NESCAFE TARÇINLI KARANFİLLİ 3Ü1 ARADA KAHVE


Bir kahve gurmesi olarak ilginç kahveleri denemeyi seviyorum😄Kafelere gittiğim zaman da genellikle sezonluk kahveleri tercih ediyorum ki yeni lezzetleri tadayım.Bu yazımda,gördüğümde gerçekten çok ilginç gelen bir kahveyi anlatacağım size.Nescafe Tarçınlı Karanfilli 3'ü1 Arada😳 Sanırım ilk geçtiğimiz Ramazan'da piyasaya çıkmıştı.Hala birkaç markette satışını gördüm.



Daha önce tarçın aromalı kahve denedim,salepimizi,sütümüzü de tarçınlı içtiğimiz için çok garipsenmeyebilir ama karanfilli kahve fikri,bilemiyorum.Karanfilli de,çay içiyoruz aslında ama kahvede hiç denememiştim.Herhalde yoğun bir kahve olur dedim.Kahve üzerinde 200 mllik su ile hazırlanması tavsiye edilmiş.Öyle yaptım ben de ama çok sulu oldu.Bence sütle veya daha az suyla çok daha güzel olabilir.Özellikle kış için muhteşem bir içecek olur.Kahveyi yoğun içmeyi severim ve bu kahve seyrek geldi.Kahveyi yaptıktan sonra üzerinde tarçın tanelerini görebiliyorsunuz.Kokusu tarçın ağırlıklı ama karanfil kokusu da geliyor.Hatta tarçın kokusundan ve tadından dolayı sahlepi anımsattı.Kahve kokusu asla alınmıyor.

Son zamanlarda kahveyi kendim yapıyorum.Eskiden bu kahve gibi küçük paketlerde hazır kullanıyordum ama daha sonra kendim yapmaya başladım.Kahvesini kremasını kendime göre ayarlamaya alışmışım o yüzden bu kahvenin,yoğunluğu,tadı biraz tuhaf geldi.Bir de şekersiz içtiğim için bana çok şekerli geldi.Kahve tadı az,tarçın ve karanfil tadı yoğun.Biraz daha kahve tadı karışsaydı daha güzel olabilirdi.Tadı çok da fena değil ama tekrar almam.Çünkü kahveyi bitiremedim😕





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Pek sevmemişsin ama karanfil ve tarçın var diye şans vermek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef.Ben de içeriğinden dolayı merak etmiştim.Belki daha yoğun yapılırsa başarılı olabilir.

      Sil