KASIM AYINDA BİTENLER,ÇÖPE GİDENLER VE ELDEN ÇIKARDIKLARIM 2019


Evet,yılın son ayına girmiş bulunuyoruz.Daha dün 2019 hedeflerimi,2018 favorilerimi yazmışım gibi,acayip hızlı geçti bu sene.Bitenleri bir sonraki ayın başında yazdığım için bu bitenler yazısı da 2019'un son bitenler yazısı olacak.Genellikle bakım ürünü bitirdim ve aralarında aşırı severek kullandığım ürünler var.Yeni denediğim ve etkileri değişik gelenler de var.Hatta çöpe gidenler ve elimden çıkardıklarım da.Neyse çok uzatmadan geçtiğimiz ay neler bitirmişim bakalım.




Bakım ve çöpe gidenler kategorisinden başlayalım;

Himalaya Yumuşaklık ve Parlaklık Günlük Bakım 2'si  Arada Şampuan-* Mat ve kuru saçlar için zeytinyağı özlü şampuan.Saçlarınızın kolayca şekil almasına yardımcı olur,yumuşak ve pırıltılı bir görünüm kazanmasını sağlar.Doğal soya ve buğday proteinleri içerdiği için de; saçları güçlendirme,kırıkları azaltma,saçlardaki yıpranmalarda azalma,saçları besleme,saçları yumuşatma gibi etkilere de sahip.Paraben içermez.Bunlar ürün üzerinde yazanlar.Himalaya uygun fiyatlı,rahatça ulaşabileceğimiz,hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve çok güzel etkilere sahip -en azından şampuanlarında- bir marka.Uygun fiyatlı diye elim genelde bu markaya gidiyordu ama bu kadar güzel etkilere sahip olacağını tahmin etmemiştim ilk alırken.Birkaç çeşit şampuanını denedim ve hepsi de saçıma çok iyi geldi,vaat ettiği etkileri de sağladı.Bu bitirdiğim ise zeytinyağı özlü.Zeytinyağı özünden mi kaynaklı bilemiyorum ama diğer şampuanlarına nazaran saçıma bir tık daha iyi geldi ve çok çok iyi temizlerken aynı zamanda saçıma bakım yaptığını ve vaat ettiklerini de gerçekleştirdiğini fark ettim.Kokusu da muhteşem.Favorilerimde olan bir üründü zaten.Sanırım bundan sonra elim hep Himalaya'nın şampuanlarına gidecek.Çok başarılı👏

Bee Beauty Derinlemesine Temizlik 3'ü 1 Arada Temizleme+Peling+Maske-* Salisilik asit ve gliserin ile zenginleştirilmiş özel çok amaçlı formülü ile gözenekleri temizler ve cildi ölü hücrelerden arındırmaya yardımcı olur.İçeriğindeki beyaz kil ile cildin yağ dengesini sağlayarak sıkı ve pürüzsüz bir görünüm sağlamaya yardımcı olur.İçeriğinde aloe vera ve salatalık özü var.Haftada bir uyguladığım bir maskeydi.Açıkçası içerisinde salisilik asit var diye aldım.Bir yerden salisilik asitin ciltteki sivilce izlerini küçülttüğünü duymuştum.Bu konuda ne ürün bir şey vaat ediyor ne de ben bir sonuç alabildim.Ürün içerisinde tanecikler var ve maskeyi temizlerken masaj yaparak peeling etkisi yapmaya çalıştım cildimde.Kullandığım süre boyunca gözle görülür bir azalma olmadı izlerde.Temizleme,arındırma konusunda iyi.Gözenekleri de gözle görülür bir şekilde temizlemese de ölü hücrelerden,o pütürlü görünümden arındırıyor.Ciltteki yağı da cildi kurutmadan temizliyor.Bunlar güzel özellikleri ama maalesef benim cildimde tahriş yaptı.Maskeyi temizledikten sonra cildim kızarıyordu ve bazı bölgeler kırmızı benek benek oluyordu.Kalıcı değildi ama iyi olmadı tabi.

Dove Gentle Exfoliating Beauty Cream Bar-* Solgun ve cansız cildinizi hassas bir şekilde temizleyip,cildinizin doğal tazeliğini ortaya çıkarmak için ultra ince kürecikler ve 1/4 nemlendirici krem birleştirildi.Kokusu bildiğimiz Dove kokusu ve bu kokuya bayılıyorum.Hem kremsi-pudramsı hem de tertemiz kokuyor.İçinde minik tanecikler olan bir sabun ve hafif peeling yapıyor.Sanırım içeriğinde krem olduğu için sabun çok geç köpürüyor.Cildi güzel temizliyor ama diğer Dove'lara göre bir tık kuru bırakıyor.Yine de aşırı kurutmuyor.Yani nemlendiriciye ihtiyaç duymayacak kadar iyi.

