2018 Favoriler (Kozmetik,Atıştırmalık,Kitap,Dizi,Film)


Bir yılın daha sonuna mı geliyoruz?😶 2018 kimimiz için iyi kimimiz için yeni yıldan umut beklenilesi bir yıl oldu.Benim için güzel başlamadı,mükemmel geçmedi,sonlara doğru da tatsız olaylar yaşamış olsam da hayattayım😁 2018'i nasıl geçirdiğime dair ayrı bir yazı yazacağım.


2018 favorilerime girenleri sizlerle paylaşmak istedim.Hepsi aylık favorilerimde olan ama onlarında aralarında en favori olanları seçtiğim şeyler.

2018'in Kozmetik Favorileri;

Too Faced Clover Palet- Çok çok istediğim ve zor şartlar altında bulup servet ödeyerek aldığım palet tabi ki favorilerime girecekti😁Tema olarak hayvan temalı ve sadece temayla kalmayıp gelirden belli bi miktarın sokak hayvanları için yardım olarak bağışlanması bu paleti sevme nedenlerimden.Bunun dışında renkler ve yapı açısından oldukça kaliteli bir palet.Hem günlük hem de değişik eğlenceli makyajların yapılabileceği harika tonlara sahip.

Yves Rocher UV Beauty Shield- Güneş koruyucu olarak geçse de ben bu ürünü makyaj bazı olarak kullandım.Yapısı ve ciltte bıraktığı his özellikle kuru ciltler için harika.Nemlenmiş ışıl ışıl bir cilt sağlıyor ve makyajın pütür pütür durmasını engelleyerek daha uzun süre dayanmasını sağlıyor.

Note Deep Black Mascara- Plastik fırçaya sahip bu rimelin kirpiklerde bıraktığı etki çok güzel.Cansız zayıf kirpikleri kalıp gibi yapmadan daha belirgin hale getiriyor.Uzunluk,yoğunluk ve belirginlik sağlıyor.Kirpikleri sağa sola kaydırmadan eşit şekilde tarıyor.Günlük kullanım için de çok uygun.

Miniso Makeup Blender- Beauty Blender'ı da daha önce kullanmıştım memnun kaldım fakat birçok muadilini buldum ve Beauty Blender'dan daha başarılı geldi bana daha doğrusu benim makyajım için daha uygunlar.Miniso'nun bu Makeup Blender'ı da bu muadillerden biri.Acayip yumuşak.Fondöteni,bb kremi çok güzel dağıtıyor.Kuru ve ıslak her türlü kullanım için de çok başarılı.

HM Makyaj Süngeri- Bir diğer başarılı ve Beauty Blender'a muadil gösterilen sünger de HM'in makyaj süngeri.Ben pek muadil olarak görmedim yapı olarak farklılar.HM süngeri çok daha yumuşak yapıda ve böyle olunca da makyajı daha kolay ve güzel dağıtıyor.




Si Lolita Perfumed Body Lotion- Testerı hediye gelmişti ve denediğimde kokusuna bayıldım üstelik kalıcı da.Ağır ama bir o kadar da boğmayan bir kokuya sahip.Çiçeğimsi ve odunsu kokular hafif bir şekilde harmanlanmış sanki.Tam boy losyon ve parfümünü almak istiyorum.


Watsons Facial Mask- Dünyadaki en iyi nemlendiren kağıt maskeler olabilir.Hatta en iyi nemlendirici bile diyebiliriz.Cildinizi temizledikten sonra maskeyi uygulayın ve başka bakım yapmanıza gerek yok.Cildi ışıl ışıl yapıyor.Cilt neme doyuyor.Hatta ciltteki görüntüsü de bu 'Glass Skin' denilen görüntü gibi ve bunu tek bir ürünle yapıyorsunuz düşünün.


Bee Beauty Micellar Makyaj Temizleme Mendili- Makyaj temizleme mendillerinin çoğundan istediğimiz sonucu alamıyoruz.Makyajı yarım yamalak siliyor,kalıntı kalıyor yada hiç temizlemiyor.Baılarının temizlememesi yetmiyormuş gibi bir de cilde zarar veriyor.Bee Beauty'nin bu Micellar Makyaj Temizleme Mendili makyajı hem çok güzel temizliyor hatta pırıl pırıl yapıyor diyebiliriz hem de cilde zarar vermiyor.

2018 Dizi-Film Favorileri;


Are You Human Too- Bir anne evladının hasretine dayanamayıp robot versiyonunu yapsa acaba neler olur?NamSin III sadece bu amaçla yapılmış bir robot olsa da ilerleyen zamanlarda Nam Sin'e oldukça fayda sağlayacaktır.Bir robot olsa bile çoğu zaman kendinde insanlara ait özellikler bulacaktır.Çok güzel farklı bir senaryoya sahip izlerken sıkılmayacağınız harika bir dizi.


