2019 Hedeflerim



2018'i geride bırakırken yeni yıldan beklentilerimiz elbette oluyor.Yeni hedefler,yeni başlangıçlar.2018 kimimiz için iyi kimimiz için kötü geçmiş olsa da artık 2019 bize tamamen iyi gelsin.Çok güzel başlasın,devam etsin ve çok güzel bitsin.
Benim de 2019' için birkaç hedefim var.Çok büyük ve fazla hedefler koymuyorum artık.Bloggerınız 30'a yaklaştı ve artık yaş itibariyle uçan hedeflerden uzak duruyor😁Daha çok rutinlerle alakalı hedefler koymayı tercih ettim.Bir ev kızı olsam da günlük rutinlerim birşeyler çıkıp aksayabiliyor.Ama önümüzdeki sene bu rutinleri aksatmamaya özen göstermek istiyorum.Bakalım 2019 hedeflerim nelermiş;

-Teheccüt kılmak ve bunu oturtmak;

Teheccüt namazlarını gençliğimden beri yani 16-18 yaşlarından beri çok severim.Bir ara baya oturtmuştum.Neredeyse her gün kılıyordum ve o namazı kılmak ayrı bir güzeldi.Gece sadece siz ibadete kalkmışsınız,sessizce dua ediyorsunuz,dilerseniz tesbih çekiyorsunuz.Ayrı bir güzel.Son yıllarda teheccüte kalktığımı hatırlamıyorum bile.Önümüzdeki sene artık her gün olmasa da teheccütü mutlaka her ay kılmak istiyorum.

-Erken kalkmak;

Bu konuda oldukça problemliyim.Erken kalkamıyorum.Ne denesem kar etmiyor.Özellikle sonbahar-kış aylarında uyudukça uyuyasım geliyor.Bir hayvan olsaymışım kesin kutup ayısı olurmuşum kışı full uykuyla geçiren😁 Hala erken kalkamıyorum.Neredeyse 10 saatlik uyku bile yetmiyor.Belki de sağlıkla ilgili birşeydir.Bir ara baktırayım.Neyse 2019'da daha erken kalkıp günü bereketlendirmek istiyorum.Çünkü şu uyku düzenimle,gün işleri bitirmek için yetmiyor.

-İdeal kiloma inmek;

10 kilo verdiğimden daha önce bahsetmiştim.Şuan da iyi olsam da benim ideal kilom 54 civarı.Kendimi bildim bileli o kilolalardaydım kilo almadan önce.10 kilo verebildiğime göre geriye kalan kiloları da rahatlıkla veririm diye düşünüyorum.Minyon bir tip olduğum için kiloyu göstermesem de sağlık açısından zorluyor bazen.Daha çevik,pıt pıt işlere koşabilmek için eski minnoşluğuma geri döneyim diyorum.

-Yazımı düzeltmek;

Hızlı yazdığım için berbat bir el yazım var.Doktorlar görse kendi yazısından utanır😁Blog için de bir sürü defter tuttuğum için yazımı daha güzel,okunaklı  yazmak istiyorum.Deftere bakıldığında güzel dursun yazı.

Birkaç da yapamayacağımı bildiğim şeyler var biraz dikkat etsem yeter.Biri kozmetik ürünlerinde cruelty freeye yani hayvanlar üzerinde test yapılmayan markaları tercih etmeye dikkat etmek.Bunu yapabileceğimi hiç sanmıyorum ama umarım az da olsa dikkat etmeye çalışırım.İnşaAllah tüm kozmetik markaları 2019'da cruelty free olma kararı alır.Diğeri de nafile oruç tutmak.İbadetler arasında en zorlandığım oruç tutmak.Aslına bakarsanız o kadar saat oruç tutmuyorken aç durabilirim ama oruç tutuyorken herhalde onu bildiğimiz için mi nedir migren tutuyor.Bir iki kere deneyeyim inşaAllah migren tutmaz da gaza gelip bir sürü nafile oruç tutarım.

Benim ufacık hedeflerim bunlar.Sizlerin 2019 hedefleriniz var mı?Varsa neler?

Yorum Gönder

0 Yorumlar