PHYSICIANS FORMULA YOUTHFUL WEAR FONDÖTEN İNCELEME YAZISI


Physicians Formula sevdiğim markalardan biridir ama sanırım henüz doğru yada bana uyan ürününü bulamadım.Elimde birkaç ürünü var,severek aldım ama bana ya renk olarak uymuyorlar yada etkilerini beğenmiyorum.Aslında aldıklarım hep dermo kozmetik ürünleri satan yerlerden ama bildiğiniz gibi artık Gratis'te de Physicians Formula ürünlerini bulabiliyoruz.Gratis'te satılanlarla dermo kozmetik satan yerlerdeki Physicians Formula ürünleri genelde farklı.Mesela bendeki ürünlerin Gratis'te satışları yok ve pahalı.Gratis daha makul fiyatlara satıyor ve sanırım orada satılanlar bana daha uygun.Henüz Gratis'teki Physicians Formula ürünlerini denemedim.Bundan sonra oradan alacağım sanırım.Neyse konumuza gelelim.Girişten biraz anladınız ürünle aramın pek iyi olmadığını ama Physicians Formula Youthful Wear Foundation'ı detaylı inceleyelim.


Yenilikçi mükemmel formülü ile yaşlılığın cilt üzerinde görünen etkilerini en aza indirerek ciltte kadifemsi bir görünüm sağlar.Paraben içermez diyor.SPF 15 güneş koruması da içeriyor.Açıkçası bu fondöteni gözüme hoş gözüktü diye aldım.Hem yanında fırçası vardı hem de Physicians Formula'nın fondöteni,mükemmel çıkar diyerek indirimde kaptım bir tane.Fırçası açıkçası benim hiç kullanamadığım,işlevsiz olarak gördüğüm,düz fondöten fırçalarına benziyor ama bu bir tık daha sık ve yumuşak kıllı.Bu fondöteni çok iyi dağıtmıyor açıkçası.Çizgi çizgi görünüm bırakıyor ve eşit dağıtma konusunda başarılı değil.Güzel bir sonuç almak için bolca vakit ayırmanız ve iki kat uygulama yapmanız gerekiyor.


Ürün,isminden de anlaşılacağı üzere genç görünüm vaat eden bir fondöten.Ama ben bu etkiyi göremedim.Hatta yüzümde,mimik ve kuruluğa bağlı ufak,belli olmayan çizgileri bu fondöten uygulamasından sonra yakından incelediğimde belli olduğunu gördüm.Bunların aksine uzaktan pürüzsüz ve tok bir görüntü sağlıyor yüzde.Tuhaf bir şekilde,çok ağır bir yapısı var,mat bitişli ama cildi çok kuru göstermiyor.Çizgilerde birikme de yapmıyor.Dediği gibi kadife gibi bir bitiş sağlıyor.Böyle mat bitişli olunca bulaşma vs yapmaz zannediyordum ama maalesef şalıma bulaştı.


Bendeki Light rengi ve aşırı koyu oldu.Cildimce turuncu durdu.Aslında paketindeki light rengi gibi olsaymış çok iyi olurmuş ama bildiğiniz bronzer gibi bir renk çıktı içinden.Swatchlarda* renk farkı çok belli olmamış ama benim ten rengimden 2-3 ton koyu renge sahip.Renk farkı belli olmasın diye iyice yüzümün alt kısımlarına kadar dağıttım.


Yapısı dediğim gibi çok kalın ve bu yapıya rağmen kapatıcılığı beklediğimden az çıktı,neredeyse az kapatıcılığa sahip.Ama kalıcılığı çok iyi.Herhangi bir bozulma olmuyor ve gün boyu kalıyor.Birkaç teknikle uygulamayı denedim kendi fırçasıyla uygulama dışında.Yapısından dolayı süngerle,fırçayla uygulamak zor olur zannettim ama nemli süngerle oldukça güzel dağıldı ve pürüzsüz durdu.Sık kıllı düz fondöten fırçasıyla ise güzelce dağıtıldığında güzel durdu ama biraz zaman harcamak gerek yoksa bölge bölge boşluklar kalıyor ve çizgi çizgi görüntüler oluşuyor.Bir de elimle uygulamayı denedim;daha eşit ve rahat dağıtılabiliyor ve daha güzel sonuç alınıyor.

Bunların dışında kokusu çok kötü.Physicians Formula ürünleri organik mi bilemiyorum ama böyle çimento gibi bir kokusu var.Bir de güzel temizlenmediğinde ciltte ufak ufak sivilceler çıkıyor.

Bence ürünün rengi gerçekten light olsaydı yani 2-3 ton daha açık yapsalardı rahatlıkla kullanırdım  ama renk yüzünden kullanmam pek mümkün değil.Belki yazın yada açık renkli fondötenlerimle karıştırarak kullanabilirim.Yapısından dolayı diğer fondötenlerle karıştırmak biraz zor olabilir gerçi.Kısacası zor bir fondöten😄

Physicians Formula hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




*





Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. PHYSICIANS FORMULA YOUTHFUL WEAR FONDÖTEN İNCELEMESİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ. BAYANLAR İÇİN AYDINLATICI OLUR SANIRIM

    YanıtlaSil
  2. "Yenilikçi mükemmel formüllü ürün" kullanışlı güzel bir ürünmüş
    tanıtım için teşekkürler editör

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyordum bu ürünü ama rengi bana uyumaz gibi bilgilenmiş oldum

    YanıtlaSil