Ali Express Hello Kitty Mini Brush Set


Ali Express'ten fırça alma çılgınlığına karakterli olanlar da eklendi😄Bu Hello Kitty'li set ne zamandır gözüme çarpıyordu ama fırçaların şekli çok kullanışlı durmadığı için baya erteledim.Sonunda dayanamayıp aldım🙄 Çok şirin duruyordu ne yapayım😄Bunu aldıktan sonra aynı setin Doraemon'lusu da varmış.O da çok güzel duruyordu ama fırçaları inceledikten sonra vazgeçtim.Nedeni için yazının devamını okuyabilirsiniz.




Metal,pembe ve üzerinde çok şeker Hello Kitty çizimiyle gelen bu fırça setinin içerisinden 7 tane fırça çıkıyor.Benim fırça setinin kutusunun üzerine birşeyler damlayıp rengini açmış.Hem yüz hem göz hem dudak makyajı için fırçalara sahip.Fırçayı aldıktan yıllar sonra arkasını okumak aklıma geldi ve fırçanın kıllarının hayvan kılı olduğu yazıyordu😪 Genelde Aliexpress fırçalarının çoğu sentetik olur ve bu özelliğine bakarak alırım.Bunda dikkat etmeden almışım.Hayvan kılı deyince aklıma direkt domuz kılı geldi.Aliexpress'teki açıklamasında at ve keçi kılı diyor ama maalesef güvenmiyorum..Bu yazıdan sonra büyük ihtimalle çöpe gidecek.Ama kutusu metal ve kullanışlı olduğundan o benle kalacak😄

Büyük ihtimalle üretici firma hayvan deneyi yapıyordur.



Setin içerisinden dudak,yüz,bronzer,far,fondöten,açılı eyeliner fırçaları ve sünger far fırçası çıkıyor.Fırçaların genel olarak kılları yumuşak.Ya eskiden,ilk makyaja başladığım zamanlarda makyaj fırçaları alıyordum hatta bilindik markalardan ve bildiğiniz badana fırçası gibi sert oluyorlardı.Şimdi uygun fiyatlılar bile yumuşacık.Ahşap saplı ve pembe renkliler.Maalesef çoğu kıl döktü.Hatta öbek öbek döküldü.Fırçaların çoğu çok kalitesiz ve dandik çıktı bu yüzden Doraemon'lusunu almaktan vazgeçtim.Teker teker fırçaları inceleyelim.





Sünger Far Fırçası/ Eye Shades Stick; Gördüğünüz gibi bu da koptu.Süngere bolca ürün geliyor.Pigmenti zayıf farlarda kullanılabilir ama güzel dağıtmıyor.



Far Fırçası/ Eyeshadow; Küçük düz bir fırça.Cutcrease dediğimiz kapatıcıyla yapılan göz makyajı yapılabilir bununla.İnce detaylar için kullanılabilir.Krem far sürerken kılları döküldü ve güzel sürülmedi.Toz farda bir tık daha iyi ama onu da çok başarılı sürmüyor.Tampon hareketlerle uygulanınca daha iyi sonuç alınıyor.Ama bunun kılları parça parça döküldü.


Eyeliner Fırçası/ Angled Eyeliner; Çok ince bir fırça.İncecik,açılı ve kuyruklu eyeliner çok güzel çekilebiliyor.Kaş farı sürmeyi de denedim ve başarılıydı.Kaştaki ince detaylar yapılabilir,küçük boşluklar rahatlıkla doldurulabilir bu fırçayla.



Dudak Fırçası/Lip; İnce ve küçük olduğundan detaylı uygulama yapılabiliyor ve ruju çok fazla fırçada tutmadan güzel ve eşit dağıtıyor.


Kapatıcı Fırçası / Shader Brush; Bu fırça çok amaçlı gibi geldi.Kapatıcı,krem kontür ürünleri ve far uygulanabiliyor.Kalın bir fırça.Kapatıcıyı fena dağıtmıyor,ürün emmeden dağıtıyor ama çizgi çizgi bırakıyor biraz.Farı güzel sürüyor ama dağıtma konusunda çok iyi değil.


Fondöten Fırçası / Foundation; Bu tarz düz fırçalarla fondöten uygulamayı hiç sevmiyorum ama bu fırça beni çok şaşırttı.Tahmin ettiğim kadar çizgi çizgi bırakmadı ve ürün emmedi.Tamamen çizgi çizgi görünümün gitmesi için biraz vakit harcamak gerekiyor.Biraz kılları kalın.Bir ara maske fırçası olarak da kullandım bunu o konuda iyiydi.Kullanılmış haliyle tekrar uygulama yapılınca çizgi çizgi bırakıyor,biraz üstünden geçmek gerekiyor bu görünümü yok etmek için.


Pudra Fırçası/ Face; Bu fırçayı bronzer ve allık uygulamak için kullandım.Bu da beni şaşırttı.İkisini de o kadar güzel ve eşit dağıttı ki şaşırdım.Küçük olmasına rağmen oldukça başarılı.

Fırçalar arasında favorilerim dudak,eyeliner ve pudra fırçası oldu ama dediğim gibi çöpe gidecek.



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. fırçalar tam bir hayal kırıklığı olmuş :(( kapatıcı fırçası biraz iyi gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın🙄Birkaçı fena değildi ama bahsettiğim gibi fırçaların kılları yüzünden çöpe gidecek😪

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. O da olmasa alınacak set değil😒

      Sil
    2. Dün gece uyumadan bu yazınızı okudum, rüyamda bu fırça setini gördüm ahahaha 😂😂

      İçimden de " Ben nasıl buradayım, bu fırçalar okuduğum yazıda değiller miydi" diye düşünüyordum 😂😂

      Sil
    3. Ne güldüm😄Çok da etkili bir fırça seti değil ama şirinliği bilinç altına etki etmiş demek ki😄

      Sil