KARIŞIK ALIŞVERİŞ 2019 | KIRTASİYE,MARKET,KİTAP,MİYA DESIGN,KIYAFET | YILIN SON ALIŞVERİŞİ


Yılı sonlandırırken birkaç ihtiyaç alışverişi yaptım.Bir kısmı keyfi de olabilir 🤫 Genellikle alışverişlerimi planlı yaparım ama indirimde uzun zamandır ihtiyacım olan bir şey denk gelirse alıyorum.Bu ay da birçok kitap ve kırtasiye ihtiyacım vardı.Yeni yıl için okumak istediklerim,kalem,defter eksiğim vb. şeyleri aldım.İnanmayacaksınız ama içlerinde hiç kozmetik yok 😄 İhtiyaç olmayınca almadım🤷‍♀️ Bakalım neler almışım.




Market Alışverişim;

Saka Mineral Zencefil-Limon Aromalı Gazlı İçecek 6'lı- Zencefil limon aromalı içecekleri çok severim.Çayını zaten içiyorum.Soğuk çay şeklinde de denemiştim ve baya güzeldi o da.Şok'ta Saka'nın zencefil limon aromalı sodasının indirime girdiğini görünce denemek istedim.Tadı fena değil.Zencefil tadı biraz daha baskın.

Nescafe Classic Sensation- Bu kahveyi çok seviyorum.Yumuşak içimli,köpüklü çok güzel bir kahve.A101'e indirimde gelmişti bir ara ama o dönem bitmişti.Geçtiğimiz haftalarda bir A101'de bu kahvelerden kaldığını görünce hemen aldım.Yedekte bulunsun 😄

Ülker Metro Paylaşmalık 5'li Paket- Bu paketler çok güzel değil mi 😍 Tam benlik olmuş çikolata seven biri olarak 😄 Bu arada metro gibi içerisinde karamel tarzı şeyler olan çikolatalara sardım.Metro'dan bulunca aldım bir paket.5 tane ayrı ayrı almaktan daha hesaplıya geldi.

Ülker Çikolatalı Gofret Paylaşmalık 5'li Paket- 5'li paketlerden beğendiklerimden biri de Çikolatalı Gofret'ti.Her zaman atıştırmalık olarak yiyorum nasılsa,çekmecede dursun diye aldım.

Timtex Sıcak Su Torbası Bej- Son zamanlarda sıcak su torbası arıyordum ve indirimlerde gelmesini bekledim.A101'e geldi,orada sanırım 10 liraydı daha sonra Şok'a da geldi orada da 9 liraydı.Şok'tan almayı tercih ettim.Kocaman bir su torbası ve çok güzel ısıtıyor.


Kıyafet Alışverişim;

Deichmann Siyah Bağcıklı Bot- Kodu sanırım 11111299.Uzun,bağcıklı,tabanları oldukça sağlam,parlak bot.Kışlık bir bot alacaktım zaten ama bu tarz bir şey arıyordum.Tam istediğim modeli Deichmann'da buldum ve satın aldım.Çok güzel.Aldığım günden beri severek kullanıyorum.



Mudo Accessoires Vizon Büyük Çanta- Sapı yılan desenli kocaman bir çanta.İçerisinde sadece küçük bir cebi var ve başka detay yok.Tam benlik.Çantaya ıvır zıvır,kitap,arada da leptopımı atmayı seven biri olarak bayıldım.Mudo'ya öylesine girmiştim.Normalde fiyatları baya yüksek olur.Gittiğim gün de en uzun hafta sonu indirimi varmış.63 liraya geldi😍Çok karlı bir alışveriş oldu ve Mudo'nun çantalarını daha önce de deneyip memnun kaldığım için tereddüt etmeden aldım.


Kırtasiye Alışverişim;

Minnoş Dükkan;

Harry Potter A6 Notluk- Hiç planlamamıştım bunu almayı ama sitede diğer ihtiyaçlarımı alırken bunu görünce dayanamadım.Üzerinde Harry,Hermione ve Ron'un evcil hayvanlarıyla olan çizimleri olan çizgili not defteri.Harika!

Serve Berry Gel Pen Pastel Renk- 5 tane pastel renk içeren jel kalemler.Tam istediğim tonlarda ve bu kalemleri içime sinerek aldım.Turuncu,pembe,mor,mavi,yeşil renkler var içerisinde.Yalnız kalemler geldiğinde birkaçı açık geldi.Yani basmalı kısımlarına basılmış şekildeydi.Kargoda mı kendinden geçerek böyle oldu kalemler yoksa denenmiş miydi daha önce bilmiyorum.Ama bütün renklerin uçlarında koruyucu jelleri vardı yani hiçbiri açılmamıştı.Bu yüzden elime sağlam ulaştılar.