Life On Mars- Han Tae Joo 2018'de mi yoksa 1988'de mi?Peki ya peşinde olduğu suçluyu 1988'demi yakalamalı yoksa 2018'de mi?Bir müfettişin kaza soncu yıllar arasında geçiş yapıp a birçok azılı yakalanamayan suçlunun yakalanıp cezalarının verilmesine yardımcı olması anlatılıyor.Ama bu zaman dilimi içerisinde kendisini de buluyor.Kendi kendine bile spoiler verenler için içerisinde asla spoiler bulamayacağınız harika bir dizi.


Switch Change The World- Birbirine tıpa tıp benzeyen bir savcı ve dolandırıcı.Savcının bilgisi ve dolandırıcının cesareti ve kıvrak zekasıyla çözümlenememiş olan önemli bir davanın peşinden gidilir.Kimi zaman savcı kimi zaman ise dolandırıcı işi devralarak suçluları yakalamaya çalışırlar.Aksiyon dolu harika bir dizi.İzlemenizi tavsiye ederim.Oyunculuklar da çok güzel.


The Last Princess- Kore'nin son prensesi olan Deok Hye'nin sürgün ve sürgündeyken ülkesi Kore için,Kore'ye dönmek için,Kore için savaşmak için verdiği mücadelelerin anlatıldığı harika bir film.Gerçeklerden esinlenerek hazırlanmış bir senaryo olduğu için daha çok ilgi çekiyor.Son Ye Jin'in oyunculuğu zaten çok güzel ama bu filmde ayrı bir güzeldi.


Golden Slumber- İyilik dolu,kalbi tertemiz bir kargo görevlisinin kirli bir oyuna alet edilmesi,kendisinin bu durumdan kaçışı ve gerçeği ortaya çıkarmaya çalışmasını anlatan bir film.Oldukça aksiyon dolu harika bir film.

2018'in Tek Atıştırmalık Favorisi;




Cafe Crown French Vanilya- Kahve seven bir insan olarak çeşitli kahveler denemeyi seviyorum ama her kahveyi de beğenmiyorum.Özellikle hazır kahveleri kolay kolay içemem.A101'de indirimde Cafe Crown'un bu kahvesini gördüm ve denedim.Tadı çok güzel.Kahvenin tadını yumuşatan bir vanilya aroması var ama ağır değil.Şekerli kahve içmeyi sevenler için güzel bir içecek.

2018'in Kitap Favorisi;


Seçilmiş Kadın Hz Meryem- Hz Meryem ile alakalı kitap aradım ama bulamamıştım.Kırtasiyede dolanırken bu kitabı gördüm ve bu konuda ulaşabilceğim tek kitaptı.Aldım,okudum ve çok beğendim.Merak ettiğim hemen hemen herşeyin cevabı vardı.O dönemde yaşamış Peygamberler'den de anılar vardı.Bu döneme ilginiz varsa okumanızı tavsiye ederim.

2018 Youtube Favorilerim;


Jaaackjack- San Diego'da yaşayan,çok çok tatlı bir köpeği olan,güzellik konusunda uzman diyebileceğimiz bir youtuber.Jackie tam bir hayvan sever ve hayatını köpeğine adamış bir anne.Daha önceden Benefit'te çalışmış ve acayip güzel makyajlar yapıyor.Seçtiği makyaj malzemelerinin de hayvanlar üzerinde test yapmamasına dikkat ediyor.Kendi kanalındaki videoları da severek izliyorum ama günlük vloglarını izlemeyi daha çok seviyorum.


Yılmaz Ailesi- Sevgili Sergül Kato'nun ablası Seray Hanım ve ailesinin açmış olduğu vlog içerikli kanal.Kanalda özellikle köpekler için oldukça faydalı bilgiler ve tarifler,alışveriş ve yemek tarifleri videoları mevcut.Ben özellikle alışveriş,yemek,günün menüsü ve çocukları için yapmış olduğu tarifleri çok beğeniyorum.Hatta şuan yeni bir vlog var yazıları bitirip izleyeceğim hemen😊

Eveeet 2018 favorilerim böyleydi.Sizler neler izlemeyi,okumayı,dinlemeyi,yemeyi,sürmeyi sevdiniz?Yada hoşunuza giden yeni edindiğiniz alışkanlıklarınız oldu mu?Benim favorilerimle ortak favorileriniz var mı?Umarım 2018 yıl olarak da favorilerinizde bir yıl olmuştur😊


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. watsons maskeleri merak ediyordum zaten alıp deneyeceğim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim de gelmişken denemenizi tavsiye ederim😊

      Sil