Beverly Hills Formula Perfect White Black Sensitive Diş Macunu-* Aktif kömür ve hidroksiapatit içeriyormuş.Gratis'in şu çılgın indiriminden yanlışıkla aldığım diş macunu.Deney yapmıyor diye White Glo'yu almayı tercih ediyorum bu da White Glo diş macunlarının yanındaydı ve öyle zannederek sepete atmışım.Ama iyi ki almışım.Bu da hayvanlar üzerinde deney yapmıyormuş.Siyah diş macunlarından bu da.Dişlerimi çok çok yıpratmadan güzelce temizledi ve en önemlisi beyazlık sağladı.Uzun süreli ve kalıcı değildi ama hoş bir beyaz görünüm sağlıyordu.

Hello Kitty Mini Brush Set- İçerisinden yüz,göz,dudak makyajı için 7 tane fırça çıkıyor.Kimisinden memnun kaldım kimisinden kalmadım.Bir kısmı öbek öbek kıl döktü.Arkasında da kıllarının hayvan kılı olduğunu görünce hangi hayvan olduğunu bilmediğim için çöpe giden ürünlerden oldu.Teneke ve şirin olduğu için kutusu çöpe gitmiyor😄


Günlük kullandığım ürünlerde bitirdiklerim;

Bee Beauty Micellar Makyaj Temizleme Mendili-* Paraben,alkol içermez.Cildinizden kiri,makyajı ve fazla yağı ekstra durulama gerektirmeden nazikçe temizlemek için misel su teknolojisi ile geliştirilmiş.İçerdiği misel tanecikleri ve vitaminler sayesinde cildinizi kolayca temizler ve nemlendirir.Cilde anında temizlenmiş,tazelenmiş ve nemlenmiş hissi verir.Bee Beauty'nin Misel Temizleme Suyu'yla cildim anlaşamadı ama bu Misel Makyaj Temizleme Mendillerine bayılıyorum.Kullandığım en iyi makyaj temizleme mendili diyebilirim.Cildimi yormuyor,tahriş etmiyor.Sanırım içerdiği misel su sayesinde tek başına bile makyajın çoğunu temizliyor ve cildi kurutmuyor.Uzun vadede sivilcelenme de yapmıyor.Mesela bununla temizledikten sonra cildimi yıkamasam sivilcelenme yapmıyor.İçerisinde 25 adet mendil varmış.Çok başarılı bulduğum ürünlerden.İndirime denk gelirsem almaya çalışıyorum.

Benri Disney Baby Islak Bebek Havlusu-* Paraben,alkol içermez.İçerisinde aloe vera ekstraktı var.Paketin üzerindeki çizim o kadar tatlı ki; bebek Mickey ve Goofy😻Büyük ihtimalle bebek ıslak mendili olduğu için yapısı daha yumuşak ve dayanıklı.İndirimde olduğu için ve ıslak mendil de her zaman lazım olduğu için 2 tane almıştım.Masamın üzerini,elimi yada dökülen bir şey olursa onu silmek için kullandım.Yani memnunum.Kokusu da tertemiz.İçerisinde diğer ıslak mendillere göre daha fazla olduğu için (25 tane varmış) ve yapısı daha dayanıklı olduğu için tercih edilebilir.

Sleepy Sensitive Islak Mendil-* Alkol,paraben içermez.İçerisinde 15 adet var.Bu da sanırım bebekler için.İndirimde 10'lusunu 7 lira gibi bir fiyata almıştım.Fiyat açısından gayet iyi ama yapısı ince ve baya ıslak.Bu tarz mendilleri kullanmak zor oluyor.Beğendiğim bir marka ama bu ıslak mendiliyle çok anlaşamadım.Kokusu da şekerli ve pudralı.

3x Benri Mendil-* Çantamdan,masamdan asla eksik etmediklerimden biri ıslak mendil diğeri de bu tarz mendillerdir.Bu sefer Benri'nin mendillerini bitirmişim.Aslında desenli mendilleri çok özledim 😄Bunlar bitince öyle alayım da bitenlere de renk gelsin😄 Pudramsı yumuşacık bir yapısı var bu yönden iyi ama biraz ince.Çok dayanıksız değil.


Maske ve tester kategorisinde bitenler;

Welcos Frudia Air Mask Watery- Bu maskeleri görünce ilgimi çekmişti.Watery ve Snowy olanını almıştım.Snowy daha kremsi seruma sahipken Watery bildiğimiz tipik jel kıvamda seruma sahip ve maskesi de dayanıklı kumaştandı.Bunun vaadi hyaluronik asitle cildi nemlendirmek ve o nemi korumak.Nemlendirme konusunda iyiydi ve uzun süre de bu nem kaldı.Yapış yapış nemden ziyade güzelce nemlenmiş ve nemi emmiş bir cilt bırakıyor.