Kedili,Sukulentli,Çizgi Karakterli Stickerlar- Aslında bunları ayrı ayrı seçtim ve her bir seçenekten bir sürü sticker gönderilecek zannettim ama maalesef birer tane satılıyormuş.Fiyatları 1,5 liraydı gerçi,o fiyata çoklu sticker mı satılır 😑 Kedili ve sukulentliyi beğendim ama çizgi karakterliyi pek beğenmedim.Bildiğim bir çizgi karakter olsaydı daha iyi olurdu ama rastgele gönderiliyor.

Faber Castell Candy Yeşil Silgi- Silgim çok iyi silmiyor ve yeni bir tane alayım dedim.Minnoş Dükkan'da da Faber Castell'in bu neon silgilerinden görünce aldım.



D&R Alışverişim;

KAFA Dergisi Aralık 2019- Sırf kapağı ve Naim Süleymanoğlu hakkındaki yazı için aldım.Ama içerisinden çok güzel bir takvim ve sticker seti de çıktı.


Idefix Alışverişim;

Durdurulamaz/Maria Sharapova

Köpek Gibi Büyütülmüş Çocuk/ Dr. Bruce D. Perry / Maia Szalavitz

Kedilerin Dili / Spencer Holst

Sherlock Holmes Dörtlerin Yemini / Sir Arthır Conan Doyle

Sherlock Holmes Korku Vadisi / Sir Arthur Conan Doyle

Kırmızı Pazartesi / Gabriel Garcia Marquez

İslam Deklerasyonu / Aliya İzzetbegoviç

Hepsi çok çok merak ettiğim kitaplardı.Okumak için sabırsızlanıyorum.Bunların dışında kalem ihtiyaçlarım vardı onları da Idefix'ten almayı tercih ettim.Bunlar;

Scrikss Smoothie Jel Kalem Siyah

Scrikss Smoothie Jel Kalem Kırmızı

İki kalemi de kullanıyorum ve çok beğendim.Kolay yazılıyor ve mürekkebi oldukça fazla.

Yıllık kitap alışverişim bu şekildeydi.Belki arada başka kitaplar ekleyebilirim.



Miya Design Alışverişim;

My Miya Planner 2020- Ajanda kullanan ve her zaman plan yapan biriyim.Haliyle bir sürü ajanda,defter gidiyor ama kendime bunun yerine bir planner almak istedim.Araştırdığımda içime en sinen Miya Planner oldu.İçerisinde aylık,haftalık,günlük plan yapabileceğiniz bir sürü sayfa var.Bu sayfalar şirin çizim ve mottolarla dolu.Kişiye özel kapak da yapıyorlar.Muhteşem bir planner.Yalnız benimkinin arka kapağı ters geldi,düzeltmek de mümkün değil.Firmayla iletişime geçtim göndereceklerdi ama henüz elime ulaşmadı.


English Home Alışverişim;

Masa Örtüsü Marble- Her yerde mermer desenli ya yapıştırma ya örtü bir şeyler arıyordum blog fotoğraflarımın arka planında kullanabilmek için.Bu örtünün de varlığından haberim yoktu.Öylesine English Home'a girdiğimizde bunu gördüm ve fiyatı da 20 liraydı.Kaçırmak istemedim.


Gratis Alışverişim;

Inecto Argan Shampoo- Bu sefer şampuanımı ilk defa deneyeceğim Inecto markasından yana kullandım.Hayvanlar üzerinde deney yapmıyordu,indirimde de fiyatı 10 liraydı ve 500 mllik bir ürün.



Markamama Alışverişim;

Bizimkinin mamaları bitince indirimden her zaman aldığım mamalardan aldım.Aslında Zooplus'tan alıyordum genelde ama bu sefer sitede mi sıkıntı vardı bilmiyorum aradığım hiçbir mamayı bulamadım.Farklı sitelere bakarken Markamama'da muhteşem bir indirim buldum.Normalde bu aldıklarım 200'e yakın tutar ama indirimde 140 küsür liraya denk geldi.

Royal Canin Sensible 2 Kg- Kuru mama tercihimiz genellikle bu mamadan yana oluyor.Severek ve iştahla yiyor.

5x Felix Kuzu Etli Yaş Mama

3x Felix Somonlu Yaş Mama

4x Felix Çifte Lezzet Sığır Etli ve Tavuklu

Yaş mama olarak da Felix'i yemeyi çok seviyor ve besleyip iyi geldiğini düşünüyorum.Yaş mama gününü haftada 3 güne çıkarınca bu mamalardan da depolayayım dedim.

Benim yıl sonu alışverişim bu şekildeydi.Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve merak ettikleriniz varsa yardımcı olmuştur.Mutlu hafta sonları😊

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Her çeşit ürünü barındıran bir alışveriş olmuş. Hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil