MINISO JEJU ISLAND ROSE MOISTURE TONER İNCELEME YAZISI


Miniso'nun cilt bakım ürünlerinden bir tonik anlatacağım bugün sizlere.Miniso'daki ürünler çeşitli Uzak Doğu ülkelerinde yapılıyor biliyorsunuzdur zaten.Bu ürün de Kore'de yapılmış.Daha önce Amerika,Fransız yapımı tonikler denediğimde (hatta ilk onları denemiştim) cildim baya tahriş olmuştu ve bir daha tonik kullanmaya cesaret edememiştim.Ama bazı cilt problemleri için gerekli oluyor tonik ve Kore'den bir tonik alarak şansımı denemiştim.Aşırı memnun kalmıştım ve gerçek tonik buymuş dedim.Tahriş etmediği gibi -ki bu benim aradığım şeydi- bakımını da çok güzel yaptı.Bu olaydan sonra toniklerimin Kore yapımı olmasına dikkat ettim.Miniso'nun bu Jeju Island Rose Moisture Toner'i de Kore yapımı olduğu için içimi rahatlattı.Bakalım etkileri nasılmış.




Jeju Island yazısını gördüğüm kozmetik ürünlerini ayrı bir seviyorum.Ürün üzerinde; stresli cildi yatıştıran gül özüyle,ayrıca bu cilt yatıştırıcı özelliği olan toniğin diğer doğal içerikler Centella Asiatica özü (ki bu cilt yatıştırmada çok başarılı bir içeriktir) ve incir meyvesi özü birleşimiyle cilt dokusunu iyileştirir.Yani ürünün iki temel özelliği cildi yatıştırması ve nemlendirmesi.İçeriğine baktım ve alkol göremedim ama ayrıca alkol içermez yazılmamış.


Ürün 300 mllik pembe bir şişede.Kapağı siyah ve üzerinde gerçek gül resmi var.Hoş,sade bir tasarım.Ayrıca 300 mllik bir tonik uzun süre gider diye düşünüyorum.Tonik buram buram gül kokuyor ama bizdeki gül sularıyla biraz farkı var.Bunun da kokusu çok güzel ama bizim gül suları gibi doğal değil kokusu.Daha hafif ama biraz yapay olduğu belli.Sanırım içeriğindeki farklı bileşenlerden.

Ürünün rengi yok* ve yapısı su gibi.Açıkçası su gibi bir üründen çok iyi bir nemlendirme beklemedim ama bu konuda beni çok şaşırttı.İlk kullanımda yada ürünü cildinize ilk uyguladığınızda az nem verdi zannediyorsunuz ama zamanla ciltte nem oluşuyor.Sanki hafif bir nemlendirici kullanmış gibi.Dıştan yağlı bir nem görüntüsü vermese de cildi içeriden çok iyi nemlendirdi ve cildi yumuşacık yaptı.Hatta bu nem uzun süre kalıyor.Özellikle bu toniği gece uyguladığınızda sabah ışıl ışıl bir ciltle uyanıyorsunuz.Benim gözüme çarpan en iyi özelliği buydu.Bir diğeri ise cilde uygulandığı anda cilde aydınlık bir görüntü katması.Cilt tonu açma şeklinde değil ama sanki hafif bir ayna görüntüsü gibi bir aydınlık,ışıl ışıl görünüm sağladı.Bunların dışında cildimi tahriş etmedi.Yalnız bu ürünü kullanırken yağlı gıda ve sivilcelenme yapan bir fondöten kullandığım için sivilce problemim vardı.Bunları yok etmedi,kızarıklığını gidermedi ama küçük sivilce olarak atlattım.Bilmiyorum buna etkisi var mıydı.Ayrıca biraz da gözeneklerimin küçüldüğünü gördüm.Bu özelliği çok belirgin değildi ama uzun sürede daha iyi olabilir bu konuda.

Ürünü çok başarılı buldum.Tonik kullanmak istediğim zamanlarda elim hep buna gidiyor.Ayrıca DIY kağıt maske de yaptım bununla ve çok beğendim.

Miniso Çin'de satışı olan bir marka olduğu için büyük ihtimalle hayvan deneyi yapıyordur.









*


Yorum Gönder

2 Yorumlar