3x Rituel de Beaute Burun Bandı-* Hani yabancı bloggerlar diyor ya 'All time favorite' diye bu ürün de o kategoride.Henüz önüne geçen bir ürün olmadı benim için ve tüm zamanların favorisi diyebilirim.Kumaş gibi bir yapıda olduğu için burun üzerinin neredeyse her yerini kaplıyor ve hemen hemen bütün siyah nokta ve kirlere ulaşıp güzelce temizliyor.

2x Watsons Compressed DIY Facial Mask Sheet- Elimdeki kağıt maskeleri tükettim.Çoğu kağıt maske üreten marka da deney yapan kategoride olunca ve elimde de tonla 'kendin yap' kağıt maskeler bulununca bir müddet kendi maskemi kendim yapmaya karar verdim.Bu sıkıştırılmış maskeler kuru.Siz yaptığınız yada hazırda olan likit formdaki maske karışımına,losyona bu maskeyi atıyorsunuz ve emip şişiyor.Watsons'ın maskeleri oldukça kalın yapıda ve yüzün her yerini kaplıyor.Tüm kuru kağıt maskelerin genel sıkıntısı yüzde yastık izi gibi bir iz bırakması ama kısa bir zamanda geçiyor.Bu arada minik maske paketlerinin üzerinde bile kiraz çiçeği resmi var ve çok şirin duruyor.

Mumuso Compressed Facial Mask Boxed Pack- Bir diğer kullandığım kağıt maske Mumuso'nunkisiydi.Watsons'takine oranla bir tık daha ince yapıda.Ürünün kolayca cilde geçmesini sağlıyor ve cildi yormuyor.Bu da aynı şekilde hafif iz yaptı ama hemen geçti.

Loreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil Cream Tester- Besler,canlandırır ve parlaklık verir diyor.Uyguladığımda ve sonrasında çok hoş bir nem verdi cildime.Kış için ve kuru ciltliler çok iyi bir nemlendirici krem.Yapısı yoğun.Cildi gerçekten besleyip parlaklık veriyor ve çok hoş yumuşacık bir his bırakıyor.Makyaj öncesi de kullanılabilir.Kokusu da güzeldi.

2x Watsons Nose Pore Strip Deep Cleansing- Rituel de Beaute'yi almadığım zaman eğer indirim varsa elim Watsons'ın burun bantlarına gidiyor.Ama deney yapıp yapmadığından emin değilim.İçerisinden 10 tane burun bandı çıkıyor ve indirimde 10 lira gibi bir fiyata bulabilirsiniz.Bu maskenin yapısı daha hafif ve daha rahat şekil alabiliyor.Bu yüzden burun üzerindeki her bölgeye ulaşıyor.Uygulayınca sıcak bir his oluyor bandın olduğu bölgede ama neden bilmiyorum.Sanırım içeriğindeki bir şeyden.Ulaşabildiği siyah noktaları derinlemesine temizliyor.

Elden çıkardığım ürünler;





Rebul Bouquet Kolonya-* Mini boyunu Bim indiriminden almıştım.Birkaç farklı kokusundan daha almıştım ama bu çok hoş kokuyor.Masamda tuttuğum bir üründü.Beğeneni olunca elimde de birçok kolonya olunca yeni sahibine verdim.Kokusundan bahsedeyim biraz.Adı üzerinde çiçeksi bir koku,tabi kolonya olduğu için biraz daha keskin bir kokuya sahip ama rahatsız etmiyor ayrıca kalıcı da.Önünüze çıkarsa veya kolonya almak istediğinizde şans verin derim.


The Balm Time Balm Makyaj Bazı-* Silikon yapıda olan bu makyaj bazı cildi fondöten öncesinde bir tık daha pürüzsüz hale getiriyor.Çok kurutmadan cildi makyaja hazırlıyor.Makyajı uzun süre tutma konusunda çok iyi değil.Son zamanlarda da bende sivilce yapmaya başlamıştı.Ama beğeneni olduğu için verdim.


Golden Rose Selective Far Paleti 02-* Piyasadaki en iyi far paletlerinden.İçinde günlük kullanabileceğiniz tonlardan tutun özel gün makyajı yada renkli makyaj için kullanabileceğiniz çok güzel renkler ve çok kullanışlı tonlar var.Özellikle turuncu rengi çok hoş.En sevdiğim paletlerimden ama bende bu renklerden tonla vardı ve isteyenine gitti.

Kasım ayında bitirdiklerim,çöpe gidenler ve elimden çıkan ürünler bunlardı.Aralarında merak ettikleriniz varsa umarım fikir olmuştur😊

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.(Cruelty free brands)


Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Merhaba.Siteniz oldukça hoş ve takip ettiklerim arasında.Zaman ayırıp yeni açtığım bloguma göz atıp takip ederseniz memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊Güzel blogunuzu takipteyim😊

      Sil
  2. Kendin yap maskeleri ben de miniso dan aldım ama henüz denemedim

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim😊Blogunuzu takipteyim.

    YanıtlaSil