TAKI KOLEKSİYONUM💍


Bugün istek bir yazı paylaşacağım.Sizden takı koleksiyonum hakkında yazı yazmam konusunda istek gelmişti.Ben de paylaşmak istedim.Bir dönem takı almaya, takmaya bayılırdım.Nasıl kozmetiğe ilgi duyduysam takı da o dönem öyleydi.Fakat zamanla takılara ilgim azaldı, daha doğrusu yerine başka şeyler geçti.Son dönemlerde de takılar ilgimi çekiyor ve takmak istiyorum ama açıkçası takı takmayı unutuyorum:) Aslında son zamanlarda çok hoş şık takılar üretiliyor ve ben de kombinlerime eklemek istiyorum ama dediğim gibi aklımdan çıkıyor.Benim koleksiyonumda da eski-yeni modellerden karışık, değişik takılar bulunuyor.Gelin hep beraber bunlara bir bakalım.


Ben takılarımı şöyle bir çekmeceye ve takı çanağına koyuyorum.Çekmece oldukça büyük, tekli ve ahşaptan.Beyaz renge boyamıştım.İçi oldukça geniş.Takı çanağını ise Bim'den almıştım.İnanılmaz şirin ve şık duruyor.Buraya daha çok altın renkli ve sık kullandığım takıları koyuyorum.Takılarım genellikle yapay, çelik yada el yapımı.Maddi olarak değeri yüksek olan bir takım yok.Son zamanlarda biraz çelik takıları merak ediyorum ama onların bile kaliteli olanlarının fiyatı oldukça yüksek.Şimdilik takı takmaya hem vakit hem de nakit ayıramadığımdan aklıma geldikçe elimde bulunanlarla kombin yapıyorum:)


Kolyelerimle başlayalım.Bunların bir kısmı hediye bir kısmını kendim aldım.Aralarında en çok sevdiklerim kedi desenli olanlar tabii ki:) Özellikle boncuktan yapılma olan kedime çok benziyor diye almıştım:) İnci görünümlü kolyeler de oldukça eski ama modası geçmiyor ve her kombine yakışıyor diye koleksiyonumdan çıkarmıyorum.Bir de çelikten, altın rengi zincir bir kolyem var.O da her parçaya uyum sağlıyor ve çok şık.Bunun dışında en başta bulunan ve arkadaşımın hediyesi olan kolyeyi de seviyorum.Şu an modası değil ama ben böyle karışık takılar kullanmayı çok seviyorum:)


Küpe de çok az sıklıkta kullandığım takılardan.Büyük küpeleri çok seviyorum ve koleksiyonumda birkaç parça var.Özellikle baştaki desenli, halka gibi olan küpemi çok seviyorum.Taylandlı bir mektup arkadaşımın hediyesiydi.Onun yanındaki büyük boncuklu olanlar da şık duruyor.Bunların dışında yakın zamanda minik halka küpelere merak sarmıştım ve bol bol almıştım.İki tane de klipsli aldım kulağımın farklı yerlerine piercing gibi takmak için.Çok nadir de olsa arada kombinliyorum bunları.Küpelerin arasında bir de bir arkadaşımın hediyesi olan küpeler var ki tasarımını çok seviyorum.Üzerinde taç, ayıcık ve kalp desenleri var ve bunlar taşlı bir küpeyle birlikte takılıyor.Çok şık ama sık kullanmıyorum.


Yüzükler en sık kullandığım takılardan.Fazla yok ama çeşit çeşit bulunuyor koleksiyonumda.En sık büyük, altın rengi olanları ve lila taşlı olanı kullanıyorum.Özellikle lila taşlı olan yüzük inanılmaz şık duruyor.Bir de sık sık farklı kombinler yaparım diye altın, rose-gold, gümüş ince yüzükler almıştım.


Bir diğer sık kullandığım takılarım da bilekliklerim.Bunlar da az ama öz takılarımdan:) Hemen hemen hepsini kullanıyorum.Takıları ben genellikle el yapımı ürünler satan tezgahlardan alıyorum.Buradaki takılarımın bir kısmı da öyle.İpli olanlar günlük kullanım için rahat oluyor ve hafif bir farklılık katıyor.İncili olanlar şık kombinlere gittiğinden koleksiyonumda tutuyorum.Şu pembeli olan bana Kawaii Box'tan çıkmıştı.Çok kullanamadım ama son dönemlerde hoşuma gitmeye başladı.Bir de yukarıda karışık boncuklu bir bileklik var.O da bir mektup arkadaşımdan.Takması çok pratik ve hoş bir bileklik.

Benim takı koleksiyonumda bulunan ürünler bunlar.Sanırım bir miktar güncellemem lazım:) Ve tabii biraz daha sık kullanmam gerek.Umarım keyifle okumuşsunuzdur:)

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar