BUONO RUBY ÇİKOLATALARIN TADIM YAZISI🍫


Ruby çikolata, ruby kakao çekirdeklerinden elde edilerek yapılan ve herhangi bir renklendirici içermeyen bir çikolata türü.Bir çikolata bağımlısı olarak çikolatanın neredeyse her türünü denedim ve hepsini de severim:) Ruby çikolatayı ilk kez bir dondurmada yedim diye hatırlıyorum ve çok beğenmiştim.Daha sonra çikolata markaları bu çikolata çeşidini kendileri üretmeye ve satmaya başladılar.Hatta bir ara Bim marketlerde çılgın bir ruby çikolata furyası vardı:) O dönemlerde ben de bu ruby çikolata serisinden iki çikolata deneyip yorumlarımı not almıştım.Bu yazımda sizlerle paylaşmak istedim.


Yazıda bahsedeceğim çikolatalar Bim'in kendi çikolata markası olan Buono markasına ait.Bu çikolatalar hala satışta mı bilemiyorum.Bazen kasa arkasında satılan çikolatalar arasında olabiliyor.Bunların birebir aynısı olmasa bile belki farklı bir ruby çikolata satıyor olabilirler.Çok sık tüketilmeyen ve biraz da pahalı olan bir çikolata türü olduğundan sürekli satışta olmaya da bilir.Ruby çikolata tatlı ve ekşimsi tatlara sahip bir çikolata türü.Farklı türde çikolata denemeyi seviyorsanız benim gibi bu tür çikolataları da sevebilirsiniz.Şimdi denediğim çeşitlerine bakalım.


Buono Antep Fıstıklı Ruby Çikolata

Bu ikilinin bir araya getirilerek çikolata yapılması harika bir fikir olmuş.Ruby çikolatası ve antep fıstığı birbirine çok yakışan bir ikili.Buono'nun bu çikolatasından ruby tadını alabiliyorsunuz.Hafif bir ekşiliği olan ruby tadına sahip.Ama yoğun bir ruby çikolatası tadına da sahip değil.Çikolatada fıstık oranı oldukça fazla ve çikolatadan da daha fazla fıstık tadı geliyor zaten.Çikolatada kullanılan fıstık çok kaliteli, bolca antep fıstığı tadı geliyor.Çikolatanın tadına bütün olarak baktığımda bana biraz fıstıklı sarma tatlısının tadını anımsattı.Bana biraz ağır geldi ama lezzeti iyiydi.Kahvenin yanına bir iki parça yenebilecek bir çikolata.


Buono Sen&Ben Ruby Bitter Çikolata

Bu da Bim'in Sevgililer Günü'ne özel ürettiği bir çikolataydı.Bir tarafı bitter ve bir tarafı da ruby çikolata şeklinde yapılmış.Tadını çok fazla hatırlamıyorum ama güzel olsaydı mutlaka aklımda kalırdı:) Hatırladığım kadarıyla bitteri de ruby çikolatası da çok başarılı değildi.İkisinden gelen kendilerine özgü tatlar azdı.Bir de çikolata yapı olarak çok yumuşak değildi.

Çikolatalardan ruby tadı biraz daha fazla gelseydi sevebilirdim ama sürekli satışta olsaydı her zaman alacağım ürünlerden olmazdı.Aralarında antep fıstıklı olanı bir miktar daha fazla sevdim.


Buono Antep Fıstıklı Ruby Çikolata içeriği yukarıdaki resimdedir.


Buono Sen&Ben Ruby Bitter Çikolata içeriği yukarıdaki resimdedir.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Demek sevgililer günü için özel çikolata da yapılmış. Ben pek çikolata tüketmiyorum yoksa kaçırmazdım. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle arada bir çıkarıyorlar farklı farklı:)

      Sil
  2. Çok güzel görünüyorlar :) Bunları denemedim henüz, aynı markanın bademli sütlü çikolatası favorim :)

    YanıtlaSil
  3. bimden buono hep alırım, kasanın yanında oluyor, çerez gibi hep alıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Antep fıstıklı olan çok güzel göürünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rubysi bir tık daha fazla olsa daha güzel olurdu:)

      Sil
  5. Aşırı güzel görünüyorlar😍 Son zamanlarda yiyemesem de dünyanın en güzel tatlarından biri kesinlikle😊

    YanıtlaSil