLACKSHOW MASCARA İNCELEME YAZISI


Çizgi film temaları kozmetik ürünlerine çok yakışıyor.Özellikle Mickey gibi Disney karakterli oldukça fazla ürün var ama değişik karakterlerin de kozmetik ürünlerini seviyorum.Betty Boop'lu çok fazla ürün görmedim ama Ekka Kozmetik Betty Boop'lu bir sürü kozmetik ürünü çıkarmış bir ara.Görünce birkaç tane denemek için almıştım.Bu yazımda da sizlere Betty Boop Black Show rimeli anlatacağım.




Ürün plastik,siyah ve gümüş renkte kapaklı,hoş bir ambalaja sahip.İsminden yoğun siyahlık vereceği anlaşılıyor.Bunun dışında herhangi bir etkisinden bahsedilmemiş.


Rimelin fırçası kıl,plastik değil.Düz herhangi bir eğime sahip değil şekli.Açıkçası bu tarz fırçalarla aram pek iyi değil.Kirpiklerim kısa ve düz olduğu için bu tarz fırçaların belirginleştirdiğini ve kıvırdığını düşünmüyorum.Bu rimel de beklediğim gibi oldu.Çok aşırı etkisi yok maalesef.Ama siyahlık vaadini gerçekleştiriyor.Kirpikler daha siyah ve doğal bir belirginliğe sahip oluyor.Uzatma,kıvırma etkisi vermeden doğal bir yoğunluk sağlıyor.Kirpikleri bir tık daha sık gösteriyor.Alt kirpiklerde çok başarılı buldum.Hem her kirpiği tarıyor hem de belirginleştiriyor.Üst kirpiklerde daha belirgin sonuç almak için kat kat uygulama yapmak gerekiyor.Sürerken biraz bulaşma yapıyor ve gün içinde göz altlarına akıyor.Çok yoğun etkiye sahip olmadığı için günlük kullanım için,hafif makyajlar için uygun olabilecek bir rimel.Ben de aynı şekilde çok uzun süre kirpiklerimde kalmayacaksa çok hafif makyaj yaptığım zamanlarda kullanmayı tercih ediyorum.

Ekka Kozmetik hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.
(Bu arada deney yapan ve yapmayan markaları öğrendiğim kaynak için buraya tıklayabilirsiniz)


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ayıntılı ürün incelemesi için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Maskarayı yeni görüyorum. Benim beklentilerimi karşılamayacak bir maskara ,yalnız siyahlık konusunda başarısını sevdim.

    YanıtlaSil