Flormar Style Matic Eyeliner


Flormar'ın sanırım seri ürünü olan bu Style Matic göz kalemlerini merak etmiştim.İşime yarayacak ve elimde olmayan bir rengi tercih ettim alırken.Açıkçası hala nude kalemlerde tam istediğim,aradığım ürünü bulamadım ama elimdekilerin iyileri arasında bu ürün.



Ürün incecik,asansörlü bir sisteme sahip,kalem şeklinde,alttan çevirerek gelen ürünlerden yani.Bu tarz kalemleri ben daha çok seviyorum.Hem ince olduğu için uygulaması kolay oluyor hem de ürünü açma derdi olmuyor.Ayrıca bu tarz ürünleri de bitirmek daha kolay oluyor.Bir de yapıları genelde kremsi oluyor ama bendekinin yapısı mı kurudu bilemiyorum ama bu kalem o kadar da yumuşak bir yapıya sahip değil.Çok kuru da değil ama yapısından dolayı sürmek biraz zor oluyor.Ama tahminim bendeki kuruduğu için.Çünkü ilk aldığım zamanlarda kullandığımda,tamam wow denecek kadar yumuşak bir yapısı yoktu ama bu kadar da kuru değildi.Yani yapı ve sürülebilirlik açısından orta diyebiliriz.Yapısı ne yumuşak ne sert ve rahatça uygulanması da orta.Pigmenti biraz az ve rengi alabilmek için birkaç kez üst üste uygulamak gerekiyor.Bendeki rengi S04; pembe ton içeren ten rengi ve mat.Ben bu rengi gözümün altına uyguluyorum.Gözleri biraz daha büyük gösteriyor ve dramatik bir görünüm veriyor.Bir de alt kirpiklerinize bolca rimel uygulayınca çok hoş bir görüntü oluşuyor.Yapısı bir tık daha jel kıvamında olsa daha iyi olurmuş.

Flormar,hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.





Yorum Gönder

0 Yorumlar