Eylül Favoriler 2019 (Kore Dizisi,Kozmetik,Çanta)


Merhaba😊

Eylül ayını geride bırakalı baya oldu ama favoriler yazımı tabi ki sizlerle paylaşacağım.Gördüğünüz gibi çok fazla favorim yok.Çok ürün denemedim,aslında bolca dizi izledim ama bir tanesi favorilerimde.Bunların dışında farklı bir favorim daha var; plaj çantası😄Az ve öz Eylül Favoriler yazıma hoşgeldiniz,buyurun bakalım nelermiş😊
Kozmetik Favorilerim;

Himalaya Yumuşaklık ve Parlaklık 2si Arada Şampuan*- Zeytinyağı  özüyle zenginleştirilmiş bu şampuan saçların kolayca şekil almasına yardımcı olur,yumuşak ve pırıltılı bir görünüm kazanmasını sağlar.Saçları güçlendirir,kırıkları azaltır,saçlardaki yıpranmaların azalmasına yardımcı olur,saçları besler,yumuşatır.Bunlar ürünün vaatleri.Ayrıca Himalaya'nın tüm şampuanları da doğal soya ve buğday proteinleri içeriyormuş.Paraben içermiyor.Hem uygun hem de bu kadar başarılı ürünler çıkarması gerçekten muhteşem birşey.Arada Himalaya'nın şampuanlarını arada alıyorum ve aldığım hemen hemen tüm şampuanı saçıma iyi geliyor.Aralarda kullandığım şampuanlardan bu etkiyi alamıyorum.Normalde şampuanların tonla vaadi olur ama birçoğunu göremeyiz.Bu şampuanda ne yazıyorsa saçıma etki etti.Onarmayı vs fark etmemiz pek mümkün değil ama sağlıklı bir görünüm sağladığı gözle görülüyor.Hem yumuşatıyor hem de parlaklık sağlıyor.Saçları hem yumuşacık yapıyor hem de ışıl ışıl parlatıyor.Ürün tek başına bile saçın kolay taranmasını sağlıyor.Ben ekstra ürünler kullanıyordum ama tek başına bile saçın kolay taranmasını sağladı.Ayrıca saçı çok iyi köpürtüp saç derisini çok iyi temizliyor.Kokusu da tertemiz mis gibi.Çok başarılı hem de uygun.Bir sanş verin derim.

Creightons Shea & Ginger Nourish Bath & Shower*- Shea ve zencefilli besleyici duş jeli.Zencefilli bir kozmetik ürünü ilk defa kullanıyorum sanırım ve bu ürün buram buram zencefil kokuyor.Daha doğrusu zencefilli şeker gibi kokuyor ki favorilerime girmesinin en büyük sebebi bu.Keskin bir koku ama o şekerimsi kokusuna bayıldım.Biraz böyle sonbahar-kış kokusu gibi (ilk defa sonabahar-kışı anımsatan bir koku başımı ağrıtmadı😂). Ayrıca cildi de kuru bırakmıyor,yumuşacık yapıyor.


Oriflame Beauty Eyebrow Kit- Kaş ürünü olarak her zaman elim buna gidiyor çünkü iki rengi karıştırdığımda tam kendi kaş rengime uyuyor ve siyah olan fırçasıyla da uygulayınca tam istediğim kalınlıkta oluyor.Şekil vermesi de kolay oluyor.Bununla kaş makyajı yaptığım zaman herhangi bir şekilde makyajı düzeltmeye ihtiyacım olmuyor.


Skinfood Rice Tip Concealer 21 Skin Beige ve The Pink Ellys Perfect Touch Under-Eye Concealer 01* Karışımı- The Pink Elly's biraz açık renkte ve Skin Food da tam istediğim tonda açık değil.İkisini karıştırdığımda tam istediğim rengi alıyorum.Ayrıca ikisinin karışımıyla da tam kapatıcılık elde ediyorum.Muhteşem kapatıyor.Özellikle göz altında güzel bir görünüm oluşturuyor.İkisini karıştırınca yapısı da güzel oluyor ve pürüzsüz bir görünüm oluşuyor.


Kore Dizisi Favorim;

Hotel del Luna- Fantastik bir dizi.Ay Pansiyonu yada Ay Oteli,yaşarken birçok zorluk yaşamış,hayatı yarım kalmış yada ölümü kötü olan ruhların,ruhlarını bir müddet dinlendirmek,dünyada yarım kalan işlerini tamamlamak,ölümüne sebep olanları cezalandırmak için kaldıkları bir otel.Otelin sahibesi de Man Weol.Man Weol da yaklaşık 1300 yıldır oradadır.Onun da yarım kalmış hikayesi vardır.Otel hem dünya hem de öteki dünyada vardır ve dünyadaki idare işleri için insana ihtiyaç vardır.Man Weol yeni dönemde bunun için Cheon Song'u seçer.Cheon Song'un hayaletlere alışması zaman alsa da,Man Weol ve oteldeki muhteşem ekiple hemen hemen tüm ziyaretçileri mutlu bir şekilde uğurlarlar.Dizi muhteşem.Bu dizinin üzerine iki dizi izledim ama Hotel del Luna o kadar harikaydı ki diğer dizileri izlerken o tadı alamadım.Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama; hani bazen harika bir dizi izlersiniz sonra 'bundan sonra ne izlesem bu keyfi alamam' dersiniz.İşte bu dizi de öyle.Fantastik-korku-macera türünde dizi seviyorsanız bir bakın derim.Ayrıca tarihle de bağ kurulan sahneler var.



Nike Torba Çanta Açık Pembe- Ben bu çantayı plaj çantası olarak kullandım.Küçük gibi dursa da plajda ihtiyacım olan hemen hemen herşeyi sığdırdım içine.Havlum ve bunun dışında birçok ürün rahatlıkla sığdı.Ayrıca rengi çok çok güzel.Bir de sırt çantası şeklinde olduğu için çok kullanışlı,rahat bir çanta.Plaja giderken kolda taşınan çantalardansa bu tarz sırt çantası kullanmak daha rahat oluyor.

Eylül ayı favorilerim bunlardı😊Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve fikir edinmişsinizdir🧡

*Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Oldukça şık ve dolu bir blogunuz var. Sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊Güzel blogunuzu takipteyim😊

      Sil
  2. Merhabalar,, Himalaya'nın kepekli saçlar için olan şampuanını aldım ben de geçen gün ve ilk defa deneyeceğim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım işe yaramıştır😊Ben denediğim tüm şampuanlarından memnun kaldım😊

      Sil