ORIFLAME VIVACITY EDT PURSE SPRAY İNCELEME YAZISI




Sizleri bu yazımda severek kullandığım bir parfümle tanıştıracağım.Oriflame'im parfümlerini genelde seviyorum.Farklı kokular yapıldığı için baya hoşuma gidiyor.Bunlardan biri de Vivacity parfüm.Katalogda denk gelmişti ve denediğimde gerçekten çok beğenmiştim.Açıkçası biraz da şişesi için beğenmiştim ama içeriğinde turunçgil kokusu olduğu için kullanabilir miyim emin olamadığım için bu küçük çanta boyunu aldım denemek için.Bakalım Vivacity Purse Spray nasılmış.



Şişesine bayılıp,kokusuna baktığımda pembe greyfurtu görünce bir 'olamaz' dedim.Çünkü turunçgil kokularıyla aram hiç iyi değil.Ama nedense severek kullandığım birkaç kokunun portakal çiçeği içerdiğini fark ettim son zamanlarda.Çiçeği ve kendisinin kokusu büyük oranda farklı olabilir.Bu parfümde de greyfurt kokusu olduğunu öğrenince çekindim açıkçası.Hatta içerisinde bir de portakal çiçeği kokusu varmış. Ama denediğimde beğendim.Hem fiyat olarak hem de sevip sevmeyeceğimden emin olmadığım için tam boyunu almayı biraz erteledim ve bu arada çanta boyu çıktı.Mükemmel bir fırsat deyip hemen aldım.Neyse ki korktuğum gibi çıkmadı ve kokuyla iyi anlaştık.Parfüm gerçekten greyfurt kokusu gibi,ekşi,limonumsu bir kokuya sahip.Oldukça ferah bir koku.Meyvemsi ama daha hafif ve asitli bir koku olduğu için ferah bir his uyandırıyor.Greyfurt kokusu parfüme gerçekten çok yakışmış.Hafif çiçeksi kokuya da sahip.Çok çok yoğun bir kokusu yok ve EDT olduğu için çok kalıcı da değil.Gün sonuna kadar koku kalmıyor.Bence baharlık çok hoş bir koku.Bu çanta boyu her zaman yanımda taşıdığım şeylerden oldu.5 mllik ve sprayi de bir sıkımda baya ürün püskürtüyor.Benim favori parfümlerimden ve Oriflame hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olsaydı kesinlikle tam boyunu alırdım.




Vivacity'nin tam boyunun şişesi yukarıdaki resimde.



Yorum Gönder

0 Yorumlar