ÇİÇEK KOKULU ÜRÜN ÖNERİLERİM🌼


Çiçekleri sevmeyen yoktur herhalde.Ben de çiçekleri çok sevenlerdenim.Ama çoğu zaman yerinde yani koparılmamış olarak izlemeyi, incelemeyi ve koklamayı seviyorum.Onları izlemek bana büyük bir keyif veriyor.Özellikle de koklamak:) Bazı çiçekler var ki kokularına bayılıyorum.Evde bu çiçekleri yetiştirmem ve sürekli kokularını almam mümkün değil.Mevsimi denk gelirse yada bir yerde denk gelirsem kendi kokularına bakabiliyorum.Tabii bir de bu çiçeklerin kokularını içeren ürünler var.Bunlar biraz da olsa o sevdiğim çiçek kokularını anımsattığı için severek kullandığım ürünler oldu.Ben genellikle daha çok taze çiçek kokularını sevdiğimden bu kokuya yakın ve benzer kokulara sahip ürünler önereceğim bu yazımda.Sizler de çiçek kokularını seviyorsanız bu ürünler ilginizi çekebilir.


Selin Hanımeli 19:00 Kolonya- Hanımeli hem görüntü olarak hem de koku olarak en sevdiğim çiçektir.Özellikle kokusuna bayılıyorum.Mevsimi geldiğinde dışarıya verdiği o ferah çiçek kokusu inanılmaz güzel.Hanımeli kokulu kozmetik, bakım, koku veren ürünler bulmak biraz zor.Ben de buldukça alıp deniyorum.Selin'in Hanımeli Kolonyası da bunlardan biriydi.Size bunun kokusunu tarif edemem.O kadar hoş bir hanımeli kokusuna sahip ki bayılıyorum.Kolonya kokusu da var ama hanımeli kokusunu da çok net alabiliyorsunuz.Biraz keskin ama hoş bir koku.Bunu sıktığımda tanımadığım biri çok hoş bir çiçek kokusu geldi bir yerden demişti:) Ben de hanımeli kokusu olduğunu söylemiştim.Bu kaçıncı alışım sayamıyorum artık.Ve kolonyanın adında neden 19:00 ibaresinin geçtiğinin açıklamasını bırakıyorum.Hayatımda edindiğim en güzel bilgilerden😍


Ya şu açıklamanın güzelliğine bakın:) Hanımeli yaz mevsiminde her akşam saat 19:00'da koku yayıyormuş.Bu bilgi karşısında mest oldum:)


Rakle Orange&Blossom Aromatik Mum- Kokusunu bir diğer sevdiğim çiçek de portakal çiçeği.Portakal çiçeği kokusu hangi kokuyla karışsa o kokuyu alıp başka bir seviyeye getiriyor kesinlikle.Böyle bir mum bulmuştum Rakle markasından.Gerçekten de bildiğiniz portakal çiçeği kokusuna sahip.İnanılmaz hoş bir taze çiçek kokusu var ama mumu yaktığınızda bu kokuyu dışarıya vermiyor.Hatta yanmadığı zamanlarda daha çok koku yayıyor diyebilrim:) Bu yüzden ben yakmaktan çok çalıştığım yerde yanıma koyuyorum ve arada kokusu burnuma geliyor.Bu arada yakın zamanda bir yerde denk geldim muma ve kokladım.Benim kullandığımdan farklı bir koku geldi ama mağazadaki kokular da karışmış olabilir tam bilmiyorum.



Duru Orkide Duş Jeli ve Sabunu- Bu seri de çok hoş bir kokuya sahip.Hafif ve şık bir çiçek kokusu içeriyor.Bu kokuyu da çok seviyorum.Keşke vücut spreyi de olsa:) 


Yves Rocher Orange Blossom, Lavender, Petit Grain Relaxing Body Oil- Portakal çiçeği kokusunu buram buram alabildiğiniz muhteşem bir ürün.Lavanta ve turunç yaprağı kokusu da var fakat portakal çiçeği kokusu daha yoğun olduğu için daha güzel bir koku çıkmış ortaya.Yoğunluğu güzel bir ürün ve kalıcıydı da.Ben bitireli uzun zaman oldu ama hala satılıyorsa bir bakacağım tekrar:)


Miniso Çiçekli 2'li El Kremi Seti- Bir ara Miniso'dan yaseminli ve adını unuttuğum bir çiçekli el kremi almıştı kardeşim.Bu setteki kremler inanılmaz güzel kokuyordu ama içeriklerini unuttum.Ama ikisinden de çok hoş çiçek kokusu aldığımı hatırlıyorum.Benzer çiçek kokulu setlerin satışı devam ediyor olabilir.


Dermokil Spa Duş Jeli Hanımeli- Daha hafif bir hanımeli kokusuna sahip bir ürün.Ama yine de o hanımeli kokusu alınıyor.Yoğunluğu ve kalıcılığı fazla değildi ama kokusunu beğenmiştim.


Juicy Couture Viva La Juicy La Fleur Parfüm- İçerisinde tatlı kokular olsa da kokladığınızda daha çok çiçek kokusu gelen bir parfüm.Hatta bu gelen çiçek kokusu inanılmaz güzel.


Lolita Lempicka Si Lolita Parfüm- Baharatlı kokuların da içinde bulunduğu çiçekli kokuya sahip bir parfüm.Çiçek kokusu daha fazla geliyor ve sanırım baharatlar çiçek kokusunu daha çok ön plana çıkarmış.Bunun kokusu da inanılmaz güzeldi.


Nature Republic Freesia El Kremi- Bir el kremi nasıl bu kadar güzel kokabilir bilmiyorum.Frezya, en sevdiğim çiçeklerden biridir ve kokusuna bayılırım.Bu kremde de sanki frezya hiçbir işlemden geçmemiş ve direkt kendi kokusunu veriyormuş gibi bir koku vardı.




Loreal Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem- Loreal'in bu kremi çiçeklerden elde edilen yağlarla yapıldığı için inanılmaz güzel bir çiçek kokusuna saip.Hatta taze çiçek kokusu gibi geliyor üründen koku.Bir de aynı koku Mucizevi Yağ Saç Bakım Yağı'nda da bulunuyor hafif.Ama bu koku bu sarı kapaklı olan kremde var.Koyu kapaklı olan daha çok meyveli kokuyor.Hatta bu çiçek kokusu sadece bu sarı kapaklı krem ve yağda var.Serideki diğer ürünler aynı kokmuyor.


Loreal, Nature Republic, Lolita Lempicka, Dermokil, Yves Rocher ve Duru hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar